Volgers - Followers

maandag 31 augustus 2015

You're cool - stamped onelayer card


Stempels van: Art Specially 2015, Art Journey, Finnabair, Stampinback.
Gekleurd met Distress Inkten, stiften, Derwent metallic potlood.
De scenery opgebouwd door maskers te gebruiken.
Waterspetters geaccentueerd met een Sharpie.

--------------------------------------

In de loop van deze week zal de tweede operatie plaatsvinden. 
Een aantal blogposten zal ik alvast inplannen, maar reken niet op reacties van mijn kant, op jullie blogs, de komende tijd...

In this week I will have the second operation.
I will schedule some blogposts in advance, but don't count on my comments on your blogs for some time...


Bedankt voor de interesse en eventuele reacties!
Thanks for your interest and comments!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


16 opmerkingen:

Gerrittina zei

Leuk hoe je de stempels hebt gecombineerd.

Heel veel sterkte gewenst. Ik duim voor je!

Gr. GZ

Mariëtte zei

Ook ik duim voor voor je Alie!

froebelsternchen Susi zei

An amazing card Alie..I love the colors and design!

Anneke zei

Wat een stoere kaart. Ik verwacht niks van jou. Alle energie
moet nu voor jouzelf zijn. Doe alleen waar je zin in hebt.
Heel veel sterkte.

!neke zei

Prachtig stempelwerk !
Maar vooral heel veel sterkte !
groeten Ineke

Sandy zei

Cool is right! Look at the muscles on that guy - of course he is young enough to be my son!! Maybe even grandson!!!!!
Sandy xx

Sophie zei

Die Karte ist wirklich cool, liebe Alie.
Sie sieht super klasse aus.

Groetjes
Sophie

Marianne zei

Superleuk gestempeld en jahoor die man van A.J. is ook Cool :-)
Heel veel sterkte van de week en neem alle tijd om te genezen. Wij wachten wel!!
Lieve groetjes,
Marianne

Alida zei

mooie kaart, mooie kleuren, veel sterkte Alie!

Willy zei

Wat een prachtige one layer card Alie, ik wens je heel veel kracht en beterschap en je weet.... :)

Corrie Herriman zei

Wat een leuke kaart ! Ik hoop dat alles goed gaat met je operatie en wens je veel sterkte en beterschap !
Corrie x

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, die Karte ist wieder sehr schön. Auch all die Karten der letzten Zeit sind allesamt super. Gefallen mir alle sehr gut.
LG Carola

Amanda zei

Great stamping! Great card!
Love
Amanda x

Gerrina zei

Allemaal stempels die ik ook wel eens per twee in m'n hand had om samen te gebruiken...knap hoe jij ze allemaal samen weet te gebruiken tot een mooie kaart! Groetjes, Gerrina

butterfly zei

Fantastic stamping, Alie - and the colours are so fresh and vibrant.
Alison xx

Enny zei

Een prachtige kaart Alie ! Denk nu maar alleen aan jezelf en neem alle tijd om te herstellen ! Ik denk aan jou ! Groetjes, Enny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...