Volgers - Followers

donderdag 11 juni 2015

Part III - Fornasetti inspiration

Op Pinterest kom je van alles tegen, ik zag werk van Fornasetti...en heel vaak komt er een hoofd in voor waar ik stempels van heb (Stampinback en De Stempelwinkel). Het is het hoofd van de  Italiaanse opera zangeres Lina Cavalieri, de muze van Piero Fornasetti.
Het gaf me meteen een andere kijk op deze stempels en de mogelijkheden erbij!
Heb je ook interesse? Link ---> Fornasetti

On Pinterest you can see all kind of things, I saw work of Fornasetti...en many times I see a head, and I have some stamps with that head (Stampinback and De Stempelwinkel). It's the head of the Italian opera singer Lina Cavalieri, the muse of Piero Fornasetti.
Immediately I got another look on these stamps and the many possibilities

Klik op de plaatjes om te vergroten
Click on the pictures to enlarge
Ogen stempel: De Stempelwinkel én Stampinback
Vlinders, bij, libel stempels: Inkadinkado
Tekst stempel: Stampinback
Rond stencil: Stampinback
Gestempeld met Stazon Jet Black en Dove Grey

With this card I join the Stampinback June 2015 Challenge: Fly
 
-------------------------------------------------


Hoofd stempel: De Stempelwinkel én Stampinback
Tekst stempel: Stampinback
Mieren stempel: Inkadinkado
Rond stencil: Stampinback
Gestempeld met Stazon Jet Black en Dove Grey)
(de ogen heb ik aangepast, zodat ze richting mier kijken)
-----------------------

Hartelijke groet/greetings,

Alie :-)


22 opmerkingen:

Sue Marrazzo zei

LOVE these... So FUN!

Amanda zei

Loving this series of cards you are doing, fabulous effect and this one made me smile
Love
Amanda x

froebelsternchen Susi zei

fantastic what you made with her -- Love this!

maria's knutselplezier zei

Super, Alie, heel mooie creaties, je moet niet onderdoen voor het origineel!!

Groetjes
Maria

Marianne zei

Zooooo knap. Ik zou niet weten hoe ik er aan moest gaan staan. Groetjes, Marianne

Paper Creations by Shirley zei

These are great fun, very creative ! Have a wonderful weekend, Hugs, Shirleyxx

Anjas-Artefaktotum zei

Hahaha I love your humour, both cards are grandiose, I love the cross-eyed, that idea is so great :-)
xox Anja

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, both are great. Especially cool I find the second card. Super, as the lady squints to the spider.

Greeting Carola

Sandy zei

YIKES ..... and you want me to smile!!!!! As soon as I change my underwear!!!!
Sandy xx

Sandy zei

okay - I think I can sing about the first card --- I only have eyes for you!
Sandy xx

Corrie Herriman zei

Wat een leuke serie kaarten Alie.Jij blijft maar nieuwe verzinnen !
Corrie x

Alida zei

geweldig gedaan, heel bijzonder!

Myriame zei

Prachtige stempelcombinatie!!

Boukje zei

Geweldige kaarten Alie!
Groetjes, Boukje.

Willy zei

Ha ha zóóó gaaf Alie :)

Gery zei

Gaaf werk, Alie!
Ik houd toch ook wel erg van zwart/wit werk, heb ik gemerkt.
De bovenste kaart is erg mooi en de tweede vooral grappig.
Het contrast in zwart / wit geeft een kaart een compleet andere uitstraling.
Fijne dag verder en groetjes van mij.

Jetske zei

Prachtig, die eerste kaart! De tweede is ook mooi, en heel grappig door die "gedraaide" ogen!

Gerrina zei

Die eerste kaart is prachtig!
En de tweede lig ik hier nog bijna van onder de tafel; die ogen!! Hoe bedenk je 't! Fijn weekend, Gerrina

Wiepke zei

Dank je wel voor je mooie bijdrage aan de Stampinback Card Challenge!!

butterfly zei

Bold monochrome work - love it.
Alison xx

miranda zei

Wauw erg mooie kaarten
Gr miranda

Anneke zei

Ik twijfel steeds of ik zo'n stempel zal kopen
maar als ik jouw werk zie dan zal hij er een keer komen. Bedankt voor jouw inspiratie.
Het is prachtig Alie. Ook leuk dat jij ons de link hebt gegeven waar jij door bent geïnspireerd .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...