Volgers - Followers

woensdag 15 juli 2015

You are so special ...(en een gedicht)

Enorm bedankt voor de warme reacties op mijn vorige blogpost!!!
Daarom speciaal voor JULLIE deze kaart...

Reken (even?) niet op mij met reageren op jullie blogs, dat begrijpen jullie vast?!
Mijn komende blogposten worden ingepland.
Hopelijk tot gauw!

So many thanks for the warm comments on my previous blogpost!!!
That's why this card is for YOU...

Don't count  on my comments on your blogs for a (short?) while, hope you can understand.
My next blogposts will be sceduled blogposts. 
 
YOU are so Special!!!

Vrouw met vlinder: Lost Coast Designs
Letters: Stampinback
-------------------

Ik heb gisteren een gedichtje uit mijn mouw (nou ja, meer mijn gevoel) geschud.

Het klopt aan vele deuren
de onze ging het steeds voorbij
Maar het kan altijd gebeuren
en zover is het nu voor mij

Het woord is snel gesproken
en zorgt voor onrust en verdriet
Het gaat er niet om: waarom ik?
maar veel meer: waarom ik niét!

We gaan echt uit van hoop,
de vele steun voelt als een anker
Toch gaan emoties aan de loop
bij de harde diagnose: kanker!

De tijd zal meer gaan vertellen
het wachten duurt enorm lang
Heb heel wat met mezelf te stellen
Soms zo stoer, maar soms zo bang!

Maar waar hoop is, daar is leven
daar houden we ons altijd aan vast
Kracht wordt je vaak zomaar gegeven
bij het kunnen dragen van een last

©Alie Hoogenboezem-de Vries (14 juli 2015)

33 opmerkingen:

Shilpa Nagaonkar zei

Beautiful!!

Laurette Paelinck zei

Zo, zo mooi ! Liefs, Laurette

Anjas-Artefaktotum zei

Love that unique colorful composition.
xox Anja

Marianne zei

In die peinzende dame op je kaart zie ik ineens die gevoelens die ik lees in je prachtige gedicht. Als er iemand speciaal is, dan ben jij het wel Alie....
Knuffel!!

!neke zei

Super mooie kaart en je gedicht spreekt voor zich !
Alie, denk aan je !
Ga een kaart voor je maken!
reten Ineke

Willy de Bruijne zei

Mooi gezegd... nogmaals sterkte!

ida zei

Ach Alie toch, ik lees jouw bericht van gisteren nu pas, wat erg voor je, ik hoop dat je operatie goed verloopt volgende week en dan die onzekerheid... heel veel sterkte!! Je hebt een prachtig gedicht gemaakt en de kaart is ook heel erg mooi! Liefs Ida

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful colours, collage and highlighting ! have a great day, Shirleyxx

Sylvia zei

Wat een ontzettend mooi gedicht Alie, vind het ontzettend knap!!
Je kaart is ook weer prachtig!!
Groetjes Sylvia

maria's knutselplezier zei

Wat een ontzettend mooi , en aangrijpend gedicht Alie, deze gave heb je ook , om iets zo mooi onder woorden te brengen, en ja hoor zoals er hoop is is er leven,we hopen allen voor jou dat alles mag goed komen!!!

Sterkte en we steunen jou met onze positieve gedachten!!!

Groetjes
Maria

Regina zei

Wow wat een mooie kaart en wat een mooie woorden!! Sterkte en zal voor je bidden. Groetjes, Regina

Miranda zei

Lieve Alie, woorden schieten tekort bij al wat ik zou willen zeggen, maar weet dat ik aan je denk en er ben als je wat kwijt wilt of gewoon even wil spuien! Moed,kracht en sterkte vrouw,
xxMiranda

Jetske zei

Wat een prachtig gedicht, dat je dat kunt onder zulke omstandigheden!
Bedankt voor de prachtige kaart, maar vergeet niet dat jij nèt zo speciaal bent!

crealinedance zei

Hallo mooi gedicht en een mooie kaart.Groetjes Nel

Sproet zei

Wat heerlijk dat je zo je gedachten kunt dichten! Schrijven is verhelderend...! Hoop dat t jouzelf ook helpt! (Ik dichtte ook wat af in moeilijke tijden...dan schud je t zo uit je mouw..bijzonder he?) sterkte!!!

Gerry Vermunt zei

Prachtig dat je het op deze manier onder woorden kunt brengen.
Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst. Denk en duim voor je dat het goed komt.

groetjes
Gerry Vermunt

Stampinback Art Stamps zei

Mooi, zowel de kaart als het gedicht

Mrs.B zei

It's a beautiful and special card Alie, and an even more beautiful poem, that shares your feelings.
Hugs, and Best Wishes
Avril xx

Wendy McCarthy zei

Beautiful Alie! Big hug xxx

Alida zei

wow Alie, wat knap verwoord in woord en beeld, ik krijg er kippenvel van, je kaartje is schitterend, nogmaals sterkte.

Enny zei

Lieve Alie, zo mooi, dat gedicht, ik kreeg er tranen van in m'n ogen. Ja, ik kan me voorstellen, dat je tussen hoop en angst zweeft; moed houden Alie, je familie en wij allemaal duimen en bidden voor jou ! En dank voor je mooie kaart, zo lief, dat je in deze moeilijke tijd nog aan ons denkt ! Hartelijke groetjes, Enny

Inkypinkycraft zei

wonderful colourful creation x

Gerrina zei

Dank en een prachtige kaart en tekst!
Nu is de tijd om je helemaal op jezelf te richten en alle kracht hiervoor te gebruiken.
Ben je gewaarschuwd dat de schildklier ook invloed heeft op je emoties? Met het fysieke en emotionele heel veel sterkte! Liefs, Gerrina

Anna Lemsma zei

We kennen elkaar niet maar elke dag kom ik bij jou voorbij
bewonder jouw prachtige werken, geniet en krijg inspiratie
en nu lees ik iets heel akeligs..
Ik wil je graag heel veel kracht en sterkte toewensen
Hartelijke groet
Anna

Caro´s kreative Welt zei

Wowww Alie, diese Karte ist mal wieder wunderschön...tolle Farbe und klasse gestaltet.
LG Carola

Willy zei

Wauw wat schuilt er nog meer in jou Alie, wat een prachtig gedicht!! Dank je wel voor het showen van deze prachtige kaart en het delen van je gevoel!

Anneke zei

Heftig is het nog steeds! Ik wens jou en jouw naaste heel veel sterkte.
En wat een prachtig jouw gedicht. Words en Art horen bij jou.
Je bent in mijn gedachten. Groetjes, Anneke

Silvia(Barnie) zei

A gorgeous card. Your words are touching my heart.

Karin zei

Wat een prachtig gedicht!
Ik leef met je mee en hoop dat volgende week alles goed gaat!

Annemieke zei

Dat is schrikken.
Ik wens jullie hel veel warmte, licht en sterke voor de moeilijke tijd die nu aankomt.
Groet Annemieke

Gerrittina zei

Jeetje Alie. Wat heftig allemaal. En inderdaad het wachten op uitslagen is slopend. Maar wat heb je dit treffend onder woorden gebracht. Ik wens je heel veel sterkte en vechtlust! Ga ervoor! En ik wens je veel lieve mensen om je heen. Je kunt hun steun nu heel goed gebruiken. Lieve groeten van Gerrittina

Ballie (Bennarda) zei

een super gedicht Alie, ben er wel van geschrokken, wij denken
aan je , en duimen voor je.
groetjes Ballie (Bennarda)

Yvonne zei

Prachtige kaart, prachtige woorden.
Van een prachtig mens!
Liefs van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...