Volgers - Followers

donderdag 28 mei 2015

Scraplings and a Birdhouse card


Op mijn buro lag nog een restant van een Brusho achtergrond, die heb ik in twee gelijke delen gesneden en bestempeld met de staande vis van Viva Las VegaStamps, ingekleurd met markers en witte gel pen. Het merk van de tekst stempel is bij mij niet bekend.
De scraplings gemat op lichtbruin vezelig papier en de randen daarvan heb ik bewerkt met felgroene chalk. Oogje geponst en hier een felgroen lintje doorheen geknoopt.
Zo heeft dit restantje ook weer een bestemming gekregen.
------------------


Op Pinterest vond ik het patroon voor deze huisjeskaart en het kon niet anders dan dat daar een Crazy Bird bijhoorde! :-)
Het patroon uitgeknipt en bewerkt met Distress Inkten en glimmermist. Op de dakrand en bodem een stencil gebruikt met zwarte Distress Inkt. De Crazy Bird op papier gestempeld dat ik had bewerkt met diverse kleuren Amsterdam verf (ook goudkleurige). Eerst de stempel op de huisjeskaart afgedrukt en daarna het lijfje van het bewerkte papier uitgeknipt en op de kaart gelijmd. De kleine vogeltjes komen uit een stempel van Viva LasVegaStamps, het takje is van Stampinback. Muzieknootjes getekend en TH tekst stickers toegevoegd. Nog wat accenten aangebracht met markers en witte gel pen.
--------------------------

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

25 opmerkingen:

Anjas-Artefaktotum zei

Your birdhouse is so amazing!! And the first both small pieces (you does certainly mean scrapings not scraplings)are so beautiful and funny, thanks for the smile on my face.

Lieve groetjes Anja

Malika zei

Heel mooie creatie hoor

Malika

Marianne zei

Heel erg mooi gemaakt, vooral het vogelhuisje met de Crazy bird. Wat een rijke fantasie! Fantastisch!

froebelsternchen Susi zei

Gorgeous scraplings and bird house Alie!

Alida zei

wat een leukerdjes weer, ik heb de vogeltjes ook binnen, ik kan bijna niet wachten als ik al dat leuks van jou zie Alie

Jetske zei

Alledrie leuk, maar het vogelhuisje is het allerleukst! :-)

Terry zei

Love how you used the Brusho for the wonderful background! Those fish and crazy bird looks amazing! Enjoy!

xxx Myra xxx zei

watweer een leukjes Alie!

Wendy McCarthy zei

Love your fish in his red shoe! Fab. Xx

!neke zei

Hoi Alie, ben weer back in town !!!!
Wat een gave vis/tags !
Je teksten vind ik ook super !
De tweede tag heeft mijn voorkeur !
Denk dat de rode schoenen het doen !!!!!

groeten Ineke

Sproet zei

Schattig, dat vogelhuisje!! (met die rare vissen heb ik nog steeds geen *klik* ;-) )

Amanda zei

Great fish card and of course one of those pesky birds, love the both
Love
Amanda x

Willy zei

Wat een prachtige scraplings Alie, ik hou van jouw ´gekkigheid´en ook je huisjeskaart is weer een plaatje, leuk idee!!

Corrie Herriman zei

Wat een leuke projectjes weer. Ik vind de scraplings wel bijzonder !
Corrie x

Sandy zei

Well a fish wearing shoes could make me laugh!!!!!
I love your bird house - for some reason, I am a fool for bird houses!!
Sandy xx

Stamping With Bibiana zei

very fun cards
bibiana

Willy de Bruijne zei

Erg leuk die VLV vis, gebruik ik zelf te weinig... ;-( en die bird weer helemaal top!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat gaaf weer geaan Alie. Zowel de vis als de crazy bird. Super.
groetjes Marja

Silvia(Barnie) zei

These are fantastic creations :)

Myriame zei

Wat zijn ze prachtig, je huisje is echt toppie!!

ida zei

Superleuk weer Alie, die vis met z'n rode schoentjes aan, geweldig en
het vogelhuisje met natuurlijk een crazy bird is ook prachtig!

Gerrina zei

Die vissen blijven leuk! En gave tekst en leuk huisje op de kaart! Denk dat er nog meer gekke vogels komen? Ik geniet er in ieder geval van! Fijn weekend, Gerrina

butterfly zei

Love that little birdhouse - it really made me smile - and I also love how the colourful panels look against the kraft tag background - really cool design.
Alison xx

Mrs.B zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Mrs.B zei

The birdhouse card looks amazing and those fish look crazy too.
Avril xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...