Volgers - Followers

donderdag 5 november 2015

Mixed Media card...and an update

Dit is een ingepland blogbericht...ik neem weer even een blogbreak.
Ik zit nu in fase 3 van de schildklierkanker behandeling, (radioactieve jodiumpil) dus ik wil wat meer me-time!
Hopelijk kan ik aan 2016 zo gezond mogelijk beginnen...
Manlief en ik gaan ervoor!

This is a scheduled blogpost...I take another blogbreak.
I'm now in stage 3 of my thyroidcancer treatment (radioactive jodepill), so I want some more me-time!
Hopefully I can start 2016 as healthy as possible...
My hubby and I go for it!


 Witte kaart, Dylusions Ink Sprays, zwarte Gesso, stencils, modeling pasta,  witte verf, Lyra Aqua Colors, Inka Gold, Katzelkraft vogel, getekend hoedje, veer, Tim Holtz tekst, paperdistresser, witte onderkaart.

"You are capable of becoming more than you realize"

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


 


21 opmerkingen:

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, this is a gorgeous mixed media design. I am thinking about you as you go through more treatments. Sending healing vibes over the ocean to you. Big hugs, Shirleyxx

!neke zei

Nou Alie, ga ervoor!
Denk aan je!
Ga weer eens aan de slag om je een kaart te sturen!
De jouwe is weer top!
Groeten Ineke

froebelsternchen Susi zei

OMG - that is gorgeous Alie! Super idea with the feather!

Corrie Herriman zei

Allereerst het allerbeste Alie ! Ik hoop dat je weer helemaal gezond wordt !
Het kaartje is weer super !
Corrie x

Willy zei

Wat een gave kaart Alie, prachtige kleurrijke achtergrond heb je gemaakt en wat een leuk detail om er een echt veertje op te verwerken!! Ik wens je veel strekte tijdens de behandeling en hoop met jou op een gezond 2016, aan je positieve instelling zal het in elk geval niet liggen!

maria's knutselplezier zei

Ik hoop het allerbeste voor jou Alie, doe het rustig aan en ga ervoor, we zien elkaar zeker terug in 2016 , ik ben er gerust in!!!Hele mooie kaart heb je weer gemaakt!!

Groetjes
Maria

Sylvia zei

Nou Alie, ik vind dat je groot gelijk heb! Ik wens jou en je man sterkte de komende periode en ik ga je zeker weer horen in het nieuwe jaar. Je weet het, gezondheid en familie gaan voor alles en de rest is bijzaak(al is dat soms wel even moeilijk om even niet te kunnen doen wat je zo graag doet). Nogmaals gun je zelf de rust!! Je kaart is trouwens weer enig!
Groetjes Sylvia

Jetske zei

Een prachtige kaart met een veelzeggende tekst.
Ik wens je alle sterkte voor de komende tijd, en ik hoop met jou dat 2016 een zo gezond mogelijk jaar wordt. Neem vooral veel me-time, er is geen wet die zegt dat je persé elke dag iets op je blog moet zetten!

Anna Lemsma zei

Ik hoop jouw in 2016 weer aan te treffen op internet met jouw prachtige kaarten...daar geniet ik erg van en ze inspireren me.
Heel veel dank daar voor.
Heel veel succes samen met jouw man Alie
groet van Anna

Annie zei

Hi Alie......I absolutely love your crazy bird and the amazing background. I am so sorry to hear that you have been so unwell and I wish you the very best of wishes as you go forward with your cancer treatment x

Hugs Annie x

Rianne Timmers zei

Hoi Alie ,Ik zou zeggen ga ervoor Hopelijk wil alles goed lukken
en dat in 2016 zoals je zegt goed kunt beginnen .

Je weet dat je kaart weer heel mooi en goed gelukt is .

lieve groetjes Rianne

Marianne zei

Wat een prachtige kaart met een pakkende tekst. Ze blijven leuk die vogeltjes. Heel veel sterkte de aankomende tijd en hopelijk ben je snel weer opgeknapt en kun je weer leuke dingen gaan doen samen. Knuffel!!
Marianne

Mrs.B zei

Hi Alie, Fabulous background for your long legged bird, love the feather in his hat.
Wishing you well for the next stage of your treatment.
Take card,
Avril xx

Enny zei

Een prachtige kaart ! En veel sterkte Alie, ik duim voor je !
Groetjes, Enny

Caro´s kreative Welt zei

Wunderschön Alie!
Ich wünsche dir alles Gute und Liebe für die nächste Behandlung.
LG Carola

Gerrina zei

Je kaart is weer heerlijk kleurrijk!
En probeer te "genieten" van je gedwongen (en rare) retraite dat je nu hebt/had... Ik vond het een maffe tijd, maar ook een goede, omdat je echt op jezelf word teruggeworpen... en dat heb je nu ook af en toe echt nodig... Sterkte weer! Liefs, Gerrina

Gerrittina zei

Sterkte Alie!! Pas goed op jezelf.

Gr. GZ

Alida zei

prachtige kaart en heel veel sterkte Alie.

Karin zei

Heel veel sterkte voor de aankomende tijd, je kaart is prachtig!
Groetjes Karin

butterfly zei

Wishing you luck and strength for the third round, Alie. I am thinking of you often - and still loving your always wonderful creations. I hope you wear a hat like this when you go for your treatment!!
Alison xx

Janny zei

Sterkte en het allerbeste. Ga ervoor. Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...