Volgers - Followers

zondag 1 februari 2015

Fishy cards - Designs by Ryn


Use Google Translate if needed ---> on top of my sidebar --->


Op een acrylblok heb ik lichtgroene en blauwe Distress Inkt aangebracht en licht besproeid met water. Dit afgedrukt op de witte kaart. Maskertape om de afdruk geplakt na het drogen en het Maidenhair Fern Stencil ingepoetst met lichtgroene en blauwe Distress Inkt. Het maskertape verwijderd en met Stazon Teal Blue de Clown Fish gestempeld. Ook met Stazon Teal Blue ook de Rising Bubbles afgedrukt. Met een witte gel pen wat details aangebracht. Tim Holtz tekst stickers gebruikt. De kaart gemat op een licht turqoise kaart waar ik de onderste rand van afgescheurd heb en bewerkt met witte chalk. Daarna de kaart gemat op een donkerder kleur turquoise, waar ik de bovenste rand van heb afgescheurd en bewerkt met witte chalk.

Zowel het stencil als de stempels zijn van Designs by Ryn.
...................................



Op deze kaart heb ik met ronde vingersponsjes de cirkeltjes aangebracht met blauwe en groene Distress Inkt. Hierop met Stazon Teal Blue en Stazon Olive Green, vis Betta afgedrukt en ingekleurd met dezelfde kleuren Distress inkt die ik gebruikte voor de cirkeltjes. Links stempel Patio Stone afgedrukt met Stazon Olive Green en een kleinere afdruk met Stazon Teal Blue. De bovenste rand van de kaart afgescheurd. De kaart gemat op een turquoise kaart, waar ik de bovenste rand ook van heb afgescheurd. Dit geheel op een grotere witte onderkaart gelijmd.

Ook deze stempels zijn van Designs by Ryn (m.u.v. de tekst stempel). De links naar deze stempels zijn van de losse, gemounte stempels...de stempels zijn ook op mooi samengestelde sheets te koop!
...............................
Er zijn wereldwijd retailers van Designs by Ryn - In Nederland is de retailer:

Meer weten over Designs by Ryn: zie de links in mijn sidebar --->!

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

"Just go with the flow"
Alie :-)

25 opmerkingen:

Amanda zei

Alie these are lovely, fab colours.
Love
Amanda x

Sylvia zei

Helemaal geweldig! Schitterende kleuren en gave stempels.
Groetjes Sylvia

Shilpa Nagaonkar zei

Adorable cards Alie!! Very interesting!!

xxx Myra xxx zei

mijn lievelingskleuren!!!! echt super gedaan

Annemieke zei

Wat zijn ze mooi Alie.
De kleuren brengen al wat voorjaar " heerlijk ".
Groet Annemieke

Alida zei

schitterend, wat mooi die bovenste in CAS en die luchtbelletjes, erg goed gevonden, de onderste vis vind ik met die bolletjes geweldig leuk. Kortom: 2 mooie kaarten!

Anneke zei

Twee prachtige kaarten in frisse lente kleuren. Prachtig stempelwerk. De eerste vind ik zo leuk dat de vis naar binnen gaat waar zijn reis begint. De tweede kaart is ook prachtig gestempeld met alle rondjes. Zijn hart gaat uit naar het grote geheel. Heel mooi. Groetjes Anneke

Paper Creations by Shirley zei

Both are beautiful again Alie, I love the colours and the white space. Greetings, Shirleyxx

!neke zei

Wat een mooi kleurgebruik !
Echt Alie !!!!

Gerrittina zei

Wat een mooie kaarten. Anneke heeft gelijk. De bovenste vis zwemt zo de kaart in. Wat een leuk effect geeft dat.
In de onderste kaart vind ik die rondjes zo leuk gestempeld. Slim weer hoor.

Gr. GZ

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, das sind 2 sehr schöne Karten....BEAUTUFUL.
Greetings Carola

Anita Houston zei

LOVE these! The colors, the bubbles, the sea life...very cool and just so pretty!

Willy zei

Wat een prachtige kaarten Alie, mooie frisse kleurtjes en wat een gaaf design!!

Ballie (Bennarda) zei

wat weer een mooie kaarten Alie, mijn voorkeur gaat naar de bovenste.
Super uitgelegd daar kunnen we wat mee, dank je wel.
groetjes Bennarda (Ballie)

Miranda zei

Mooie kleuren en combinaties Alie, super uitgelegd! warme groet Miranda

Juls zei

These are gorgeous :-) xx

Danielle v/d Horst zei

Het zijn wel kaarjes met heel werk erin met een prachtig resultaat Alie lieve groetjes Daniëlle

Gerrina zei

Allebei mooi, maar van de eerste geniet ik nog heel lang! Heerlijk die frisse kleuren en de speelse achtergronden! Nogmaals bedankt voor dit moois! Groetjes, Gerrina

Ellie Knol zei

wat een leuke effecten...

Marjan Küppers zei

Ze zijn mooi in de aqua kleuren, met de gescheurde randjes als leuk detail!

Jetske zei

Prachtige kaarten, in "onderwater" kleuren.

Ryn Tanaka zei

Heya Alie :) Love these! The ripped edges. The composition in the first card with the fish and bubbles both going out of the square. The colour fade that you did in the square and in maidenhair Fern. And lastly I love the quote in the second card. Thank you!!!!

Janny zei

Ik zag dat ik een paar kaarten gemist had. Lekker rondgekeken en deze waterkaarten doen het erg goed. Prachtig.
Groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

So cool, love the fresh colors.

butterfly zei

Delicious! Love how you've got the bubbles coming out of his mouth... watery loveliness.
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...