Volgers - Followers

maandag 13 juli 2015

MAKE A WISH....



Collage stempel: Carabelle Studio
Meisje met hartjesballon: Viva Las VegaStamps
Sleutelgat stencil: Stampinback
Pennetjes: Stampinback
Achtergrond en sleutelgat: Brusho's
Accenten met de witte gel pen
Tekst sticker Tim Holtz

Twee weken geleden kreeg ik de diagnose: schildklierkanker.
Volgende week wordt mijn halve schildklier verwijderd.
En ik zou wel eens door het sleutelgat willen kijken naar de toekomst...
Vandaar deze kaart...Doe een Wens...

Two weeks ago I was diagnosed with: thyroid cancer.
Next week half the thyroid will be removed.
And I would take a look through the keyhole to see the future...
That's why I made this card...Make a Wish... 

Bedankt voor de belangstelling en de reacties
Thanks for your interest and comments

Hartelijke groet/Kind regards,

Alie :-)

 

45 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Oei, dit is geen goed nieuws, maar ga ervoor Alie, de dokters kunnen tegenwoordig veel en ik hoop van ganser harte dat het goed komt en dat we nog lang mogen genieten van je mooie creaties, veel moed en ik zal zeker aan jou denken in deze moeilijke tijd , maar geef het vooral niet op en denk positief, 't zal wel goed komen!!! Daar ben ik zeker van!!!

Veel liefs en goed moed!!

Maria

!neke zei

Zo heftig Alie ! Dat wordt een moeilijke periode !
Ik val stil.....
Weet niet goed wat te zeggen...... heel veel geluk wens ik je toe !
Ook voor je man.
Dat sleutelgat is wel groot, maar geloof me , je wordt er niet veel wijzer van.
En je weet me te vinden via mail,ik heb toch veel meer vrije tijd.
Als ik wat kan betekenen , hoor ik je graag.
De kaart is weer prachtig !
Denk aan je , Ineke

Corrie Herriman zei

Voor de komende, vast moeilijke, periode wens ik je alle sterkte toe, Alie !
Prachtige kaart heb je toch weer gemaakt....
Ik denk aan je !
Corrie x

Ellie Knol zei

Heel veel sterkte, soms is het goed het pad niet te zien door het sleutelgat. Ik denk aan je...

Alida zei

oh Alie daar schrik ik van, heel veel sterkte en ik denk aan je, wat een mooie kaart heb je gemaakt als verbeelding van hoe je je voelt, kippenvel...

Anjas-Artefaktotum zei

WOW looks very interesting!
Big hugs Anja

Mirjam Vree zei

Oh Alie dat zijn niet de berichten die je graag hoort. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik duim voor een spoedig herstel. Groet Mirjam

herminesplace zei

Heel veel sterkte Alie, en succes volgende week bij je operatie. Hoop op een spoedig herstel.

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, thats a beautiful card. I like that.
Greetings Carola

Miek zei

oei, wat akelig nieuws. heel veel kracht en sterkte voor de toekomst.

Wanda zei

Oei wat een nare en afschuwelijke boodschap! Heel veel sterkte in de komende tijd.
Wanda

Wendy McCarthy zei

So sorry to hear you are unwell Alie! Wishing you a speedy recovery, hope all goes well with your operation and sending a big hug. Love your card. Xxx

Amanda zei

What a fabulous combination of stamping, fabulous result! Get well soon
Love
Amanda x

Anke zei

Oh Alie, your card is so beautiful, fantastic work and wonderful colours.

I wish you all the best for your operation !!!

Hugs
Anke

Willy zei

Oh Alie wat een heftig nieuws!! Ik hoop dat je hobby je wat afleiding kan geven in deze onzekere tijd. Ik vind je kaart prachtig, helemaal met deze ´lading´. Ik wens je heel veel sterkte!

Sophie zei

Eine schöne Karte, und die Idee mit dem Schlüsselloch ist eine großartige Anregung.
Dankeschön.
Voller Schreck habe ich deine Diagnose gelesen.
Meine Liebe, ich wünsche dir ganz, ganz viel Glück.
Und das alles wieder gut wird.
Und das wird es bestimmt <3

Umarmung, und ich sende ganz liebe Wünsche zu dir.
Groetjes Sophie

Wiepke zei

Zo, dat is even schrikken!
Sterkte de komende tijd en ik hoop dat je wat afleiding vindt in je prachtige stempelwerk.

