Volgers - Followers

maandag 20 februari 2017

Sea life with Designs by Ryn stamps


The background was coloured with Nuance powders and water.
The stamps are stamped with different colours Stazon Ink.

The stamps from Designs by Ryn I used for this card are from the
unmounted rubber sheets:


I coloured the fish stamps with Daler Rowney inks and the small fish in the background with Versafine and Cosmic Shimmer gold. The drops are coloured with Faber Castell Polychromos pencils. I splashed different colours Daler Rowney on the card. So lots of shimmer on this card, that doesn't show so well on the picture.

Thanks for your visit and comment!

Kind regards, Alie :-) 

9 opmerkingen:

Gery zei

Wat een mooie kleuren op deze kaart en ik had het natuurlijk kunnen weten, dat je Nuance poeders gebruikte.
De stempels zijn mooi en passen natuurlijk geweldig bij dit onderwatereffect.
Jammer altijd, dat je de toegevoegde glitters niet ziet op de foto.
Ze geven in het echt vaak net dat extra effect.
Groetjes Gery

Enny zei

Oh, wat een prachtige kaart, supermooie kleuren en prachtig gestempeld ! In het echt zal het, met de glimmer, nog veel mooier zijn ! Groetjes, Enny

Ryn Tanaka zei

Hey Alie, so neat to see all of these designs together! I really like the subtle colouring that you added to the fish to define them from the background. Many thanks! Xo

Mrs.B zei

Fabulous card Alie and a wonderful background. Just had a little catch up and the Mail Art in the previous post is gorgeous.
Avril xx

Sylvia zei

Mooi hoor, om te lezen hoe je dit prachtwerkje weer hebt gemaakt. Bling en glitter blijft altijd lastig maar ik kan mij wel voorstellen hoe je kaart er in het echt uit ziet haha. Ben een glitter girl (werk er dus veel mee op mijn kaarten) maar dat weet je intussen wel. Dus als ik mijn ogen dicht doe zie ik het al helemaal voor me. Lieve groetjes Sylvia

Juls zei

Fabulous .... love the colours xx

Jetske zei

Mooie kaart! De kleuren geven een echt "onderwatergevoel".

Laurette Paelinck zei

Na al die vorige mooie commentaren kan ik niet veel toevoegen, alleen het is PRACHTIG.
groetjes, laurette

Felicie zei

A very beautiful card.Great background and colour combi.
Greetings
Felicie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...