Volgers - Followers

dinsdag 10 februari 2015

Scenic Adventure with Brusho- Designs by Ryn and VLVS stamps

Use Google Translate if needed ---> on top of my sidebar --->


Zaterdag heb ik wit Foliart korrelstructuur hobbykarton (Fluweelpapier) aangeschaft. Mooi karton, waarop ik gespeeld heb met kleurtjes Brusho en water. En ik kan niet anders zeggen, dan dat op dit karton de Brusho het mooiste uitkomt. (heb al heel wat soorten karton uitgeprobeerd).
De vuurtoren is van Viva Las VegaStamps.
De mooie druppels (ontkleurd met penseeltje en water) en de vissen, zijn stempels van Designs by Ryn.
Wat accenten aangebracht met de witte gel pen, de randen van de kaart met zwarte chalk bewerkt en de kaart gemat op een witte onderkaart.

Gebruikte stempels:

(deze stempels zijn ook verkrijgbaar op Unmounted Rubber Sheets)

Viva Las VegaStamps vuurtoren
 Hero Arts spetter op raster
 ................

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)




28 opmerkingen:

Miranda zei

Mooi en sfeervol Alie! En ja, ik ben ook een groot fan van het fluweelpapier, je kunt er veel technieken op kwijt! Fijne dag, xMiranda

Janny zei

Prachtige kaart en ik ben benieuwd naar je papier maar ik ken het niet.
Groetjes Janny

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful result, love the brilliant colored background,although I don't know what Fluweelpapier is?

I wish you a happy day,
Lieve groetjes Anja

herminesplace zei

Prachtig!

Ria D zei

mooi komen de kleuren uit. Ik heb ook al heel wat papier uitgeprobeerd, alleen fluweelpapier ken ik (nog) niet
groetjes Ria

Wendy McCarthy zei

Great background colours and I love your 'flying' fish!! Xxx

froebelsternchen Susi zei

GORGEOUS--I adore your flying fish card!

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful background, I also like your flying fish, a great fantasy page :) Shirleyxx

crealinedance zei

Hallo mooi geworden.Gr.Nel

Willy zei

Wat weer een prachtige kaart Alie, zóóó leuk om mee in jou fantasie wereld te gaan :)

xxx Myra xxx zei

prachtig Alie!!

ida zei

Mooie kaart Alie, wat een grappig idee om de vissen te laten vliegen, ik zie in gedachten al een dikke snoek voor het raam langs vliegen :)

Alida zei

wow wat een mooie kaart, wat prachtig van kleur en die vissen in de lucht, zo natuurlijk, die druppels blijf ik mooi vinden. Een toppertje Alie.

Boukje zei

Wat een prachtige kaart!! Leuk, de vliegende visjes.
Groetjes.

Malika zei

Prachtige speciale kaart

Malika

Ryn Tanaka zei

Colour!!!!!! Love that multicoloured background!!! Also like how imaginative your art is :) Looks like a surreal painting with fishies in the sky. Hugs!

Corrie Herriman zei

Zeker een mooi resultaat Alie !
Corrie x

Rianne Timmers zei

wat een mooi kaartje weer en die druppels blijven mooi echt heel mooi

Anneke zei

De kleuren zijn inderdaad heel levendig, supermooie kaart!

Shilpa Nagaonkar zei

Just Brilliant!! beautiful scene

Marjan Küppers zei

Iedere keer als ik lees dat het Brusho is denk ik, zal ik dan ... en nu weer ook dat karton... Alie! Ik ga het noteren.
Deze kaart is een prachtexemplaar!

Gerrina zei

Wat een heerlijke fantasievolle kaart! Mooie kleuren en steeds wordt je oog weer verder getrokken; mooi!! Groetjes, Gerrina

Silvia(Barnie) zei

That's a wonderful card with great details. Love the lighthouse.

Sproet zei

Prachtig, de kleuren zijn inderdaad mooi, ik ken fluweelpapapier niet? Heerlijk op die witte achtergrond (ik met mn wit ;-))

Anneke zei

Prachtig. En dan die vliegende vissen tussen de regendruppels. Mooie achtergrond kleur.
Groetjes, Annelke

Karin zei

Heel erg leuk dit, gaaf die vliegen vissen! Groetjes Karin

butterfly zei

Outrageously brilliant stamping and colours - this really makes the imagination soar.
Alison xx

Yvonne zei

Jeeeee, mooi zeg!
Heerlijk niet bestaande gekleurde lucht, zo zullen we het nooit zien, vissen in de licht, wat mooi dat de Brusho's hier dit effect hebben.
Ken het papier helemaal niet, maar het effect is grandioos.
Héle mooie kaasrt!
Groetjes van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...