Volgers - Followers

zaterdag 28 maart 2015

LIVE what you LOVE - stamped card with Bister


Gewoon maar weer gespeeld met stempels, vormen en kleur.
Op een correspondentiekaart ben ik begonnen met het strooien van Bister en heb dit met water besproeid. Als eerste de fiets met zwarte vogel gestempeld (geen idee welk merk). Daarna met één van de cirkelstempels van Stampinback de grote cirkel getekend en details aangebracht met een zwarte identi pen en witte gel pen. Links op de kaart verticaal en tekst stempel afgedrukt met Stazon Dove Grey, die hoort bij de pen rechts (De Stempelwinkel). De grotere tekst zat bij de give away die ik van Corrie H mocht ontvangen. Er zat een kader omheen, waar ik geen raad mee wist, dus (sorry Corrie :-)) die heb ik van het rubber afgeknipt. Het grotere hart is met een stencil van Stampinback bewerkt met een vochtig doekje en na het drogen, omlijnd met witte gel pen. Het stencil nog even laten liggen en ook hier de cursieve tekst in afgedrukt met Stazon Dove Grey. Op het onderste gedeelte nog een ruitjes stempel van Kaiserkraft afgedrukt met Stazon Dove Grey. Een lijntje langs de randen getekend en de randen bewerkt met zwarte chalk. Hierna de kaart gemat op een witte onderkaart. Het hart en de grote cirkel ingekleurd met een rood Derwent Inktense potlood, penseeltje en wat water.

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


31 opmerkingen:

Marlies zei

Wat een mooie kaart mooie zachte kleuren

Fijn weekend

Marianne zei

Prachtig kaartje en mooie slogan... Ik kan me hier wel in vinden :-)
Groetjes,
Marianne

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful funny composition, dear Alie.
I wish you a nice weekend,
lieve groetjes Anja

Amanda zei

Fabulous card, great stamping.
Love
Amanda x

Marjan Küppers zei

Laat Alie maar spelen met stempels en kleur, je tovert er altijd weer iets heel moois mee! Fijn weekend!

Rianne Timmers zei

Ook dit is weer een super kaart leuk hoe jij kunt spelen met stempels en meer v
Fantastisch.
Liefs Rianne

Sophie zei

Eine tolle Karte!
Wunderbare Stempel hast du benutzt.
Der Text, die Farben...alles ist sehr harmonisch.

Ein schönes WE, liebe Alie

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie I love this design, the background is great and the images are fabulous. Like that circle design :) Greetings, Shirleyx

Corrie Herriman zei

Geen probleem hoor Alie. Ik vind het een goed idee om stempels aan te passen aan jouw wensen.
Het is in ieder geval weer een mooi kaartje geworden !
Fijn weekend!

Corrie x

Wendy McCarthy zei

I love this Alie! Stamps are fab and your Brusho work is gorgeous. Xxx

Malika zei

Heel heel mooie kaart

Malika

Alida zei

nou, jij bent weer heerlijk los gegaan, mooi zeg en heel mooi opgebouwd je kaart.

Sandy zei

Delightful card Alie! I love that bike but there is a big black bird that is getting ready to poop all over the seat!!
Great design work - stunning card!
Sandy xx

Astrid Maclean zei

Brilliant card Alie, love how you left the Bister all in one tone. Fantastic combination of stamps, love it!!

Coby van willigenburg zei

Prachtig Alie, knap hoe je stempels combineerd, vind ik altijd erg moeilijk!

Gerrina zei

Mooi al die afgeronde vormen bij elkaar en genoeg wit om alles zo mooi uit te laten komen; prachtige kaart! Fijne zondag verder, Gerrina

Silvia(Barnie) zei

That's a wonderful card, gorgeous background. Love the images.

Sylvia zei

Súpermooie kaart geworden Alie!! Vind de kleur ook erg mooi.
Groetjes Sylvia

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, very beautiful. I love it.
Greetings Carola

Gerrittina zei

Moooooooi! Die cirkels in de achtergrond heb je prachtig gedaan.
Gr. GZ

Mrs.B zei

Fabulous card Alie, love those images with your doodling.
Avril xx

Karin zei

Prachtige kaart! Ik knip ook regelmatig wat van stempels, haha
Groetjes Karin

Willy zei

Wat een prachtig artistiek design Alie, super mooie kaart!!

Linda Breedlove zei

I LOVE this card!!!!!!!!!!! Beautiful color... love the doodle border... especially like the pens and sentiment! FANTASTIC!!!

Yvonne F. zei

En ik maar denken, dat ik de enige "afknipper" was. Gelukkig doe jij 't ook....
En 't resultaat mag gezien worden.

gr.Yvonne

maria's knutselplezier zei

Heel gave kaart, super schattig ook met dat vogeltje op je fiets, prachtige combinatie van stempels en kleuren!!!

Groetjes
Maria

Jetske zei

Een schitterend geheel, heel evenwichtig qua opzet.

Ruth zei

How lovely, the colour and stamps work perfectly....just love this card! Hugs Ruth x

Janny zei

Ik dacht dat ik al een berichtje bij deze kaart had achtergelaten maar blijkbaar had ik alleen gekeken. Leuke combinatie van stempels en kleuren is dit geworden. Groetjes Janny

Ana K. zei

How not to admire every single post and every single make...you have magical hands, dear Alie! I know I told you that before, but i am always amazed with your work and capability to combine stamped images...and those bright colours...superb

Sproet zei

had ik deze...neee toch? nog nie gezien en ook nog niks van gezegd zekers..bij dezen! ik zeggut! Prachtig! die potloodjes..hmmmm Mooi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...