Volgers - Followers

vrijdag 11 december 2015

Christmas Wish - Kerstwens

Op deze manier wil ik iedereen zo goed mogelijke Kerstdagen en alle goeds voor 2016 wensen.
We (ja, ook mijn man Arie) hebben de afgelopen periode enorm mooie en lieve kaarten mogen ontvangen van velen van jullie (ook al met Kerstwensen)...indrukwekkend!
Maar helaas...het gaat me niet lukken om bedankjes of Kerstkaarten te gaan sturen, maar geloof me...we wensen jullie alle goeds toe!! Ik zit nog in de herstelfase en heb nog niet genoeg energie. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor...zoja...bedankt! :-)

Daarom dus één Kerstkaart voor jullie allemaal tegelijk: Vrede op Aarde!!!
...............

I want to wish you Merry Christmas and a happy and healthy 2016. We (yes, my husband Arie too) received so many nice and sweet cards from many of you in the past months (already with Christmas wishes too)...impressive!
But unfortunately...I'm not able to send (Christmas)cards in return, but you have to believe me...we really wish you all the best!! I'm stil recovering and I have too little energy. I hope you can understand...if so...thanks! :-)

That's why I have one Christmascard for all of you: Peace on Earth!!!



Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


18 opmerkingen:

!neke zei

Top kaart, print hem uit en hang hem tussen de kerstkaarten !
groeten Ineke

Sophie zei

Eine süße Karte, liebe Alie. So toll gemacht.
Ich weiß zwar nicht, was mit dir war, aber ich sende dir von Herzen gute Besserung und alles Liebe zu Weihnachten.
Groetjes Sophie ***

Enny zei

Hallo Alie, héél hartelijk bedankt voor deze prachtige kaart ! Natuurlijk begrijpen we dat je niet iedereen persoonlijk kan bedanken, dat is ook niet de bedoeling hé ! Rust maar goed uit en laat je met deze feestdagen heerlijk verwennen ! Ik wens jou en je familie nogmaals het allerbeste, en jou speciaal beterschap, meer energie en plezier in je hobby ! Hartelijke groetjes, Enny

Saskia zei

Heel veel sterkte en een mooie kerst!

Danielle v/d Horst zei

Dank je wel Alie voor je wensen en mooie kaart ik wens jou en ook je man alle goeds toe voor 2016 lieve groetjes Danielle

Caro´s kreative Welt zei

Das ist eine tolle Karte, Alie... wunderschön.
Ich wünsche dir weiterhin gute Besserung.Erhole dich gut.
LG Carola

maria's knutselplezier zei

Bedankt hoor Alie voor deze mooie kaart , ook voor jou en gans je familie veel vreugde en geluk voor het nieuwe jaar, hopelijk wordt het weer een jaar om volop te genieten!!

Hopelijk wordt alles weer veel beter!!

Groetjes
Maria

Willy zei

Maar hey dat snap ik toch Alie! Dankj je wel voor het delen van deze prachtige kaart, hij is zooo leuk! Ik wens jou en je man ook hele fijne dagen en een goed herstel in het nieuwe jaar met hopelijk nog veel creativiteit!!

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful design Alie and of course all the best wishes to you and Arie, Hugs, xx

Gerrittina zei

Wat een mooie kerstkaart!! Hele fijne kerstdagen terug gewenst. En vooral veel gezondheid.

Ballie (Bennarda) zei

Alie, wat een super mooie kaart, en ja ik snap dat je niet al die mensen een kerstkaart gaat sturen, denk dat ze dat ook niet verwachten van je hoor. Geniet maar lekker van de kaarten die voor jullie onderweg zijn.Hele fijne kerstdagen en een goed en hopelijk gezond 2016
groetjes Bennarda(Ballie)

Gerrina zei

Gaaf zo'n kaart met voor ieder wat dat aanspreekt en toch zo passend! Mooi enne Bedankt!
Voor jou en Arie fijne feestdagen, kijk uit met de jaarwisseling en een grote wens voor het nieuwe jaar voor jou: een betere gezondheid en meer energie!
Liefs, Gerrina

Wendy McCarthy zei

Love your caroling cat! A great, fun Christmas card. Wishing you a wonderful Christmas and a happy new year teamie!! Xxx

Karin zei

Prachtige kerstkaart! ook voor jullie hele fijne kerstdagen en ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten ondanks je gebrek aan energie!
Groetjes Karin

Mrs.B zei

A wonderful Christmas card Alie. Wishing you a Very Merry Christmas and all my best wishes for 2016.
Avril xx

butterfly zei

Love how you created the stencilled background to your enchanting scene - this one makes me happy!
Alison xx

Anke zei

Liebe Alie,

ich wünsche Dir alles erdenklich Liebe und Gute und drücke Dir die Daumen, dass Du bald wieder zu Kräften kommst.

Deine Karte schaut herrlich aus, so witzig und wunterschön.

Herzliche Grüße und weiterhin gute Besserung
wünscht Dir
Anke

Bianca Kalksma zei

pffft Alie, ik heb even door alle prachtige creaties heen gescrolt en wat een heftige tijd heb jij achter de rug!! Ik hoop dat je snel opknapt van de afgelopen periode en hoop dat het daarna eens even rustig wordt met de medische molen. Wat een schrik en wat komt er veel op jullie af. Ik wens jullie voor 2016 heel heel veel goede dingen en ik vind het bewonderenswaardig dat je zoveel moois op je blog hebt laten zien en zo uitgebreid hebt verwoord ookal zat je natuurlijk met je hoofd vaak ergens anders. Heel veel goeds wens ik je toe Alie!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...