Volgers - Followers

zaterdag 3 januari 2015

Designs by Ryn stamps in blue and green on a romper :-)

Use Google Translate if needed ----> on top of my sidebar


Na een zoektocht op internet, welke inkt ik zou kunnen gebruiken om te stempelen op textiel, kwam ik een aantal keren Stazon tegen...dus dat heb ik maar gebruikt....en hoop nu dat het echt mooi blijft na het wassen! (wie meer info heeft...graag :-)).

De reden dat ik dit wilde weten...was dat ik ineens aan een rompertje moest denken, om dat te bestempelen met stempels van Designs by Ryn.

Dus naar de Zeeman...een rompertje gekocht voor €.0,99 in een maatje 50/56.
Hierin een vel karton gelegd ivm het eventueel doordrukken van de inkt op de achterkant.



De Seahorse Set (mounted) met Stazon Midnight blue en Stazon Teal blue afgedrukt. De Coral set (mounted) met Stazon Cactus green en de Raindrop Set (mounted) met Stazon Midnight blue.

Alle stempels zijn van Designs by Ryn en deze stempels zijn hier ook te koop als Unmounted Rubber Stamp Sheets, maar zijn ook wereldwijd te koop bij Retailers.
(In Nederland bij De Stempelwinkel).

Had graag een foto gemaakt terwijl een baby het rompertje aan zou hebben...maar baby's zijn niet voorradig hier in huis en babypoppen ook niet meer...dus het rompertje maar op een hanger geshowd.

 En zo ziet een goedkoop, wit rompertje er ineens reuze leuk uit (in mijn ogen dan he :-)).
Het rompertje heeft nog geen bestemming, dus ik zal het eens wassen en kijken of de Stazon zich goed gedraagt...zo ja...dan gaan er zeker meer textiel projectjes volgen!

Met deze creatie doe ik mee met Challenge #1 - Anything Goes, bij
De Stempelwinkel Stampers Challenge 

Voor nu bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)



39 opmerkingen:

Anjas-Artefaktotum zei

Hahaha so funny and cute, what a great idea!!
Groetjes Anja

Janny zei

Wat leuk geworden. Ik kan je alleen geen advies geven. Groetjes Janny

Anneke zei

Oh wat is dit schattig en origineel . Echt een heel leuk cadeautje. Groetjes Anneke.

Marianne zei

Super mooi idee en goed gelukt. Echt heel apart als je deze krijgt.

Groetjes Marianne

Wendy McCarthy zei

So cute! Lovely idea and great layout and colours. Xxx

Gerry Vermunt zei

wat een leuk idee en een prachtig cadeautje om te geven.

groetjes Gerry

herminesplace zei

Oh wat schattig! Weet niet of je het rompertje eerst gewassen hebt voor het stempelen, want anders zou het er nog wel eens uit kunnen gaan ;o( zou doodzonde zijn.

Gerrittina zei

Alie wat gaaf!! Wat een origineel kado om te geven. Ik hoop dat het na het wassen blijft zitten. Hou ons op de hoogte! Gr. GZ

Juls zei

Awhhhhhh so sweet :-) xx

Paper Creations by Shirley zei

Oh my gosh Alie, this is amazing! Beautiful and very creative :) Hugs, Shirleyxx

maria's knutselplezier zei

Prachtig Alie, Heel erg mooi als cadeautje voor een baby!!!

Groetjes
Maria

ElizabethR zei

That is so cute Alie, aren't the new stazon colours lovely.
Happy New Year, Elizabeth xxx

Alida zei

wat een leuk idee en wat schattig, ik heb deze set ook, zo mooi, maar op een rompertje doen de stempels het ook top. Ik ben benieuwd hoe het zich houdt na wassen, laat je ons dat weten?

Ana K. zei

Oohh Alie, this is great idea and project itself is absolutely gorgeous...love it!!

Julia S-W zei

Really lovely idea with gorgeous images and perfectly chosen colours. I can't resist baby clothes but I am only allowed to look! Big hugs, Juliaxx

Marianne zei

Dat is een heel leuk kraamkadootje en een origineel ideetje!

Jetske zei

Ooooh, Alie, wat een prachtig rompertje! Heb helaas ook niet meer van die kleintjes in huis.... LOL
Voor zover ik weet kun je StazOn niet wassen, gaat er grotendeels uit. Adirondack dye inkt is wel goed wasbaar.

Rianne Timmers zei

Prachtig wat je weer gemaakt hebt ,ben echt weer benieuwd naar je volgende creatie .
Rianne

froebelsternchen Susi zei

just LOVELY!!!

butterfly zei

What a lovely design - this will make such a perfect gift!
Alison xx

Caro´s kreative Welt zei

Oh wow,that's cute. Great idea.
Greetings Carola

catherine zei

This looks brilliant Alie and such a fabulous idea
x catherine

Gerrina zei

Wat een schatje!
Voor info raad ik je aan eens op het blog van Grietjes te kijken. Zij was twee jaar geleden mede voor het AS Event van alles over inkt en stof aan het uitzoeken...
Groetjes, Gerrina

Marlies zei

Wat een mooi rompertje

Boukje zei

Wat super origineel! Heel mooi!!!
Groetjes.

akkina van steen zei

Prachtig Alie
Wat heb jij toch een super fantasieën

Willy zei

Wat een geweldig idee Alie, je moet er maar opkomen :) ik vind hem zóóó schattig, veel leuker als zo'n saai wit exemplaar en met baby'tje erin vast nog mooier :)

Ruth zei

How cute is that...fabulous! Ruth x

Wilma Voermans zei

Superleuk idee Alie, ben benieuwd of de stazon houdt. Ik denk eigenlijk dat archival nog beter is voor zoiets. Alleen maar een gedachte hoor, verder geen idee. Je moet hem wel even plaatsen op de facebooksite van Ryn natuurlijk. Zal ze super vinden!!!

Bea zei

Leuk idee Alie!!
Ik wens je een gezond en creatief 2015!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

HiJ is zo lief, zo mooi en uniek. Heel gaaf gedaan Alie. Een snoepie.
groetjes Marja

Sophie zei

Och, wie süß ist das denn...
für ein kleines Schnuckelchen genau richtig.

Ryn Tanaka zei

Hey Alie, you make me so happy with all of your different projects! I've never seen my stamps on baby clothes before! You made a great composition with them! I Love it!!! Xoxo

Ineke van den Akker zei

Erg leuk gedaan. Ik ben benieuwd wat beter blijft in de was. De inkt of het rompertje.

blackdragon zei

Just perfect Alie.
Thank you for joining in our 1st Challenge at DE-STEMPELWINKEL STAMPERS. BDx

Ineke zei

Wat een origineel cadeau, mooi. Ik heb een t-shirt met stazon bestempeld, heeft nu 2 zomers mee gedaan, vaak gewassen en mooi gebleven. Leuk dat je mee doet met de challenge.

Karin zei

Zo ik ben al even niet in Blogland geweest en kom allerlei leuke dingen tegen! Schitterend is dit rompertje!
Groetjes Karin

Gráinne zei

What a totally awesome project to honour the first de stempelwinkel challenge with :-) I so love this. Thumbs up for this great idea and the wonderful design. Have a great and creative year, dear Alie. Suzanne x

Gery zei

Leuk idee!!!! en na het wassen is'ie ook best mooi gebleven, hoor!
Gery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...