Volgers - Followers

vrijdag 27 februari 2015

Just playful cards...


Collage van diverse stempelmerken en een ronde Ikea onderzetter.
Diverse kleuren Stazon
Witte gel pen
...............................


De stempel van de eekhoorn heb ik al maanden en pas 1 keer eerder gebruikt...vind deze stempel zo leuk, maar tegelijkertijd moeilijk om te verwerken op een kaart....
Op de achtergrond het Maidenhair Fern Stencil van Designs by Ryn gelegd en bewerkt met een vochtig doekje. Eerst op de gekleurde ondergrond en met het ondertussen "vieze" doekje verder gaan deppen op de witte ondergrond. Het geeft een - in mijn ogen - mooi vaag effect.
..............

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Kind regards,

Alie :-)

23 opmerkingen:

Miek zei

Mooi hoor, die eerste kaart vindt ik PRACHTIG!

Shilpa Nagaonkar zei

Love collage card, Alie, great piece of art.
Second card is soooo cute!!

froebelsternchen Susi zei

Two wonderful cards Alie!
Happy weekend to you!

Alida zei

Oh, ik vind je eekhoorn kaartje zo mooi, wat een geweldig lieve stempel, ik ben er helemaal weg van. Fijn weekend Alie.
PS: het is gelukt, ik heb fluweelkarton, nu aan de klieder.

Ellie Knol zei

mooi heb je dat gedaan, het subtiele van de stencil in de achtergrond is wat mij betreft helemaal geslaagd.

Amanda zei

Love these Alie in particular the first one I just love how you've used the faces
Love
Amanda x

ida zei

Heel mooi geworden Alie, die eekhoorn is inderdaad heel leuk, ik vind de tekst trouwens ook heel leuk!

Jetske zei

De eerste kaart is heel intrigerend, hoe langer ik kijk hoe meer ik zie. Mooi gedaan!
De tweede kaart is ook heel mooi, met het vieze doekje doorgaan op het wit geeft inderdaad een heel mooi vervagend effect. En het eekhoorntje... een schatje! Doet het prima op deze kaart, meer is er echt niet voor nodig!

!neke zei

Wat een verrassende kleuren heb je gebruikt !
Mooie kaarten !
Lente in aantocht ?

maria's knutselplezier zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt, Alie!!!Echte Kunst!!!

Kom je even een kijkje nemen op mijn blog om je ATC's uit te kiezen!!

Fijn weekend!
Maria

Lillibelle zei

Both cards are really gorgeous and the second is sooo sweet!

Felicie zei

Both are absolutely beautiful Alie.
Have a great weekend
Felicie

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful creations, I like specially the mystery looking first card.
I wish you a happy sunny weekend,
lieve groetjes Anja

herminesplace zei

Mooi! en wat een prachtige kleurencombinatie

Sylvia zei

Beide kaarten zijn weer ware kunstwerken Alie. De 1e daar blijf je naar kijken en elke keer zie je weer wat nieuws, hij is prachtig! De 2e is ook schitterend opgebouwd, de stempel van de Eekhoorn is helemaal leuk en de tekst schitterend.
Groetjes Sylvia

Marjan Küppers zei

Mooie, zachte kleurtjes, Zie ik niet heel vaak bij jou. Prachtige stempel van de eekhoorn, die ga je vast vaker gebruiken. Mooie kaarten allebei! Fijn weekend!

Wendy McCarthy zei

These are both great Alie, love the arty first one! Xxx

Willy zei

Twee prachtige kaarten Alie, jij bezit echt het talent om de meest ongebruikelijke combinaties tot een prachtig geheel te laten vallen!!

Sandy zei

Just popping in to take a peek and say Hi and I sure am glad I did! Both cards are smashing especially the first one!
Sandy xx

Annemieke zei

Mooie kaarten!
Groetjes Annemieke

Janny zei

Deze twee zijn ook al zo mooi. Goede iedeeën heb je altijd.
Groetjes janny

Gerrina zei

Aparte kaarten weer! Mooi die kleuren bij elkaar en al die vormen op de 1e kaart. Die tweede, de eekhoornstempel moet ik ook weer eens te voorschijn halen; is zo mooi en zo lastig :) maar hier heel mooi! (effe een bakkie en kleine break...) Groetjes, Gerrina

Gerrittina zei

Prachtige kaarten. Heel verschillend maar mooi qua stempels en achtergronden.
Gr. GZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...