Volgers - Followers

woensdag 29 april 2015

Playful stamped and coloured cards...


Hier heb ik een witte correspondentiekaart bewerkt met een brayer en paarse, blauwe en viridian Archival. Hierop 3 keer een vierkant stencil gelegd van Stampinback en gekleurd met een sponsje en groene Adirondack, en roze en gele Distress Inkt. Hierop de skyline stempel van de Art Specially stempellap 2015 afgedrukt met zwarte Archival, net als de tekst van Club Stamp.
Met ronde sponsjes en Memento de luxe wedding dress cirkels gezet. Op apart papier de drinkende robot gestempeld (ook van de ASE 2015 stempellap), ingekleurd en uitgeknipt. De kaart op een lichtblauwe onderkaart gemat en tot slot de robot op de kaart gelijmd.
--------------------------


Hier heb ik de ondergrond op dezelfde manier gemaakt als de kaart hierboven, alleen andere kleuren gebruikt. En ipv van een stencil te werken heb ik hier een rechthoekig acrylblokje beïnkt met Distress Pumpkin, Rode Archival en Memento de luxe wedding dress.
Hierop de liggende kat van Katzelkraft gestempeld, de tekst van Club Stamp en de liniaal van Lost Coast Design. Met Stazon Pumpkin de cirkels gestempeld van Stampinback. Met matte vernis de zwarte draadjes op de kaart gelijmd en de rest van de kaart ook ingesmeerd, waardoor de kleuren wat helderder uitkomen. Na het drogen de kaart gemat op een soort cremekleurige onderkaart.

Twee totaal verschillende kaarten zijn het geworden, maar ik had weer veel plezier bij het maken ervan...Ik heb de moed opgegeven dat ik ooit een eigen stijl zou kunnen ontwikkelen...want ik blijf maar spelen op verschillende manieren. Zelf zit ik er niet mee, vermaak me juist heel goed, misschien wel daardoor :-). "Just go with the flow" 

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


24 opmerkingen:

Saskia zei

Leuk! De kleurvlakken passen bijzonder goed bij de stempel van de skyline! En ach, alles in eenzelfde stijl gaat ook vervelen, toch? Gewoon lekker afwisselen!

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful designs with fantastic backgrounds, great technique! Hugs, Shirleyxx

Ryn Tanaka zei

Hey Alie. I think your free-flow approach is your style! I love that you experiment, think outside of the box and let inspiration take you in whatever direction feels right :) Love these backgrounds!

!neke zei

Hoi Alie,
Wat een mooie achtergronden !
Ik blijf die kat toch erg leuk vinden !
groeten !neke

Enny zei

Prachtige kaarten Alie ! Mooie kleur-combinaties ook. Ik wacht nog vol ongeduld op de stempellap, om ermee aan de slag te gaan. Groetjes Enny

catherine zei

Great pieces Alie and really love the block effect backgrounds
x catherine

Astrid Maclean zei

Oh wow, great looking backgrounds!! Love these arty looking cards! They look fantastic!

Jetske zei

Mooie kaarten!
Zo'n liniaaltje heb ik bij Non Sequitur ook, mocht er iemand belangstelling hebben. Weer typisch zo'n gevalletje van clip-art! :-)

Boukje zei

Mooie kaarten, vooral de Congratulationskaart. Super mooi kunstwerkje. Daar wil ik wel een poster van!!
Groetjes, Boukje.

Danielle v/d Horst zei

Heel moderne kaarten Alie knap gedaan lieve groetjes Danielle

Amanda zei

Brilliant, love the brayered background.
Love
Amanda x

Corrie Herriman zei

Wow Alie, die eerste kaart is zo kleurrijk ! Mooi hoor. Ik wacht nog op de stempellap..
Corrie x

Felicie zei

Great cards with beautiful backgrounds.
Greetings
Felicie

Myriame zei

Wat heb je er weer iets prachtigs van gemaakt, stijlvol modern!!

Alida zei

geweldig wat weer een mooie technieken met prachtige kaarten. Ik zit er helemaal niet mee dat je heerlijk speelt met allerlei technieken en materialen, blijf vooral zo doorgaan met de flow Alie.

Willy zei

Heerlijk die veelzijdigheid van jou en juist erg inspirerend, ga dus vooral door! Dit zijn ook weer prachtige voorbeelden van jou eindeloos creatieve geest!

Anjas-Artefaktotum zei

Interesting background with great effect, love both but specially the first with the skyline is fantastique!
Lieve groetjes Anja

Marianne zei

Hahaha, die zijn leuk!! Super gedaan Alie!

Sylvia zei

Wat een geweldig leuke achtergronden gecombineerd met gave stempels. Geweldig weer!!
Groetjes Sylvia

Coby van willigenburg zei

wat een super kaartjes, ik heb net een acrylblokje gekocht om mee te kleuren.....goede tips van jou.....

Karin zei

Wow, Schitterende kaarten, vooral die eerste spreekt me ontzettend aan! Groetjes Karin

maria's knutselplezier zei

Prachtige, kunstzinnige kaarten weer Alie, schitterend!!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

Een gave techniek en mooi je beide resultaten! De stempels van de AS-lap vind ik ook zo gaaf en die kat is super! Ach eigen stijl; de jouwe is gewoon erg breed... Groetjes, Gerrina

Sandy zei

Wonderful backgrounds with stylized art! I love that cat!!
Sandy xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...