Volgers - Followers

vrijdag 16 januari 2015

Two stamped cards - Brusho and Bister


Stampinback karton met Bister en Brusho
Stempels van Stampinback
Stazon Midnight Blue
Randen golvend afgeknipt, bewerkt met blauwe chalk
Gemat op een witte kaart, daarna op een donkerblauwe onderkaart
....................


Stampinback karton bewerkt met zeegroene en blauwe Brusho.
Hierop nog een stencil gelegd en lichtjes bewerkt met  een vochtig doekje.
Vuurtoren stempel (Viva Las VegaStamps) tekst en matroos (Paper Artsy)
gestempeld met Stazon Midnight Blue, dezelfde tekst bovenin met grijze Stazon afgedrukt.
De randen met lichtblauwe chalk bewerkt en de kaart gemat op een helderblauwe onderkaart.





22 opmerkingen:

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful cards with wonderful color effects from Brusho and Bister, really great!
xox Anja

Sylvia zei

Beide kaarten zijn prachtig Alie. Ben eindelijk de draad ook weer aan het oppakken en het werken met de bister staat hoog op mijn lijstje om te doen, brusho heb ik nog niet hihi. Bedankt weer voor de inspiratie.
Groetjes Sylvia

froebelsternchen Susi zei

Both looks AMAZING Alie!

Willy zei

Nou die twee gaan goed samen, prachtige kaarten Alie!!

Marjan Küppers zei

Mooie effecten als je ze samen gebruikt, twee prachtige kaartjes!

Marlies zei

Wat een mmoie kaarten weer en de kleuren van de brusho en bister zijn prachtig

Groetjes
Marlies

Amanda zei

Need to get my Brusho's out! Great cards
Love
Amanda x

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful, especially like the top one! Greetings, Shirleyxx

Rosie Schirrmeister zei

Two absolutely beautiful cards, Alie

Have a wonderful weekend

Jetske zei

Mooie kaarten!
Nog even wachten, dan heb ik ook Brusho in de collectie, hopelijk komt het volgende week binnen.

maria's knutselplezier zei

Hele mooie bister en brusho kaarten Alie, ook voor jou een fantastisch weekend!!!

Groetjes
Maria

Janny Jager 't Hooft zei

Allebei heel mooi

Rianne Timmers zei

Een pracht van een kaartje heel leuk met die tekst erbij .
Rianne

herminesplace zei

Beide zijn weer mooi!

Boukje zei

Mooie kaarten Alie!
Fijn weekend.

Janny zei

Prachtige kaarten. Ik heb gelijk zin om met mijn nieuwe brusho aan de slag te gaan. Groetjes Janny

Ruth zei

Just beautiful Alie, you always get such amazing results with Brushos, love these. Ruth x

Gerrittina zei

Prachtige kaarten. Bister en Brusho, verveelt nooit. Gr. GZ

akkina van steen zei

Oh die met matroos Alie is mijn favoriet ik vind hem prachtig ga eens kijken of ik deze stempels ergens kan vinden (matroos)

Gerrina zei

Twee prachtige kaarten! Mijn voorkeur gaat uit naar de 1e Wat is die bloem mooi! Groetjes, Gerrina

Marianne zei

Mooi zijn de kaarten, vooral de 1e kaart vind ik mooi van kleur.

Groetjes Marianne.

butterfly zei

Wow, wow - two more great cards... in fact, the first one with the bee is a new favourite for me - just wonderful! Sorry to have missed so many fantastic creations... but it's lovely to have a bit of time to catch up.
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...