Volgers - Followers

maandag 27 juli 2015

Have the Courage - Designs by Ryn Stamps...and an update


Update schildklierkanker

Moét ik dat hier op mijn blog wel delen? Nee...maar ik heb ook geen zin om de komende maanden met een masker op te leven, alsof er niets aan de hand is. 
De uitslag na de operatie was niet goed, teveel kankercellen, dus binnen een aantal weken moet ook de andere helft van de schildklier worden verwijderd, gevolgd door diverse behandelingen in de komende maanden.
Jullie zullen me dus weinig of niet zien op jullie blogs in die periode, mijn energie heb ik nu nodig voor andere dingen. Wél wil ik proberen om creaties op mijn blog te blijven plaatsen.

En vooral wil ik jullie bedanken voor de steun, kaartjes, mails, reacties: dat voelt als een warme deken!  Enorm bedankt!!!
------------

Update thyroidcancer

Do I háve to share this on my blog? No...but I also don't like to live with a mask on for the next months, as if nothing is wrong.
The results of the operation were not good, too many cancercells, so within a few weeks the other half of my thyroid will  be removed too, followed by different treatments in the next months.
You will hardly read me (or read me at all), on your blogs in that period, I need my energy for different things. Although I wánt to try to post my creations on my blog.

Most of all I want to thank you for the support, cards, mails, comments: it feels so warm and caring. Huge thanks!!!
--------------------------

En nu is het tijd voor stempels! Mooie stempels van Designs by Ryn!
And now it's time for stamps! Gorgeous stamps from Designs by Ryn!


Brusho's
StampAttack text stamp 
White gel pen
Stazon Jet Black
Stazon Dove Grey



More links to Designs by Ryn and retailers ---> in my sidebar --->

Thanks for your interest and comments!
Bedankt voor de belangstelling en reacties!
Greetings/Hartelijke groet,

Alie :-)



43 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Alie, wat een ontzettend naar nieuws! Ik wens jou en je man heel veel sterkte en hoop dat alle behandelingen resultaat zullen geven! De kaart die je laat zien is prachtig en ik hoop dat je hobby je in de komende tijd ook steun en afleiding zal geven.

Wendy McCarthy zei

So sorry to hear that Alie! I hope the second operation is successful, sending you a get well hug and wishing you well very soon. Your card is beautiful, love how the tail forms the edge of the top piece. Xxxxxxx

Anna Lemsma zei

Ach Alie wat een naar bericht voor jou.
Ik wil je graag heel veel kracht en sterkte wensen.
hartelijke groet
Anna

Mariëtte zei

Dit is nu net de uitslag die je niet wil krijgen.... Maar blijf positief in de komende behandelingen en stop alle energie in een voorspoedig herstel en vind afleiding in je hobby.
Ik denk aan je!

Marianne zei

Dat is een zware tegenvaller. Hopelijk kun je je zinnen wat verzetten en wat afleiding vinden in je hobby. Heel veel sterkte voor jullie samen en ik denk aan je!!
Dikke knuffel!
Marianne

Anneke zei

Wat erg, ik snap helemaal dat jij nu alleen moet doen
waar jij zin in heb en waar jij wat kracht van krijgt.
Stempelen kan ook een steun zijn. Ik volg jou ook al
reageer jij bij mij niet. Daar gaat het nu niet om.
Heel veel sterkte en ik ben toch wel blij dat jij dit met ons deelt.
Ik heb veel aan jou gedacht, nu weet ik hoe het met jou gaat.
Ik vind dit heel naar en wat onzeker voor jou en jouw gezin.
Heel veel sterkte Alie. Groetjes, Anneke

Lida zei

Ik kan niet anders zeggen dan heel veel sterkte de komende tijd.
Liefs Lida

Enny zei

Lieve Alie, wat vreselijk nieuws ! Ik wens jou en je familie in de komende tijd veel sterkte en moed, en hopelijk kan je toch wat afleiding vinden in je hobby. Wij denken allemaal aan jou, en bidden en duimen voor een goede afloop ! Lieve groetjes en een dikke knuffel ! Enny

Rianne Timmers zei

oh wat erg dat jou dat nu moet overkomen Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk kun je uit je hobby veel energie halen . Heel veel sterkte ook voor je man natuurlijk.
lieve groetjes Rianne

Enny zei

Vergeet ik nog te schrijven over je prachtige kaart ! Weer zo mooi ! Ik blijf je volgen hoor, maar heb er alle begrip voor, als je in de komende tijd niet of niet veel kan tonen.... Lieve groetjes, Enny

butterfly zei

Oh Alie, I'm so sorry to read that the results were not good. I've been thinking about you often (the parcel is on its way today). Of course you must reserve your energy for healing, and for yourself, your family and your friends. I will be wishing you all well for the next stage.

