Volgers - Followers

dinsdag 16 augustus 2016

Designs by Ryn stamps - Be Amazed


All  stamps (flower, leaves, hummingbird) are beautiful stamps from

Take a look in the store and find gorgeous stamps, designed by Ryn Tanaka herself!

I've made the background with different stencils and several Distress Ink colours.
I coloured the stamps with Distress Inks too and with stickles. Finished the card with a white Pilot gel pen.

More links to Designs by Ryn---> in my sidebar--->

Thanks for your interest and comment!
Bedankt voor de belangstelling en reactie!

Kind regards/Greetings,

Alie :-)


11 opmerkingen:

Ryn Tanaka zei

Hey Alie, I love the jagged edge of this! Gorgeous colours and textures in the background. Beauuuutiful! Many thanks :)

Anjas-Artefaktotum zei

That is amazing dear Alie, live the background.
Lieve groetjes Anja

Mrs.B zei

Beautiful colouring on the hummingbird Alie, looks fabulous against that wonderful background.
Avril xx

Jetske zei

Prachtige kaart! De golvende randen en de glitters geven de kaart precies de juiste hoeveelheid levendigheid waardoor je aandacht getrokken wordt.

Gerrina zei

Ik sluit me aan bij Jetske en vind de vorm ook net datgene waardoor je hiernaar blijft kijken en ontdekken! Groetjes, Gerrina

Anke zei

Ein traumhaft schönes Werk in wundervollen Farben, liebe Alie.

Sonnige Grüße
von Anke

Annemieke zei

Ik vind je creatie geweldig Alie. Ik zie steeds weer iets meer wanneer ik kijk. De Pilot gelpen kende ik nog niet. Ik heb hem inmiddels besteld en hij bevalt me heel goed. Bedankt voor de tip (ik zag het ergens op Facebook voorbij komen).
Groet Annemieke

Regina de Koning zei

Wow mooie achtergrond! Geweldige kleuren.

Groetjes, Regina

Myriame zei

Je achtergrond is prachtig en je vogel heb je weer heel mooi ingekleurd.
De accenten met glitterlijm maken het helemaal af!!

Karin zei

Schitterende creatie, prachtige kleuren!
Groetjes Karin

Enny zei

Een prachtige, heel speciale kaart, supermooie kleuren ! Ook je vorige creaties zijn heel mooi, heb wat gemist, omdat ik met vakantie was. Groetjes, Enny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...