Annie zei

Hope you are feeling better Alie x sending you huge cyber hugs from Scotland x
Love your card.....must check out those carabelle stamps

Take care
Annie x x

Marianne zei

Ik schrik van je bericht, Alie. Dit is wel heel heftig om die diagnose te krijgen en ik wil je graag heel veel sterkte wensen aankomende week en een spoedig herstel. Weet dat ik aan je denk en met mij vele anderen die je inmiddels in het hart hebben gesloten. Liefs, Marianne

Sylvia zei

Jeetje Alie, daar schrik ik wel van zeg!! Wens jou en je familie héél veel sterkte de komende tijd. Mijn gedachte zijn bij je.....
Je kaart is súper mooi en de betekenis erachter maakt hem alleen maar mooier. Nogmaals veel sterkte...
Groetjes Sylvia

Regina zei

Tjee Alie, heel veel sterkte voor jouw en je familie. Zal aan je denken de komende tijd. Mooie kaart met een prachtige gedachte. Hou je taai!
Groetjes, Regina

Astrid Maclean zei

Brilliant card!!!! Absolutely love it! The background looks fantastic and I love that girl in the key hole! Really cool and a fabulous combination of stamps!!

Marjan Küppers zei

Meid, wat schrikken!! Heel veel sterkte en alvast een succesvolle operatie, Alie! Jouw kaart is prachtig en vol symboliek.

Stampinback Art Stamps zei

Heel veel sterkte Alie voor volfgende week en de tijd erna.
Met jouw positiviteit komt het vast allemaal goed.

akkina van steen zei

Veel sterkte Allie, komt vast wel goed jij bent zo'n grote sterke vrouw en zo positief,we leven volledig met je mee en denken aan jou en je man want ook hij moet er Door
Groetjes Akkina xxx

CreateWithBarb BL zei

I'm sorry to hear this news. I hope your wish comes true. I will be sending lots of thoughts and prayers your way. Blessings.

retriever zei

Oh oh, zeer mooie , greeting from Belgium in Mons

http://louisette.eklablog.com

clavell zei

Alie, thank you for sharing this news...I will keep you in my prayers for God's Healing and Comfort and Strength to face the days ahead! Be strong...fight hard...and may He shower you with His Peace!

Mrs.B zei

Hi Alie, so sorry to read of your diagnosis. I hope everything goes well for the op.
A very beautiful and personal card.
Best wishes,
Hugs Avril xx

Laurette Paelinck zei

Alie,
Veel sterkte, zo'n sterke madam als jij komt er zeker overheen,
ik zal zeker voor je duimen. een dikke knuffel ! Laurette

Jetske zei

Dat zulk slecht nieuws, zo iets heftigs, de aanleiding kan zijn voor zo'n prachtige kaart.... houdt de moed erin, Alie, er leven heel veel mensen met je mee, die allemaal, net als ik, hopen op een goede afloop.

Marlies zei

Alie wat een ontzettend naar bericht.
Heel veel sterkte en ik denk aan je!

Marlies

Willy de Bruijne zei

Wat een vreselijk bericht Alie. Ik wens jou en allen die je nabij staan heel veel sterkte toe. Keep my fingers crossed for you!
je kaart is prachtig.

Mariëtte zei

Heftig Alie. Toi toi toi voor de operatie, en sterkte gewenst voor de komende tijd en inderdaad je bent in mijn ogen een krachtige en positieve vrouw. Dus ga ervoor! Ik denk aan jullie!

crealinedance zei

Hallo
Ben weer eens op me blog ziet dit bericht,ik schrik ervan heel veel sterkte en kracht voor jouw en je familie.Groetjes Nel

Sproet zei

Denk aan je in deze spannende tijd! Take care en xxx!

Enny zei

Oh Alie, wat erg !! Ik voel met je mee, en wens jou en je familie veel sterkte in de komende tijd ! Ik duim voor jou !!!!!! Hartelijke groetjes, Enny

Gerrina zei

Bah wat een naar nieuws voor je. Ik stuur wat positieve energie mee met de wens dat je de rust en kracht vind om hiermee om te kunnen gaan!
En een wens die we allemaal wel eens hebben; om een stukje verder te kunnen kijken heb je zo mooi verbeeld!
Sterkte en liefs, Gerrina

Anneke zei

Wat heb jij dit mooi uitgebeeld. Maar wat heftig allemaal.
Sterkte Anneke

Silvia(Barnie) zei

Just read this post and feeling very sorry. I'm sending you a big hug and will keep my fingers crossed.

Karin zei

Wat een vreselijk bericht, heel veel sterkte Alie!
Groetjes Karin

Henriette zei

Zo'n prachtige kaart met zo'n naar bericht...hele dikke knuffel voor jou Alie. Hou je taai meid, kop der veur zeggen wij hier in Groningen. Groetjes Henriette

Sandy zei

Well I am sure glad I decided to do some catch up on blogs! Alie I am so sorry you have to go through this. You will be in my prayers and heart constantly! I have had several friends with thyroid cancer and and they are all doing well today. Only have positive people around you - you are special and I am so grateful for your friendship!
Sandy xx

Ballie (Bennarda) zei

STERKTE, in deze hele moeilijke periode Alie.
Steek een kaarsje voor je op.
Verder ben ik stil...................
groetjes Ballie (Bennarda)

Yvonne zei

Je kaart symboliseert heel mooi je gevoel van dat moment.
We babbelen al zo eens tegen elkaar, en daar zeggen we al alles in.
Liefs groetjes van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...