In the meantime, any time you want to share some of your beautiful work, I will love seeing it - like this wonderful card with those water bubbles, and fabulous shading on the fish.
Much love,
Alison xx

Paper Creations by Shirley zei

Oh dear Alie, your card and words are beautiful. I have also been thinking about you and sorry that there are more hurdles ahead. I am thinking positive for you. Big Hugs, Shirleyxx

maria's knutselplezier zei

Spijtig om dit te moeten mededelen Alie, ik hoop toch van harte dat alles nog goed zal komen met jou, en natuurlijk willen we je steunen en begrijpen dat je je energie nu echt nodig hebt om te genezen, doe enkel waar je echt zin in hebt en wat je deugd doet!! En heel veel sterkte in deze moeilijke periode maar geef de moed niet op hé!!!

Liefs
Maria

Boukje zei

Wat een naar bericht voor jou en de familie. Ik wens je heel veel sterkte! XX

Gerry Vermunt zei

Alie wat een slecht nieuws. Voor de komende tijd heel veel sterkte.

groetjes Gerry Vermunt

Ryn Tanaka zei

Dearest Alie, your openness is inspiring. Yes, I can definitely understand why you wouldn't want to live behind a mask. Its great that you wrote about what you are going through here. I'm sure a lot of people would want to know so that they can send you their good wishes. im sending you BIG big hugs (and a little extra - finally got it in the mail). Hang in there. The gang here in Canada is thinking of you! Xoxo
P.S. Your card is LOVELY!!!

Anjas-Artefaktotum zei

Dear Allie,
sorry to read, that you had bad news. I'm thinking of you with all my thoughts and prayers!!I wish your great inspiring creativity as to see in this wonderful card will help you to overcome the hard time.
Warm embrace Anja

Bea zei

Wat een vervelend nieuws Alie! Ik wens jullie heel veel sterkte samen!

Eileen zei

Alie... terrible set back for you but stay strong .. sending you warm wishes and prayers that the second Op will sort you out and your recovery will be swift... Take care my dear and know how many people have you close to us as we hold you in our thoughts
Much love
Eileen xx

Jane Reinecke zei

Alie - Sending you healing and positive thoughts. We will love seeing your gorgeous creations when you feel well enough to do so. When you don't feel well, we will understand and say an extra prayer. Warm wishes to you and your family.

Mrs.B zei

Hi Alie, I am so sorry to read that the results of the op were not good and more surgery is needed. Reserve your energy for the important things - you and your family and your health, and when you can, post your lovely creations and we will enjoy seeing them.
Take care and stay positive.
Hugs, Avril xx

Julia S-W zei

Alie, I'm sorry to hear such sad news. I haven't been visiting much in blogland so my deepest apologies for not knowing about your troubles. I shall think of you and wish you well. Save your strength for your coming battle. Biggest hugs, Julia xx

ida zei

Ach Alie, ik vind het zo erg voor je, ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd en dat het maken van je mooie creaties je maar wat afleiding mag geven, wij genieten er in ieder geval van!
Liefs Ida

Annemieke zei

Mooi is ie hoor.
Hopelijk verzet het creatief bezig (als je daarvoor de energie hebt) je gedachten iets.
Groetjes Annemieke

crealinedance zei

Hoi Alice zeker een naar bericht,ik wens jou en je gezin heel veel kracht en sterkte voor de komende tijd.
En een mooie kaart.Gr.Nelxxx

Sandy zei

Saying I am so sorry you have to go through all this Alie just doesn't seem enough. Your card today is most appropriate as I know you have the courage to see through yet another operation and the treatment to come. You are right to conserve your energy as your body needs the rest to heal. If I could send you a box full of laughter, smiles and positive thoughts I surely would. You remain in my heart and prayers. I know you are surrounded by love.
Sandy xx

Sandy zei

I forgot to tell you - a LOVE the colors you used - beautiful card.

