Volgers - Followers

zaterdag 11 april 2015

Art Specially Event 2015 - 11/12 april :-))))


Dit weekend is het dan na maanden voorpret weer zover: het weekend van het 10de Art Specially Event in Nijkerk. Een stempelfeest waar bijna iedere stempelaar graag bij wil zijn.
Want zowel de organisatie als de standhouders zorgen naast een groot aanbod van stempels en toebehoren ook voor leuke workshops en make & takes!!

De stempels en het stencil op dit feestvlaggetje zijn van Stampinback, m.u.v. de letters en cijfers onderin.






.......................

En nog een kleurrijke kaart:



De achtergrond is bespoten met Dylusions Ink Sprays. Hierop op de Ticket to Fun stempel van Stampinback. De bolletjes zijn van De Stempelwinkel, het meisje van Art Journey, de tekst van Stampotique en de diamonds van Tim Holtz. De witte gedeeltes heb ik eerst bewerkt met Teykol (lang geleden dat dat uit de kast was gekomen).
De randen van de kaart met zwarte chalk bewerkt, de kaart gemat op eerst een witte kaart en daarna op een hardroze onderkaart.

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Een fijn weekend gewenst!

Hartelijke groet/Greetings, 

Alie :-)


22 opmerkingen:

Marlies zei

Hoi Alie,
Weer prachtige kaarten.
Veel plezier in Nijkerk ik kan er helaas niet bij zijn

Groetjes

Marlies

Marjan Küppers zei

Gaaf je feestslinger!! Maar ook je kleurrijke en feestelijke kaart is een lust voor het oog. Ik ga morgen naar Nijkerk, zin in :)

Anjas-Artefaktotum zei

Dear Alie,
Beautiful creation. I wish you great fun!
If you meet Béatrice, owner from Katzelkraft,please give her greetings from me.:-)

Lieve Groetjes Anja

Marianne zei

Leuk die vlaggetjes!! Echt een gave stempel bij deze tekst en je kaartje is weer prachtig van kleur! Heel veel plezier in Nijkerk!
Groetjes, Marianne

!neke zei

Ziet er fleurig uit Alie !
De kaart is erg mooi , de vlag trouwens ook !!!!
Morgen naar Nijkerk !
Met Marjan, misschien komen we elkaar tegen !

xxx Myra xxx zei

veel plezier Alie, ik ga morgen!

Rosie Schirrmeister zei

Wonderful artwork, Alie.

If you see me on Sunday, give me a "hello".

butterfly zei

Both fabulous! The expression on the face on the pink banner really made me laugh - especially with how you highlighted the eyes!! And I absolutely love the rainbow background, the bubbles and the little dancer in the second card - brilliant!
Alison xx

Mrs.B zei

Two fabulous creations, love the expression on the little girls face in the pink banner.
Avril xx

Alida zei

wat een leuk vlaggetje en wat gaaf je kaartje, dat teykol heb ik ook nog staan, blijft een mooi effect geven. Veel plezier op de beurs, ik ga morgen, heerlijk, daar moet je inderdaad bij zijn.

froebelsternchen Susi zei

Gorgeous! Have fun there!!!

Coby van willigenburg zei

Prachtig Alie, ik heb nog naar je uitgekeken gisteren maar misschien ga je vandaag...

Boukje zei

Vrolijke kaarten! Veel plezier in Nijkerk!!

Stampinback Art Stamps zei

Wat een leukerd !

Janny zei

De feest slinger is erg leuk ook de kaart heb je weer mooi gemaakt. Ik hoop dat je vandaag geniet op het art event. Ik vond het erg leuk. Groetjes Janny

Sylvia zei

Hoi Alie, ten eerste vond ik het geweldig leuk dat wel elkaar gesproken hebben en nogmaals hartstikke bedankt voor je mooie tag. Verder zijn je creaties weer beeldschoon. Voor beide geld dat ik de stempels weer súper gecombineerd zijn en ook de kleuren WOW.
Groetjes Sylvia

Corrie Herriman zei

Heb je gisteren niet gezien Alie, maar misschien was je er vandaag. Ik vind je kaartje en vlag erg leuk geworden !
Corrie x

ida zei

Superleuke kleurige kaart en vlag Alie, ben helaas niet naar Nijkerk
geweest maar ik denk dat jullie het geweldig hebben gehad!

catherine zei

Such wonderful piece of work Alie. Love the bunting and love the colours on the other piece. Hope you have had a good weekend
x catherine

Gerrina zei

Mooi je vlag! Ik ben geen fan van roze, maar zo is roze wel heel mooi!!
En de stempel van het meisje op je 2e kaart was een van de 1e die ik bij AJ kocht; blijf die zo mooi vinden, zeker op zo'n mooie ondergrond... Groetjes, Gerrina

Buttons zei

Two fantastic creations. Jenny x

Sandy zei

You are just too darn good! This little girl looks just like me looking at your blog!
I know I have a personal email from you - I just can't find it!!
Sandy xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...