Volgers - Followers

zondag 29 maart 2015

Designs by Ryn stamps on 2 colourful cards

(click on the pictures to enlarge them)

I used Rembrandt soft pastel crayons on velvet paper.
After stamping I sprayed golden glimmermist over the card and added the text.
The stamps are coloured with markers and a white gel pen.

Op fluweelpapier heb ik de achtergrond gekleurd met Rembrandt soft pastel krijt.
Na het stempelen heb ik goudkleurige glimmermist over de kaart gesproeid en de tekst toegevoegd.

Used stamps of Designs by Ryn  

Sea Bubbles Set (mounted) (with Stazon Dove Grey on the background)

With this card I join Challenge #94 - Favourite Go To Stamp at
Fashionable stamping Challenges 
............................


On the velvet paper background I used Derwent Inktense Pencils, dry and wet.

Used stamps of Designs by Ryn:

(stamped with different Stazon colours)
(coloured with Derwent Inktense Pencils and a touch of Inka Gold Turquoise)

Thanks for your interest and comments!

Bedankt voor jullie belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)




23 opmerkingen:

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, both designs are gorgeous, great combination of images. You've used my favorite Ryn Fairy :) Shirleyxx

maria's knutselplezier zei

Hele mooie kaarten Alie, vooral de tweede heeft mijn voorkeur, hele mooie kleuren heb je gebruikt!!! Super!!

Groetjes
Maria

Annie zei

Totally fabulous cards Alie. Love the backgrounds and wonderful details
TFS and best wishes
Annie

Gerrina zei

Mooie kleuren bij beiden en ik vind die fee zo mooi uitkomen op die mooie achtergrond! Zal wel komen omdat ik dol op blauw en paars ben dat ik deze van beiden m'n voorkeur geef... Groetjes, Gerrina

Alida zei

geweldig wat een mooie kleuren, mooi die rondingen bij je 1e kaart en die fee wat vliegt ze heerlijk rond in die kleurenpracht.

Marianne zei

Wat een kleurenpracht. Ik vind ze beide erg mooi. Geweldige stempelkaarten!!
Groetjes,
Marianne

Folkje zei

Oh, wat zijn ze weer mooi, de tweede vind ik echt schitterend.

groetjes
Folkje

Anjas-Artefaktotum zei

Both are so beautiful, great combination of stamps and colours.
Lieve groetjes Anja

Ryn Tanaka zei

Hey Alie :) Neat effect with the velvet paper. I like the soft colour blending on it and how you extended the branch. Like the subtle colours and framing of the second card! That blue pops everything out. Nicely done! Thank you :) xo

marja Eelman-Rimann zei

Hoi Alie,
wat zijn de kaarten prachtig.
zulke mooie kleuren.
ik word er warm van.
groetjes Marja

Miranda zei

Weer twee plaatjes Alie! Mooi effect met de soft pastels en de tweede is zo mooi met deze fairy! warme groet Miranda

Sylvia zei

Beide zijn erg mooi qua kleur, opbouw en stempels. Schitterend !!
Groetjes Sylvia

Amanda zei

Alie what stunning colouring 2 very beautiful cards
Love
Amanda x

froebelsternchen Susi zei

AMAZING!
Two new Alie Wowers!

Silvia(Barnie) zei

Both of your cards are wonderful, great details.

catherine zei

These are wonderful Alie and such beautiful colours
x catherine

Janny zei

Prachtige kaarten met erg mooie kleuren. Groetjes Janny

Sandy zei

Fantastical colors in a land of singing birds and flying faries! What's not to love!?!
Sandy xx

Coby van willigenburg zei

zo knap dat je zulke kleurrijke kaarten hebt gemaakt maar dat de focus op de stempels blijft liggen, knap hoor

Caro´s kreative Welt zei

Wow, sind das wieder schöne Karten! Einfach klasse, gefallen mir sehr. FANTASTIC!
LG Carola

Wendy McCarthy zei

Love the soft 'fuzzy' effect of the pencils on the velvet paper. Both very pretty cards! xx

Sproet zei

Mjammie die kleurtjes, helemaal lekker..weet je wat ik zo grappig vind..ik zeg onderaan de berichten tegen jouw robot dat ik GEEN robot ben dan dat gelooft ie ook nog zomaar hahahhahaha
Fijn weekend!

Dots Dabbles zei

These are such gorgeous cards Allie. The colours are what stands out for me the most...and the depth that is created looks fantastic.
Thank you for joining us at Fashionable Stamping Challenges.
Dot x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...