Volgers - Followers

dinsdag 7 april 2015

Little gift boxes with Artist Trading Cards

Verveel ik jullie al met mijn hoeveelheid blogposten en creaties? Bedenk dan dat ik me enorm aan het vermaken ben met papier, stempels en kleuren...en dat dit blog voor mijzelf een fijne uitlaatklep is, om dat wat ik maak te delen met degenen die geinteresseerd zijn...maar zeker ook omdat dit nu eenmaal "mijn" eigen plekje op het www is geworden :-). 

3 ATC's in een kadoosje. De achtergrond gemaakt met de Brusho kleuren: Turquoise en Gamboge.
Stempels:
Mannequins, rits, teksten: Stampinback
Diamond stempel: Tim Holtz
Cirkels: Deep Red


Op de bodem van het doosje een kaartje gelijmd met tekst.


En hier de 3 ATC's op een rijtje

With these 3 atc's I join the Simon Monday Challenge: A is for...
.........................

Omdat ik toch bezig was, ben ik nog maar even doorgegaan :-)


Op deze ATC's en op het doosje heb ik Dylusions Ink Sprays gespoten en gespetterd met verdunde chloor. In het middengedeelte lichtgroene Adirondack bright gesponsd.


En ook hier de 3 ATC's op een rijtje.
In bovenstaand doosje heb ik ook het kaartje met de tekst gelijmd.

De ATC's hebben al een bestemming!

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings, 

Alie :-)


37 opmerkingen:

Marianne zei

Zulke mooie blogposten vervelen nooit Alie! Echt heel erg stijlvol en mooi geworden. Super!!
Groetjes,
Marianne

Anna Lemsma zei

wauw Alie wat maak jij toch altijd prachtige dingen, echt elke dag zit ik me te vergapen aan jouw kunstwerken...Prachtig. Ik hoop nog eens een echte Alie in huis te mogen hebben...misschien mogen wij in de toekomst nog eens een ATC ruilen? groetjes, Anna

Anjas-Artefaktotum zei

WOW Alie, that are wonderful art works! Both sets are really amazing, my favorit is the first set.
I hope you has a funny sunny day,
lieve groetjes Anja

Sproet zei

Je houdt van mooie doosjes, deze ziet er ook prachtig uit! Correctie..deze zien er ook prachtig uit! ;-)

maria's knutselplezier zei

Jij kan nooit vervelen , Alie, je creaties zijn altijd origineel en heel mooi om naar te kijken en van te genieten!!Zoveel talent kan gewoon nooit vervelend worden, enkel onze eigen verbeelding prikkelen, tof toch!!

Groetjes
Maria

Jetske zei

Mooie ATC's in mooie doosjes! Vooral de eerste serie, de tweede lijken wat donker, maar dat kan aan de foto liggen. Mooie dingen bekijken en leuke ideeën opdoen gaat nooit vervelen! Dat zie je wel aan de vaste lijst met "fans"....

Alida zei

wat een geweldig leuk klein en persoonlijk kadootje zo'n doosje met ATC tjes en een persoonlijke tekst.

!neke zei

Prachtig gemaakt en een super leuk idee !

Karin zei

wow heel erg leuk die doosjes met van die mooie ATC's. En wat een leuke rits stempel heb je gebruikt!
Groetjes Karin

Janny zei

Ik dacht dat ik hier al een berichtje had achtergelaten, Niet dus... ? maar ze zijn wel erg leuk en mooi geworden. Leuk dat doosje erbij. Groetjes Janny

Amanda zei

I love ATC's both making them and seeing others, these are brilliant Alie, both sets so colourful.
Love
Amanda x

SanDee1899 zei

Wow this ATC sets are absolutely stunning and I do totally love them. As I am a very big fan of your creation :-)
xoxo SanDee1899

Annie zei

Your ATC's are stunning Alie. The first three are my favourite and the colours and the zip look amazing.
TFS and best wishes
Annie :-)

Sylvia zei

Ga maar lekker door hoor met je vele blogposten haha, mij verveel je niet. Wowzers wat zijn je atc kaartjes weer ontzetten gaaf!! Ik heb vanavond mijn eerste gemaakt en ik moet ze nog posten. Vind het erg wennen op zo'n klein stukje papier iets te fabriceren maar je zult ze vanzelf wel zien 1 dezer dagen. Bij lange na niet zo mooi als die van jou hihi.
Groetjes Sylvia

Wendy McCarthy zei

Wow Alie, these are fab! Love those mannequin stamps and your super colourful backgrounds. Xx

herminesplace zei

Weer prachtige sets, mooi hoor zo met die doosjes erbij

Theresa Pace zei

these atc's are great Allie. very arty xx

Sandy zei

Wow! What a fabulous project and a great idea to make the little boxes to hold your cards in. We leave tomorrow so I will not be able to check in for a while - will be back as soon as I can!
Sandy xx

Linda Breedlove zei

Outstanding ATC's... love the mannequins and zipper stamps!!! Fabulous colors on all of these... Wow!!!

Marlies zei

Hoi Alle,

Mij verveel je zeker niet ik geniet van al die prachtige creaties die je maakt!

Groetjes

Marlies

Regina zei

Brusho zo oneindig mooi. Je hebt er weer schitterende creaties meegemaakt!

Gerrina zei

Mij verveel je absoluut niet hoor! Ik geniet van wat je ons elke keer weer voorschotelt en hoe je met stempels en kleuren "componeert"! Beide series en doosjes zijn zo mooi weer! Vooral de bovenste vind ik gaaf; die rits past gewoon bij de mannequins.. Groetjes, Gerrina

froebelsternchen Susi zei

Just amazing this sets Alie!

Rosie Schirrmeister zei

Wow, Alie, your sets are gorgeous.

Caro´s kreative Welt zei

WOWWW both sets are really amazing. My favorit is the first set.... fantastic.
Greetings Carola

Willy zei

Mij verveel je niet hóór, integendeel :) Ik geniet van je prachtige werk! Wat een mooie ATC's en wat een kadootje in zo'n prachtig doosje!!

Corrie Herriman zei

Jouw blogberichten vervelen niet hoor ! Ik geniet van alles wat je maakt en het is ook fantastisch dat je er zelf zoveel plezier in hebt !
Corrie x

Coby van willigenburg zei

vervelen? Nee Alie het is elke keer genieten als ik even op je blog aanwip, wat een mooie creaties heb je weer gemaakt, super!

Anneke zei

Ik ben niet verveeld ik kies zelf om te kijken. Dit zijn ook weer cadeautjes. Prachtig. Ga maar lekker door het is te zien dat jij ervan geniet. En wij dus ook. Groetjes, Anneke

butterfly zei

What fabulous ATC trios, Alie ... amazing colours in both sets and the stamping is perfect.
Alison xx

Boukje zei

Wat heb je weer mooie creaties gemaakt Alie.Ze zijn werkelijk schitterend mooi! Ik geniet elke keer weer.
Groetjes.

Stampinback Art Stamps zei

Super !

Emma Williams zei

Wonderful set of ATC's and I adore your backgrounds, they are fabulous! Thank you so much for sharing your projects and for joining us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

Anke zei

WOW WOW WOW absolutely stunning, your set of ATCs are fantastic.

Hugs
Anke

Marianne zei

In een woord PRACHTIG Alie. De atc's zullen een blije eigenaar hebben.

Groetjes Marianne.

Monica zei

Where can I buy the Mannaquin Stamps
Monica Smith
wildwackeywoman@gmail.com

Lins zei

Laat je maar gaan, voor mij is het genieten. Ik deel trouwens volledig je mening :-)

Nog veel speelplezier :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...