Volgers - Followers

woensdag 15 april 2015

New stamps, bought at the Art Specially Event 2015


Vandaag eerst genoten van een heerlijke rit, samen met manlief, hij op de fiets, ik op de scootmobiel. Dit keer bij de Reeuwijkse Plassen, wat is het toch mooi daar en wat was het heerlijk weer!
Onderstaande kaarten had ik al klaarliggen om te laten zien...

 Voor deze kaart heb ik als eerste de man met het hondje gestempeld, daarna deze stempel gemaskerd en de skyline stempel afgedrukt (beide stempels zijn van het AS 2015).  Hierna de "tegel"stempel van Lost Coast Design afgedrukt met Stazon Dove Grey en de lantaarnpaal van Stampinback met Stazon Jet Black. De walkant heb ik getekend met een identi pen. Het water gesponsd met blauwe Distress Inkt. De man en het hondje ingekleurd met Derwent Inktense potloden en een waterpen. De tekst is al ouder (geen idee welk merk). De bovenkant van de kaart schuin weggesneden en de kaart gemat op een lichtgrijze onderkaart.
....................

 En dit is weer een heel andere kaart...maar ook met stempels die ik op het ASE 2015 heb aangeschaft.
Links de centimeters van Carabelle, het hoofd  en de "tegels" zijn van Lost Coast Designs, de tekst op de achtergrond van Creative Expressions en de tekst die ik met rode Archival heb afgedrukt is de stempel uit de goodiebag op het ASE 2015. De tegels, lippen en het oog ingekleurd met markers, bovenin wat rode Brusho gebruikt en nog wat washi tape op de kaart geplakt. Met wat verdunde rode Brusho kleine spetters op de kaart laten vallen. De randen van de kaart met zwarte chalk bewerkt en de kaart gemat op een felrode onderkaart.
................................

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

20 opmerkingen:

Sproet zei

Heerlijk speelkwartier, wat zeg ik...uurtjes! Daar is dus die enge man, t lijkt wel een studiekaart voor neurologen!

De man met t hondje, je maakt er weer een complete scene van, leuk!

Leuk om te zien hoe iedereen zijn/haar stempels gebruikt!
Liefs!

Mariëtte zei

Zelfs een lelijke kop weet jij om te toveren tot een kunstwerkje! Ze zijn weer mooi Alie!

Alida zei

Geweldig, ik ben helemaal weg van je bovenste kaart, wat een mooi tafereeltje heb j ervan gemaakt en wat leuk die schuine bovenkant. De andere kaart vind ik mooi van kleur, maar wel een beetje een griezel.

Marianne zei

Gaaf zoals je die eerste kaart helemaal hebt samengesteld uit de verschillende stempels en de man met het hondje is een superleuke stempel. Voor mij deze keer de voorkeur aan kaart nummer één, maar de tweede vind ik ook erg knap gestempeld!

ida zei

Superleuke creaties Alie, wat een mooie stempels!

herminesplace zei

wat heb je toch heerlijk zitten spelen met je nieuwe aanwinsten van het ASE, super

Shilpa Nagaonkar zei

Wow, beautiful scene you have created...Alie on first card. Love the second artsy card as well!

Corrie Herriman zei

Wat leuk hè, Alie, met je nieuwe spulletjes spelen !
Ik vind ze allebei weer geweldig !
Corrie x

Willy zei

Wat een prachtige kaarten Alie en wat heb je toch mooie stempels aangeschaft!

Amanda zei

Fabulous new stamps and just love what you've made with them
Love
Amanda x

Annie zei

Wonderful stamps Alie and I love both of your beautiful cards. Great colour combinations and I think the second one is my favourite

Best wishes
Annie x

Sylvia zei

Schitterende kaarten weer Alie. Beide zo verschillend maar het zijn weer kunstwerkjes geworden.
Groetjes Sylvia

catherine zei

These are both fabulous makes Alie. Love the added red colour
x catherine

Stamping With Bibiana zei

both cards are extraordinary, love the shape of the 1st one and the image of the 2nd on is fun. if I understand you got the stamps at a show in your town> did you met Linda from Lost coast designs?
I hope yes, she is very nice lady...
hugs from California
bibiana

Anjas-Artefaktotum zei

Both cards are very interesting and unique.
Lieve groetjes Anja

Gerrina zei

Die 1e vind ik echt gaaf! (Ik ben meer gecharmeerd van die stijl...) Had zelf ook al het idee om deze man en hond in een scene te zetten en dan zie ik dat jij hetzelfde dacht! Gaaf die vloer zo en heel mooie scene! En maf om te zien hoe anders die vloer oogt in andere kleuren op de 2e kaart... Jij bent wel erg snel en druk aan de gang! Groetjes, Gerrina

Anneke zei

De bovenste kaart vind ik heel mooi geworden. Leuk dat de kaart een andere vorm heeft gekregen. Past heel goed. De tweede kaart vind ik een beetje eng. Ik wacht nog op de AS 2015 sheet. Nu ik jouw kaart zie kan ik niet wachten. Groetjes, Anneke

Jetske zei

Twee compleet verschillende toepassingen van één stempel, allebei mooi! Zo zie je maar dat-ie bij alle stijlen past!

Buttons zei

Fantastic use of your new stamps Alie! Jenny x

Marianne zei

Hoi Alie,

De kaart met de meneer en hond vind ik super. Zeker een inspiratie.

Groetjes Marianne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...