Laurette Paelinck zei

Alie, Wat naar voor jou, dit is wel echt nieuws waar niemand zit naar te wachten hé. We hebben begrip dat je je energie nu in je genezing moet steken maar zo wie zo ik blijf je volgen en wens je veel sterkte, geef je een dikke knuffel en het goed je goed hé meid. Trouwens deze kaart is zoals je vele andere weer een prachtig werkje.
Liefs, Laurette

Willy zei

Wat een naar nieuws Alie, heel veel sterkte met het herstel!Ik denk aan je!

Jetske zei

Wat een prachtige kaart, een perfect idee om een kader aan de vis vast te maken! De subtiele achtergrond maakt het helemaal af.
Net als iedereen hoop ik dat het creatief bezig zijn je de nodige afleiding bezorgt, en je ook tot steun is om alles wat komen gaat te doorstaan.
Het wordt een heftige tijd, met ups en downs, waar je je energie heel hard voor nodig zult hebben. Hou vol!

Gerrittina zei

Lieve Alie, doe vooral waar je zelf zin in hebt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand het je kwalijk zou nemen dat je geen puf hebt om bij andere blogs te kijken of te reageren. Ik in ieder geval niet. Ik wens je veel kracht om het gevecht aan te gaan. Het zou mooi zijn als je energie uit je hobby kunt krijgen. Ik duim voor je!!

Lieve groeten van Gerrittina

Karen Roberts zei

Hi Alie - I always love seeing your cards, they are so inspirational. Keeping you in my thoughts,
Karen R
Deer Park, WA
USA

!neke zei

Alie!
Denk aan je !
Heel veel sterkte!

Alida zei

Oh Alie, wat een vreselijk bericht. Ik hoop dat je creativiteit je de komende maanden wat positieve afleiding kan geven, veel sterkte. Je vissenkaart vind ik weer prachtig, zo mooi!

catherine zei

I am so sorry for not having been around much and visiting often Alie. I have read your post and you are in my thoughts.
x catherine

xxx Myra xxx zei

Ach wat een naar bericht Alie, heel veer sterkte !!!! dikke knuffel

Yvonne zei

Wat mooi om de vis zo aan de rest van de onderwaterwereld vast te maken!
Prachtige kleuren ook weer, heel mooi.
En je tekst zegt alles over deze dagen.
Lieve knuffels van Yvon

Silvia(Barnie) zei

Alie, I'm so sorry to read about the bad news. You are in my thoughts and I send you a big hug and my best wishes.
Save your energy to recover and be sure we all are with you in our thoughts.

Anke zei

Liebe Alie,

die letzten Tage habe ich ganz oft an Dich gedacht, es tut mir so leid, dass es erstmal keine guten Nachrichten gibt.

Ich wünsche Dir viel, viel Kraft und verliere nicht den Mut, Du schaffst es und wirst diese schlimme Zeit überstehen.

Nun erhole Dich erstmal von der Operation und gönne Dir Ruhe. Ich denke an Dich !!!

Alles Liebe und Gute
wünscht Dir
Anke

Ps.: Deine Karte schaut wieder traumhaft schön aus, ich mag Deine Werke wahnsinnig gerne.

Caro´s kreative Welt zei

Oh Alie, es tut mir so leid. Ich wünsche dir ganz viel Kraft für die kommende Zeit. Du schaffst das. Ich werde an dich denken und drücke dir die Daumen.

Deine Karte ist übrigens sehr schön und auch deine anderen Werke weiter unten gefallen mir sehr gut.

Ich wünsche dir alles Liebe und Gute.
LG Carola

Amanda zei

So sorry to hear this News Alie, sending you special thoughts. Focus on getting better and we will all still be here ready to admire and be inspired by your fabulous art. Love this card as I love all your pieces.
Hugs
Amanda x

Coby van willigenburg zei

Lieve Alie, wat een nare, verschrikkelijke uitslag. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat in de komende zware tijd je wat plezier weet te halen uit de stempels.......xxx

Stampinback Art Stamps zei

Ik loop ook een beetje achter maar wil je toch nog heel veel sterkte en beterschap wensen.
Ik denk dat al je volgers het wel fijn vinden om een beetje op de hoogte te blijven via je blog.
Als je A zegt moet je ook B zeggen toch.
We leven allemaal met jullie mee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...