Volgers - Followers

woensdag 21 januari 2015

Bought them, but didn't use them before...stamps I mean :-)

Een CAS kaart...joehoeee en het is me niet gelukt om buiten de bedoelde grote spetters van de Distress Stain de kaart mooi wit te houden...daarom heb ik nog wat inkt op mijn craftsheet aangebracht, wat verdund met water...en dit met een penseeltje boven de kaart gespetterd. Nu lijkt het net of het zo hoort :-). Probleem opgelost (wat mij betreft dan :-)).
De stempels zijn van Viva Las VegaStamps en afgedrukt met Stazon Jet Black. De stempellap heb ik al maanden in huis, maar met deze stempel wist ik een tijd geen raad. Tot mijn oog viel op de combinatie met de tekst (tsja soms duurt het even voordat het kwartje valt, ben ook geen 18 meer!). Met een identi pen een wiebelrandje langs de kanten getekend en de kaart op een bijpassende kleur blauw gemat.
Zucht van verlichting dat ik deze stempel nu toch eindelijk heb gebruikt...Kopen en niet gebruiken, daar heb ik geen vrede mee.

En daardoor is de tweede kaart ook ontstaan....leuke stempel van Deep Red, met tekst...maar lag ook nog ongebruikt. Heb een reststukje parelmoer honingkleurig linnenkarton gebruikt om op te stempelen.

De "whatever" stempel is van Stampinback.
Op de ondergrond Bister aangebracht, besproeid met water en met een rietje uit elkaar geblazen. Zoals je ziet, gedraagt de kleur zich veel minder intens op dit papier, dan op bv andere soorten stempelkarton. Maar ook hier jippieeee.....de Dikke en de Dunne zijn uit de kast gekomen...uhh figuurlijk gesproken :-)).

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

"Just go with the flow"
Alie :-)


28 opmerkingen:

Gerrina zei

Vrolijkheid troef lees ik hier! Komt dat omdat bij jou het zonnetje ook schijnt?
Mooi en meer als voldoende wit op je CaS-kaart!
Die 2e is gaaf, zowel de kaart als de tekst :)
Ik kan er ook niet goed tegen een stempel niet te gebruiken en al duurt het misschien even, uiteindelijk krijgt die inkt te zien! Geniet van je dag, Gerrina

Marjan Küppers zei

ja hoor, prima opgelost en heel decoratief zo met dat paard met ruiter die over de spatten stapt!
De tweede is zeker ook erg gaaf, leuke tekst en leuke stempel van Laurel en Hardy en mooi met de bister op dit papier!

Terry zei

Alie, these are two great cards! I love them both and the second one gave me a big smile! Enjoy!

!neke zei

Gave kaart met dat" verlengde " paard.
Ook de heren eronder zijn erg geslaagd !

Corrie Herriman zei

Ik vind beide kaarten prachtig Alie, al is de eerste mijn favoriet. Dat heb je mooi opgelost !
Corrie x

Saskia zei

Wat een leuke kaarten, Alie. Vooral die van Laurel en Hardy is erg geslaagd!

Caro´s kreative Welt zei

Das 2 tolle Werke, Gefallen mir beide sehr gut.

LG Carola

maria's knutselplezier zei

Ik vind je kaarten allebei prachtig Alie, en vooral de spreuken of gezegden op je werk vind ik prachtig, helemaal toepasselijk met de afbeeldingen!!

Groetjes
Maria

froebelsternchen Susi zei

Fabulous artwork.. I love the horese card!

Alida zei

heel herkenbaar van die stempels die ik nog niet heb gebruikt en dan ineens, ik vind ze allebei erg leuk, de 1e grappig en passend bij de tekst en de 2e gewoon leuk kaartje.

Amanda zei

Great stamps turned into great cards, love them both.
Love
Amanda x

lbcrafter zei

Erg leuke stempels en kaarten. Vooral de 2de vind ik prachtig! dank u voor het delen.

Silvia(Barnie) zei

:O) Great idea to take unused stamps :) There are plenty of them in my stuff, too. :D
Your cards are great.

Willy zei

Wat heb je toch een prachtige collectie stempels Alie, mooie kaarten!!

Lillibelle zei

WoW! I love your great, gorgeous and creative cards Alie! Fantastic!

Rianne Timmers zei

Hebben we niet allemaal van die stempels liggen . maar jij hebt het goed opgelost . Moeilijk he zo een witte kaart ik mis er altijd wat op .
Rianne

Sylvia zei

Beide kaarten zijn erg gaaf Alie. De stempels zijn ook erg leuk.
Groetjes Sylvia

Paper Creations by Shirley zei

Fantastic cards Alie, I love the blue splats on the top background. Amazing work as always. Shirleyxx

Ria D zei

"vergeten" stempels, iedereen heeft ze... Dit nodigt uit om ook weer te mijn voorraad te bekijken.
groetjes, Ria

Jetske zei

Je hebt voor beide stempels een prima toepassing gevonden! Soms kan een tekst inderdaad helpen om je op een idee te brengen. Leuk gedaan!

Anneke zei

Wat een perfecte kaart. Je had hem niet mooier kunnen maken. Alles past gewoon in elkaar, er is niets te veel of te weinig gedaan. Wat een combinatie van achtergrond en stempelwerk. Dit is een kaart voor in een lijstje.
Een lust voor het oog. Groetjes Anneke.

Annie zei

Both of these projects look amazing Alie and their colour palettes are perfect. I love Laurel & Hardy, who made me laugh so much when I was a child.

TFS and best wishes
Annie x

Janny zei

Wat een gave kaarten met geweldig leuke stempels. Erg leuk. Groetjes Janny

Marianne zei

Wat een grappige stempel en leuk opgelost met die vlekken en spetters!! De tweede is zeker net zo leuk. Wat heb je toch altijd prachtige teksten en leuke ideeën.
Groetjes,
Marianne

Ruth zei

Feeling guilty now with all the stamps that I haven't used yet...love the horse stamp and puddle splashes! 2 beautiful cards Alie. Hugs Ruth x

Julia S-W zei

You come up with so many different ideas Alie! Your mind must be constantly thinking up new ideas and designs!! Love the splats on the first piece and the Red Lead stamp looks fab. I've only got one of their stamps but I do like them. Can't get them in UK sadly.
Have a good week Alie. Big hugs, Julia xx

butterfly zei

It's too easy to buy stamps and then never have time to ink them, so bravo on getting these into action. Your horse splashing in the inky bubbles really made me smile, and Laurel and Hardy always make me happy - what a great post!
Alison xx

Yvonne zei

Wat een gaaf paard, en heel leuk gedaan met de spetters en stain afdrukken, en met deze tekst echt geweldig leuk gevonden!
Lekkere vintage Laurel and Hardy, gaaf! Leuke tekst erbij.
Groetjes van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...