Volgers - Followers

zondag 11 oktober 2015

10 Art Journey Owls on 2 Cards and 6 ATC's

Lyra Aqua Colors en chloor
-----------------------------------------


Met Bister en penseeltje de achtergrond geschilderd. De bladstempel met natte Bister afgedrukt. De uil met Lyra Aqua Colors en witte gel pen ingekleurd.
------------------------------------------


Drie ATC's hierboven en drie ATC's hieronder


Vanaf komende week ga ik weer de medische mallemolen in voor fase 3 van de behandeling.
Dat zal tot ca. eind november duren en dan hoop ik dat we het "gewone" leven weer, zoveel als mogelijk, op kunnen gaan  pakken, als de resultaten positief zijn! :-)

From next week on, fase 3 of my medical treatment will start. It will last till about the end of November and then I hope that we can go on with the "normal" life, as much as possible, if the results are positive! :-)

Hartelijke groeten/Greetings,

Alie :-)




25 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een mooie ATC'tjes. Prachtig met de uil stempels.
Ik maak eigenlijk nooit ATC kaartjes maar als ik dit
zie vind ik het wel heel leuk. Heel veel sterkte de komende
weken, een zwaar traject. Groetjes, Anneke

Amanda zei

Fabulous! I need an owl stamp!
Love
Amanda x

Paper Creations by Shirley zei

Fantastic Owl designs, they are great masculine cards/ATCs as well. It's funny as I just saw an Owl in our backyard this morning (just at sunrise), it's very rare as we live in the city. I never saw one when we lived in the country but could hear them at night. They sound wonderful and they are a beautiful bird. Take care Alie, big hugs, Shirleyxx

Ballie (Bennarda) zei

Alie, het ziet er allemaal weer heel mooi uit, die ATCtjes.
Mooie stempel die uil.
groetjes Bennarda (Ballie)

Mariëtte zei

Prachtige creaties weer!
Sterkte de komende weken en ik ga duimen voor een positieve uitslag.

Alida zei

prachtig je uilen projectjes, de ABC ATC is leuk gevonden zeg, heel veel sterkte de komende tijd.

Karin zei

Heel veel sterkte de aankomende tijd!
Je creaties zijn weer schitterend, vooral die 3 ATC's met die vliegende uilen vind ik erg mooi! Groetjes Karin x

Anneke zei

Mooi, heel mooi! Vooral de ATC'S vind ik prachtig!
Heel veel sterkte voor de komende maanden, dat gaat je lukken!

Marianne zei

Wat heb je die uiltjes leuk verwerkt op de kaarten en de ATC's. Geweldig mooi van kleur ook!! Heel veel sterkte ook in de komende maanden. Dikke knuffel!!
Groetjes,
Marianne

Mrs.B zei

Love all the owls in today's post Alie, and all so different. with wonderful backgrounds.
Wishing you strength over the coming months and hoping for a very positive outcome.
Hugs, Avril xx

Wendy McCarthy zei

Love your owl work! Xx

catherine zei

These are fabulous pieces Alie and love the owl images
x catherine

Corrie Herriman zei

Prachtig, Alie. Ik wens jou veel sterkte voor de komende tijd !
Corrie x

maria's knutselplezier zei

Je creaties zijn weer prachtig Alie, de bovenste kaart heeft mijn voorkeur, samen met de drieluik ATC's!! Mooi stempelwerk, mooie afwerking en schitterende kleuren, altijd genieten op je blog!!

Groetjes
Maria

Anke zei

Liebe Alie,

Deine Eulen-Werke sind eine Wucht, supergeniale Karten und ATCs.

Herzliche Grüße
von Anke

Willy zei

Zoooo gaaf wat jij met de uilen hebt gecreëerd Alie, het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes geworden! Had ze natuurlijk al op FB gespot maar vind bloggen toch veel leuker! Ik wens je heel veel sterkte de komende weken en duim voor een positieve uitslag en spoedig herstel!!!

Marjan Küppers zei

Mooi vind ik je ATC series, vooral die laatste met de rode zon en de witte accenten!
Ik wens je de komende periode heel veel sterkte en hoop dat alles voor jou op z'n pootjes terecht komt, zodat je er weer tegenaan kunt. Ik duim ook voor je!
We zijn op FB nu ook vriendjes :) Maar net als Willy vind ik bloggen leuker en persoonlijker.

Lillibelle zei

Wow Alie! Ontdek ik een echte uil fan hier? Echte grote kunstwerken!

Felicie zei

Wow They are so beautiful Alie.I love them all a lot.
Greetings
Felicie

Yvonne zei

Wauw, wat een waanzinnig mooie uilenserie heb je gemaakt Alie!
Vooral het ATC drieluik wishful, peace, courage, kwijl kwijl, echt heel mooi!
Groetjes van Yvon

Sandy zei

Wow you sure have been busy with some great makes - Who, Who, - You, You, that's Who!
sandy xx

Caro´s kreative Welt zei

Wowwwwwwwwwww, das sind ja tolle Eulen-Werke. Einfach super!!!
Liebe Grüße
Carola

Enny zei

Prachtige kaarten en ATC's, Alie ! Supermooi, die uilen ! Ik wens je veel sterkte voor de komende weken en zal aan je denken ! Lieve groetjes, Enny

Laurette Paelinck zei

Wat heb je toch weer mooie werkjes gemaakt, stuk voor stuk juweeltjes.
Hou de moed er in en ik zal ook voor je duimen en dat alles goed afloopt, een dikke knuffel ç
Laurette

Gerrina zei

Wat een gave uilenserie! Helemaal weg van je ATC's en de warme kleuren op je kaarten! Waarbij de 1e kaart m'n favo is; ik hou van dat oranje met bruin... Groetjes, Gerrina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...