Volgers - Followers

zondag 3 mei 2015

I'm the happiest with you... :-)


Zeker wist ik het: Die Crazy Birds van Tim Holtz vond ik erg leuk, maar ik hoefde ze zelf niet te hebben!!! En ik was daar heel zeker van (dacht ik dus)...want gisteren was ik op een hobbybeurs waar meer standhouders dan bezoekers waren. En Helma Sprenger van de Stampingcorner stond er ook met een kraam. Uiteraard aan de babbel en snuffelen tussen de leuke spulletjes. Toen zag ik vogeltjes, die ik wel leuk vond, maar toch wat klein...dus ik vraag: "Heb je ook nog iets grotere vogeltjes bij je?"
En begint Helma toch te grinniken en ondeugend te kijken..."Uhhh ja, voor mensen die erom vragen heb ik nog wel andere vogeltjes!" "Toch niet de Crazy Birds hè?" En Helma duikt onder de kraam en komt met .... ja hoor...de Crazy Birds van Tim Holtz!!! Nou, het was dus liefde op het eerste gezicht...mijn vaste voornemen om déze stempels niét te kopen, verdween als sneeuw voor de zon!!!
Ze zijn dus hierheen verhuisd.... (kan mezelf niet meer vertrouwen hahaha).

Deze tag ermee gemaakt: Brusho's op de achtergrond, onderaan een Finnabair clearstamp afgedrukt en ingekleurd met een felgroene en felgele marker. Bovenaan een stempeltje van Hero Arts afgedrukt en hierop een getekend en gekleurd hartje geplakt. De twee Crazy Birds gestempeld en de rechter vogel nog een keer op apart papier, uitgeknipt en op de tag gelijmd. De vogels met Adirondack Bright en een waterpen ingekleurd. Hierna met een zwart kleurpotlood omlijnd. Nog wat details met een witte gel pen aangebracht, witte cirkels afgedrukt en de tag gemat op zwart linnenkarton en dit op maat gesneden en geknipt. De lintjes door het oog geknoopt en tot slot een tekst sticker van Tim Holtz op de tag geplakt.
.............................

En nog een ATC om af te sluiten:

De Audrey Hepburn stempel is van Deep Red (Stampinback heeft deze ook op sheet!). Het sigarettenpijpje dat aan deze stempel zit heb ik voorzichtig uit het rubber geknipt!! :-) De bloemetjes afgedrukt (onbekende clear stempel) en met de Distress Stains flink gespetterd op de achtergrond. Audreu ingekleurd met Distress inkten en waterpen, blaadjes getekend en ingekleurd en Washi Tape gelijmd. De randen van de ATC met een zilver kleurige pen bewerkt.

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


24 opmerkingen:

froebelsternchen Susi zei

Wonderful tag -wow.. and the ATC is so pretty!

Marianne zei

Inderdaad erg leuke vogels..... ik vind ze ook echt bij jou passen. Knap dat je bij Audrey het sigarettenpijpje hebt verwijderd. Getuigd weer van durf en eigenheid. Ik had er nooit aan gedacht, maar ik vind haar leuk met die bloemen!

Amanda zei

Those birds are a 'must buy' glad your in the crazy bird club now, fab tag and a lovely ATC
Love
Amanda x

Sproet zei

Hihi, ik vind die maffe vogels ook zo leuk! Maar...ik heb ze niet...staan op t verlustiglijstje... Mooie tag! Ennnn zelf missvhien ook es met een blommetje tussen de vingers...??😄😄😄😄😄 scheelt bergen geld, gezondheid en....ennn is toch heeeeel gezellig😄😄

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful artwork as always ! also the ATC with Audrey is special. Happy Sunday, Shirleyxx

Rianne Timmers zei

Nou Alie, die vogels ook ik heb ze in bezit, je ziet ze heel veel maar zijn ook zo leuk en jij hebt er weer echt een leuke tag van gemaakt en je ATC vind ik ook prachtig en goed van je dat je die sigaret er af geknipt hebt is niet meer van deze tijd .Rianne

Sandy zei

Birds of a feather flock together! I am not near the artist you are but I sure do love visiting your blog!!
Sandy xx

marja Eelman-Rimann zei

Hoi Alie,
wat geweldig de love brids je zou zelf verliefd worden ha ha.
groetjes Marja.

