Volgers - Followers

zondag 19 juli 2015

Listen to your heart, it will show you the way...

Scheduled Blogpost

 

Wit correspondentiepapier met Dylusions Ink Sprays besproeid.
Hierop de Crazy Bird van Tim Holtz gestempeld, de vogelkooi met kleine vogel van De Stempelwinkel en de takjes van Stampinback.
Op de achtergrond is op een paar plaatsen nog een tekst stempeltje te zien.
De Crazy Bird gemaskerd en met verdunde chloor en een kwastje gespetterd.
De takjes ook met een penseeltje en verdunde chloor gebleekt.
Het masker verwijderd en de onderste stempels omlijnd met een witte gel pen.
De Crazy Bird gele ogen gegeven met een marker.
Tekst stickers van Tim Holtz op de kaart geplakt.
Zwarte randen met een Sharpie langs de randen aangebracht en de kaart gemat op een witte onderkaart.

Bedankt voor de interesse en reacties!!!

Hartelijke groet/Kind regards,

Alie :-)


27 opmerkingen:

Coby van willigenburg zei

Lieve Alie, wat een schrik.......ik ging even langs je blogberichtjes....Heel veel sterkte en ik hoop en wens je veel sterkte en beterschap toe, dikke knuffel

Annie zei

Wonderful background Alie and of course I love your Crazy Bird.....bet he is glad he won't fit in the cage. Congratulations on your win at Butterfly's words and pictures blog

Hugs Annie x

Annemieke zei

Wat een mooi resultaat!
Groet Annemieke

Amanda zei

Great background, yet again another fabulous crazy bird creation
Love it
Amanda x

Sophie zei

Oh, wie cool, Alie...
Wieder einer dieser verrückten Vögel :-)
Klasse geworden.

Groetjes von Sophie

Lillibelle zei

It´s sooo adorable Alie! A little sweetheart!

Miranda zei

Ze blijven leuk die vogeltjes.......ik kom niet in de verleiding om ze te kopen......maar jij maakt ze wel heel aantrekkelijk! groetjes Miranda

Gerrittina zei

Gaaf zeg. Mooie kleuren heb je gebruik. Ik vind hem weer prachtig!

Gr. GZ

Marjan Küppers zei

Jij weet wel raad met die vogeltjes, altijd weer even mooi verwerkt op een kaart! Deze is ook weer top.

Anneke zei

Daar zijn ze weer. Heel erg leuk geworden.
Mooie quote. Sterkte Anneke

!neke zei

Het zijn weer prachtige kleuren !
Die vogel steelt altijd weer de show !
En zet em op !!!!!

Marianne zei

Prachtige achtergrond en kleuren en natuurlijk de crazy bird :-) Mooie kaart!

Marianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
maria's knutselplezier zei

Wat een prachtig kaartje met die TH vogeltjes, je bent echt een krak met die vogeltjes en blijft verbazen !! Super kleurrijk en super mooi!!

Groetjes
Maria

Enny zei

Een prachtige kaart Alie ! Veel moed en sterkte ! Groetjes Enny

Sandy zei

I think you are absolutely right and this cute bird is saying - no cage for me!!
Sandy xx

Jetske zei

Prachtige kaart! Ik hoop maar dat het vogeltje uit de kooi jouw crazy bird volgt, vrijheid!

Laurette Paelinck zei

Allie,
Weer een schot in de roos ! Een prachtig werkje, ieder keer laat je ons verbazen met crazy birds, kop op he, veel moed,
Groetjes,laurette

Wendy McCarthy zei

Wonderful colours Alie and a lovely design! Xxx

Janny zei

Lieve Alie, Zoals je waarschijnlijk gezien hebt ben ik heel lang niet op de blog geweest. Ik zat in het buitenland en kon niet bloggen. Toen ik thuis was ben ik want gaan rondkijken en eerlijk gezegd ben ik mij van jouw berichtje rot geschokken. Ik heb mijn computer gelijk weer uitgezet. Ik moest het gewoon eerst even verwerken. Ik wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk het allerbeste.
Groeten Janny

Gerrina zei

Ook deze gekke vogel ziet er weer gaaf uit; net alsof "ie" de kleinere uit de kooi heeft gehaald... Groetjes, Gerrina

Alida zei

gaaf kaartje en mooie kleuren.

Mrs.B zei

Wonderful card Alie, great images and placement of those birds.
Avril xx

Ballie (Bennarda) zei

En deze kaart is ook al zooooooooooo prachtig.
Ik geniet hier van.
groetjes Ballie (Bennarda)

Sylvia zei

Ja, kan maar 1 ding zeggen KEIGAAF!!
Groetjes Sylvia

Silvia(Barnie) zei

FANTASTIC the color scheme rocks :)

Yvonne zei

Super mooie en flitsende kleuren, gave witte accenten met de bleek!
Groetjes van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...