Volgers - Followers

donderdag 8 januari 2015

Stencil, Dylusions Ink Spray and stamps


Hier heb ik een stencil waar nog rode Dylusions Ink Spray opzat, afgedrukt. Hierop de ogenstempel en de hand met vergrootglas van Stampinback gestempeld, en een tekst van Paper Artsy. Met zwarte Stazon gestempeld. De bovenste rand afgescheurd en met een penseeltje met water en blauwe Distress Inkt details ingekleurd. De randen met zwarte chalk bewerkt, de kaart gemat op een rode kaart en daarna op een blauwe, waarvan ik de hoeken met een hoekpons heb geponst. Wat koordjes door het geponste oog geknoopt.

...................


Ook hier het stencil afgedrukt zoals hierboven beaschreven. Met rode Archival Steampunk radertjers gestempeld en filmstrip van Stampinback. Daarin ook nog een kleine stempel gebruikt met spetters en "bloemen". Met zwarte Stazon de fietsende man van De Stempelwinkel afgedrukt en de tekst van StampAttack. Met Stazon Dove Grey nog een stempel van een maan, diverse keren gestempeld.
De kaart gemat op een rode kaart en daarna op een zwarte onderkaart.

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groeten/Greetings,

Alie :-)

24 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Je kaart is prachtig maar je restjes tag vind ik persoonlijk nog mooier, hoe doe je het toch steeds beter, steeds mooier!!!

Groetjes
Maria

Marlies zei

Weer schitterende kaarten Alie en wat Maria schrijft daar sluit ik me volledig bij aan.

Groetjes

Marlies

Janny zei

Waar haal je de iedeeën toch elke keer weer vandaan. Twee leuke kaarten. Groetjes Janny

Marianne zei

Heerlijke achtergronden en de tag is mijn favorietje!! Wat mooi gedaan weer Alie!

Yvonne Koops zei

Wat mooi Alie, ik ben ook gek om restjes te gebruiken. Je kaart en tag vind ik echt heel goed gelukt!

Juls zei

This is gorgeous, love those eyes!! Xx

froebelsternchen Susi zei

Both designs are stunning Alie- I am in live with the eyes!

Regina zei

Echt mooi. De bovenste tag vind ik geweldig. De ogen... Prachtige kleuren.
Super!

Anjas-Artefaktotum zei

Dear Alie, what wonderful new art works love both, but that tag with eyecatcher is my favorite!
Lieve Groetjes Anja

catherine zei

These are just fabulous Alie. Super backgrounds and colours
x catherine

crealinedance zei

hallo leuke kaarten zo.Gr.Nel

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful again Alie, I like the stencil background and the great colour combination. Greetings, Shirleyxx

Ana K. zei

Love the circles on the background...and warm red color...both creations very beautiful!
Best wishes

Julia S-W zei

Both are wonderful pieces of art with your usual stunning background on the card - love that gorgeous red. Like other comments, my favourite is the tag. The colours on this are full of life and the blue eyeshadow is the perfect finishing touch!
Big hugs,
Julia xx

Alida zei

mooi zo met dat zwart, wit rood, stijlvol, mooie combi, je ogen kaart vind ik ook erg leuk. De achtergrond op beide kaarten zijn erg mooi.

Gerrittina zei

Dat heb je weer prachtig gedaan!

Mariëtte zei

Wow de tag is mijn favoriet! Prachtig!

Ruth zei

Such fabulous cards Allie! Love the red and blue together, so striking with the addition of the black. Perfect stamping! Ruth x

Rianne-rizanti.blogspot.nl zei

Heel mooi die kaartjes van jou ,ik vind die tag ook het mooiste . het zijn die ogen he die spreken
Rianne

ida zei

Op pinterest had ik ze al gezien en hartjes gegeven, ze zijn allebei superleuk Alie!

Silvia(Barnie) zei

These are two great pieces, love the backgrounds.

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, the card and the TAG are beautuful. Love the backrounds too .
Greetings Carola

Anneke zei

Heel kunstzinnig. Wat een gave tag en bijzondere kaart.
Echt heel erg mooi. Groetjes Anneke.

Gerrina zei

Wat lekker om de resultaten van een stukje door/hergebruiken bij je mooie tag te zien!~Ook de kaart is weer een mooie; mooie diepte door de strip en gave fietsende man! Groetjes, Gerrina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...