Mrs.B zei

Love your Crazy Birds Alie (you could link this to FSC - Things with Wings) and the Audrey Hepburn ATC looks fabulous with the flowers.
Avril xx

Corrie Herriman zei

Leuk dat je door de knieeen bent gegaan voor de TH vogeltjes. Ze zijn ook zo leuk en je hebt er een prachtige tag mee gemaakt !
Audrey's ATC is ook mooi, leuk dat je haar sigaretje hebt vervangen door bloemen ! Veel gezonder !Fijne zondag verder !
Corrie x

Gerrina zei

Haha, wat moest ik lachen om je verhaal! Kan me voorstellen dat ze toch naar jou thuis verhuisd zijn, maar ik hou vol! (misschien over een jaar of 4...) Je tag is weer mooi! Gaaf dat effect van de stempel onderaan. En Audrey met bloemen is natuurlijk mooier dan met een sigarettenpijpje... Geniet nog van de zondag, Gerrina

Alida zei

oh geweldig hoe herkenbaar Alie, ik ben al eerder voor de bijl gegaan en ik heb ze na de beurs toch maar besteld, ik hoop dat ik ze gauw heb, want ze zijn erg schattig en zo leuk. Mooie tag heb je gemaakt en je ATC vind ik ook prachtig, slim en gedurfd om het sigarettepijpje weg te knippen, maar wel heel mooi met die bloemen.

Helma zei

Hoi Alie, wat een mooie tag heb je er mee gemaakt. En ja hoor, vandaag ook m'n laatste vogeltjes onder m'n kraam vandaan gehaald. Gr Helma

Coby van willigenburg zei

Ik heb me kunnen inhouden Alie maar als ik die tag van jou zie...wat leuk zijn ze! En het kaartje is ook super mooi!

xxx Myra xxx zei

haha Alie, ze zijn echt te gek!!!

maria's knutselplezier zei

Prachtige tag en mooie kaart Alie, en gelukkig heb ik de crazy birds al ergens anders kunnen kopen na 2 maanden zoeken anders was ik echt niet goed gezind geweest op Helma , gelukkig kreeg jij haar laatste pakketje zodat je ons kunt vergasten op deze leuke creatie, ook je kaartje vind is super!!

Groetjes
Maria

Willy zei

Twee prachtige werkjes Alie die jouw veelzijdigheid goed weergeven en wat een gave stempels!!

Astrid Maclean zei

The ATC is lovely but for me the tag really stole the show, LOVE it, you used those crazy birds in such a brilliant way! Fabulous!!

Inkypinkycraft zei

love that tag, full of life and colour x

Sylvia zei

Wat een geweldige leuke tag Alie. Ik vind de vogeltjes van Tim leuk maar niet om zelf te hebben maar nu ik jou tag en je andere kaart{jes) die hierna komen heb gezien, is de twijfel hevig toegeslagen hahaha. Vind je verhaal dat bij de vogeltjes hoort erg leuk, klinkt helemaal bekend in de oren.
Groetjes Sylvia

Yvonne F. zei

Haha, wat is dit vreselijk herkenbaar. Ik zwicht ook met enige regelmaat voor bepaalde stempels. Je hebt er 'n hele leuke tag mee gemaakt en ik verheug me al op de evt. volgende birdcreaties.

gr.Yvonne

Gerrittina zei

Nou, ik ben blij dat jij ze bij jou onderdak hebben gekregen. Anders hadden we deze creaties niet kunnen bewonderen. Laat ze maar lekker fladderen. Ze zijn geweldig.
En Audrey zonder sigaret, top idee. Maar dat je dat durft......

Gr. GZ

Enny zei

Een supermooie ATC, met Audrey !Heel mooie achtergrond ! Groetjes Enny

Enny zei

Oh en die vogeltjes tag is ook fantastisch ! Heb die stempels ook (nog) niet... ze zijn wel "crazy", maar niet allemaal echt mooi... maar misschien word ik op de volgende beurs toch zwak.... :)) Groetjes Enny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...