Volgers - Followers

woensdag 6 mei 2015

Enjoying my stamps and inks :-)


Welcome to my new follower Marga - hope you will
enjoy my blog! :-)

"Live beautifully, dream passionately"

Een Brusho achtergrond en na het drogen een stencil bewerkt met een vochtig doekje. Het hoofd van Lost Coast Design op apart papier gestempeld en met zowel blauwe als groene Adirondack Bright bewerkt. De ogen en mond ingekleurd met een marker en witte gel pen. Het hoofd op de kaart gelijmd. Op de bloemetjes mieren gestempeld, op het gezicht een spinnetje en een libel. De tekst van Kaiserkraft en de kraai van De Stempelwinkel gestempeld, alle stempels afgedrukt met Archival Cobalt. De kraai een hoedje gegeven en met een zilverkleurige pen bewerkt net als een deel van de tekst. De kaart gemat op een blauwe onderkaart.

Op deze manier ziet de "enge man" (zoals sommigen van jullie zeiden :-)) er toch al heel wat aardiger uit he? 
-------------------------------------------

"Look on the bright side"

Hier heb ik de achtergrond gesponsd met diverse kleuren Distress Inkt en de kaart lichtjes besproeid met water. Op een paar plekken een stencil gebruikt, en met een vochtig doekje heb bewerkt. Eén van de Crazy Birds van Tim Holtz afgedrukt, de bellen-boom is van Woodware, rechts bovenin een deel van een collagestempel van Prima Marketing en onderaan een pen van Mariëtte Verhees. Een kleine tekst stempel met Stazon Dove Grey enkele keren op de achtergrond afgedrukt. De stempels ingekleurd met markers en de Wink of Stella Brush Pen. Nog wat accenten aangebracht met de witte gel pen en tekst stickers van Tim Holtz toegevoegd. De randen van de kaart bewerkt met zwarte chalk en de op een groene onderkaart gelijmd.
...................................

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet-Greetings,

Alie :-)


20 opmerkingen:

Alida zei

mooie kaarten weer, die onderste is mijn favoriet, maar ook die enge man lijkt zo al veel liever, maar het is toch niet helemaal mijn type...

maria's knutselplezier zei

Wat moet ik ook weer zegge, Fantastisch!!! Vindingrijk!!! Origineel!!! Grappig!!! Mooie kleurencombinatie!!! Twee echte Alie creaties!!!!

Groetjes
Maria

Anneke zei

Hoe krijg jij het voor elkaar zo'n heel verhaal op een kaart.
Ik vind ze beide heel erg leuk en mooi. Groetjes, Anneke

Coby van willigenburg zei

wat een super leuke kaarten weer...dat vogeltje dat zo naar die ballen kijkt...super!

Janny zei

Allebei super mooi gemaakte kaarten maar eerlijk gezegd spreekt de tweede mij meer aan. Groetjes Janny

Caro´s kreative Welt zei

Hi Alie! Finally, I can visit you after my hospitalization. These cards and all the great cards like below me all very good.
I especially like the crazy births.
Greetings Carola

Enny zei

Weer prachtige creaties, super mooi, maar het vogeltje spreekt mij toch meer aan. Groetjes Enny

!neke zei

Wat een prachtige werkjes !
De tweede vind ik helemaal super !
Ook de tekst !!!!!!
groeten !neke

froebelsternchen Susi zei

Lovely cards.. so vibrant..love your gorgeous style Alie!

Paper Creations by Shirley zei

It looks like you are having fun creating fun and beautiful artwork with the new stamps! Take good care, Big hugs, Shirleyxx

Danielle v/d Horst zei

Heerlijk vrolijk mooi hoor Lieve groetjes Danielle

Marianne zei

Wat een fantasie!! Weer zo prachtig gestempeld en samengesteld. Super!

Ryn Tanaka zei

Hey Alie! The first one makes me think about being in the garden. Love the colours in both and how you've been using those little birds :)

Helma zei

Ik zie dat je de vogels goed verzorgd. Super kaart weer geworden!!

Gerrina zei

Zo ziet de enge man er alleen nog maar heel "kriebelig" uit... Mooie kleuren en aparte stempels bij elkaar! En weer een vogel; wat is deze mooi met de bellenboom!
Antwoord op je vraag: Vandaag op mijn blog zie je nog heel wat meer van die randjes, gemaakt met een XXL-Crealies stanzenset.
Ik vind deze met de stiksteekjes zo mooi...
Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Ik vind ze allebei weer even leuk. De kleuren en stempels zijn weer geweldig en de opbouw van beide kaarten, geweldig!!!
Groetjes Sylvia

catherine zei

Wonderful makes Alie and such fabulous colours
x catherine

Mrs.B zei

Love the wonderful backgrounds on these, each is perfect for the image.
Avril xx

Jetske zei

Lekker fris en vrolijk, allebei. Ik vind die "enge man" toch een vrouwelijke uitstaling hebben, de hele gezichtsbouw is niet mannelijk. Zal wel aan mij liggen.... :-)

Sandy zei

You are one wacky bird and I am drawn to you like a moth to a flame. I love your stuff Alie but you already know that don't you!!
Your secret pal - shhhhh don't tell anyone!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...