Volgers - Followers

woensdag 31 december 2014

Two cards with wrong shapes :-))

Use Google Translate if needed -----> on top of my sidebar!


Geïnspireerd door een kaart van Hermine Koster met een prachtige hoek in de kaart...wilde ik dat ook weer eens gaan doen. Maar oh oh, het is wel erg abstract geworden, want "het" klopt niet hahaha...
De vloer loopt "omhoog", de zijmuur is scheef, de stempel links boven versterkt dat beeld alleen nog maar...zucht...toch laat ik de kaart zien, want "het" heeft ook wel weer iets. Zou het natuurlijk een abstracte kaart kunnen noemen :-).

De stempels die ik hierop gebruikt heb
Schaap en No.s: Viva LasVegaStamps stempels
Bladeren en Patio Stone: Designs by Ryn
Craquelé stempel: De Stempelwinkel
Tekstt: StampAttack

Gespeeld met gesso, Distress Inkten, Stazon, kleurpotloden, witte gel pen

.................

En nog een poging:


En weer ging het niet helemaal goed, de vloer "loopt" verkeerd! Met dezelfde materialen gewerkt als bij de kaart hierboven, alleen hier ook wat paarse Distress inkt en markers gebruikt.

Gebruikte stempels:

Sea bubbles set en bladeren: Designs by Ryn
Meisjes: Stampinback
Tekst: StampAttack

..............

Tijd nu om het jaar uit te gaan luiden....Veilige jaarwisseling gewenst en nogmaals:

Zoveel goeds als maar mogelijk is, in 2015!!!!

Tot volgend jaar!!!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

20 opmerkingen:

Yvonne zei

GE-WEL-DIG !!!!!
Allebei je kaarten, echt helemaal goed Alie! En juist misschien wel omdat het niet helemaal klopt, de verhoudingen niet helemaal goed zijn, voor mijn gevoel juist dát wat het geweldig mooi maakt!
Natuurlijk in combinatie met de juiste kleuren bij dit niet in verhouding zijnde geheel, de juiste stempels daarbij, de juiste details op je kaarten die het helemaal af maken.
Je sluit het jaar af met twee top ontwerpen!
Ook voor jullie saampjes een hele veilig afsluiting van het jaar, een goede jaarwisseling en goed begin van een prachtig jaar!
Liefs van Yvon

Danielle v/d Horst zei

Leuk geprobeerd Alie ja dat is perspective tekenen dat is het moeilijkst wat er is vind ik maar enige kleuren en Alie oefening baat kunst lieve groetjes Danielle

Juls zei

Fun projects :-) xx

maria's knutselplezier zei

Fantastisch Alie, wat heb je dit mooi gedaan, iets niet kloppen, ik zie het niet hoor, bij mij klopt er voortdurend iets niet, dus geen nood , ik vind het schitterend allebei, die met de meisjes is ook prachtig!!! Wat een goed einde van een fantastisch jaar toch!!??

Groetjes
Maria

Anneke zei

Heel goed gelukt. Wat een werk. Prachtig resultaat. Groetjes Anneke.

Gerrittina zei

Nou en toch vind ik ze leuk. Als alles altijd goed gaat heb je niets meer om naar te streven toch? Tot volgend jaar.

Gr. GZ

Marianne zei

Als je nou zelf er niet bij had gezet dat het niet klopte, had ik het misschien niet eens opgemerkt. Het zijn kunststukjes vanwege het kleurgebruik en de combinatie van de leuke stempels. Jullie ook een fijne jaarwisseling en natuurlijk het allerbeste voor 2015!!
xxx Marianne

Rianne Timmers zei

Ik was ook bezig geweest maar bij mij was het echt verkeerd dus niet mopperen dit is geweldig trouwens ik dacht dat er bij jou nooit niets verkeerd ging hahahah . Fijne jaarwisseling.
Rianne

Alida zei

Oh wat een grappige kaarten zijn dit geworden, mooi met dat wit. Fijne jaarwisseling Alie!

Willy zei

Nou ik vind ze beide meer dan geslaagd Alie, super!! Ik wens jou ook een heel gezellige jaarwisseling en een creatief maar bovenal gezond 2015!

Gerry Vermunt zei

wat een prachtige kaarten Alie. Hoe zo iets verkeerd? ze zijn gewoon prachtig

groetjes Gerry

herminesplace zei

Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, en ik vind ze prachtig geworden.

Corrie Herriman zei

De eerste 'foute' kaart is echt fantastisch vind ik. En dat het niet helemaal klopt vind ik het alleen nog maar leuker maken.
Prachtige kaarten !
Gelukkig Nieuwjaar Alie !
Corrie x

Jetske zei

De enige "fout" die je hebt gemaakt is dat je op schuin lopende muren rechte dingen hebt gestempeld (steentjes, bij de eerste het stempel linksboven, bij de tweede de bellen op de muur). Als je dat niet doet, maar kiest voor iets dat schuin loopt,(geloof niet dat er veel stempels zijn die in perspectief zijn) of er gewoon schuine lijntjes in tekent dan is de rest prima!

ida zei

Je kaarten zijn erg mooi geworden Alie of ze nu wel of niet helemaal kloppen, jij ook de beste wensen voor 2015!

Julia S-W zei

LOVE that sheep Alie! Not sure what it is about sheep but they make me smile. The colours are beautiful too. I think you are worrying too much about your floors! They add to the charm of the characters you have stamped.
Happy New Year to you and Arie too
Big hugs, Juliaxx

Paper Creations by Shirley zei

Fantastic, Fun & Creative! Happy New Year Alie, Wishing you all the best in 2015, Shirleyxx

Gerrina zei

Zo zitten we dus allemaal weleens met iets te stoeien... Enne ik hou wel van dat abstracte hoor! Groetjes, Gerrina

Janny zei

Dit zijn kaarten met een verhaal erin. en wat niet klopt niet belangrijk ik vind ze geweldig. Groetjesw Janny

Marianne zei

Hoi Alie,

ik wens jullie een gezond en creatief nieuwjaar toe.
Ik kijk er iedere keer van op wat ja allemaal maakt. Ook deze zijn prachtig om te zien. Gewoon super.

Groetjes Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...