Volgers - Followers

zondag 21 december 2014

Peace on Earth....and in your heart...



 

(Use Google Translate if needed - on top of my sidebar ----->)

Hallo Blogvolgers en belangstellenden,

Allereerst bedankt voor jullie belangstelling voor mijn blog en de vele reacties op mijn creaties, in het afgelopen jaar! Ook ik heb genoten van jullie blogs en ik hoop dat we elkaar weer in blogland ontmoeten in 2015!!! :-)

Wil jou/jullie fijne, gezellige, zinvolle Kerstdagen toewensen met mensen die je lief zijn!
En dat 2015 veel positiefs mag brengen in allerlei vormen!
Uiteraard hoop ik dat 2015 ook een creatief jaar voor jou, jullie en mezelf mag worden en dat we ook dan weer van elkaars creaties kunnen genieten :-)

Zelf ga ik éven een blogpauze nemen! Dus als je me zou missen...ik ben er éven niet, maar kom terug!

Hartelijke groetjes en Vrede op Aarde en in je hart!!
Greetings and Peace on Earth and in your heart!!

Alie :-)


26 opmerkingen:

Godelieve zei

Een prachtige kaart!
Fijne dagen gewenst!

Marlies zei

Bedankt voor al je prachtige creaties
Ook hele fijn feestdagen en een gelukkig nieuwjaar, ik hoop in het komende jaar weer heel veel van je kaarten te zien

Groetjes

Marlies

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful and I like the words. Have a wonderful Christmas and New Year, Shirleyxx

Gerrittina zei

Dank voor al je mooie creaties het afgelopen jaar. Geniet van je blogpauze en kom terug met veel energie, ideeën en mooie creaties. Fijne feestdagen gewenst!!

Gr. Gerrittina

Mariëtte zei

Hele fijne dagen Alie!

maria's knutselplezier zei

En toch een Kerstkaart Alie, en een hele mooie ook!!! en bedankt voor al het liefs dat jij ons wenst!!!

Groetjes
Maria

Alida zei

fijne dagen Alie en een heel creatief 2015 toegewenst!

Marianne zei

Ja vrede op aarde zou wel heel erg fijn zijn in 2015. Helaas hebben wij dat niet in de hand. Maar je kaart is prachtig geworden! Voor jou en Arie ook hele fijne feestdagen en een gelukkig, creatief en vooral gezond 2015. Tot volgend jaar!!! Liefs, Marianne

Rianne Timmers zei

Heel mooi kaartje ,Ook ik wens alle goeds voor het nieuwe jaar en geniet van je vrije dagen geniet van alles wat je lief is .
Rianne

Amanda zei

Beautiful Alie, as always. Can I also take this opportunity to wish you a happy christmas and thankyou for all your lovely comments through 2014. Here's to a wonderful crafty 2015!
Love
Amanda x

Willy zei

Wat een super mooi kaartje Alie en een prachtige wens waar ik me graag bij aansluit. Ik wens jou en je familie heel gezellige dagen toe en een goed, creatief maar bovenal gezond 2015!!

Miranda zei

Jij ook bedankt voor al je leuke mooie en originele creaties en dat er nog maar velen mogen volgen Alie! En ja, de vrede begint allereerst in jezelf en daarmee zetten we al iets positiefs in de wereld en om je heen he?
Voor jou en je familie ook fijne dagen gewenst en tot volgend jaar!
liefs Miranda

Karin zei

Prachtige kaart, jij ook een hele fijne tijd toegewenst en bedankt voor je mooie kaart! Groetjes Karin

Jetske zei

Toch nog een echte kerstkaart, LOL! Hij is prachtig!
Ik wens jou en Arie ook hele fijne, gezellige feestdagen en een heel gelukkig, gezond en creatief 2015. Ik zal je dagelijkse "oppepper" missen, maar gelukkig is het maar voor even! :-))))

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ook jullie heel fijne dagen gewenst Alieen Arie en een gezond, liefdevol en creatief 2015. Dit laatste zal wel lukken gezien al je mooie creaties van dit jaar. Geniet van je blogpauze en tot volgend jaar. Bedankt voor je mooie kaart en felicitatie.
lieve groetjes Marja

Gerrina zei

Wat een mooie kerst/winterkaart!
Voor jullie fijne dagen geniet ervan! En voor het nieuwe jaar zoveel goeds als mogelijk met veel creativiteit! Lieve groetjes, Gerrina

Sproet zei

Wat begon met een (bijzonder vaak) tegenkomen op de AS beurs...! Ik wens jullie samen alle goeds voor 2015 en ik blijf meegenieten op je blog en kijk wel om de poppetjes heen ;-)
Veel liefs!

Danielle v/d Horst zei

Dat hoop ik nou ook zo meer verdraagzaamheid en liefde voor elkaar dank je wel voor deze mooie kaart en wens lieve groetjes Danielle

catherine zei

This is beautiful Alie. I wish all the best for you and your family and a wonderful Christmas. thanks for being a good blogging friend this year and I have really enjoyed visiting your blog. Have a lovely break and be back soon.
x catherine

Yvonne zei

Prachtige kerstkaart Alie!
Jij ook bedankt voor je goede wensen, mooie kaart.
En ik wens jou en Arie goede dagen en een heel goed, gezond en creatief 2015 toe!
Lieve groetjes van Yvon

Caro´s kreative Welt zei

Hello Alie!
The card is fantastic.

Merry Christmas and a happy new year!
See you after your blog break.
Greetings Carola

Buttons zei

Absolutely beautiful Alie. Wishing you a wonderful Christmas and a creative New Year. Jenny x

Janny zei

Een prachtige kaart, net zo mooi als de kaart die ik van je mocht ontvangen.
De beste wensen en leuke dagen.
Groetjes Janny

akkina van steen zei

Fijne feestdagen voor jou en je familie en dat we nog lang van jou mooie creaties mogen genieten, ze inspireren mij heel dikwijls
Gr.Akkina

Anneke zei

Mooie kaart met een prachtige boodschap. Als die wens toch eens uit mocht komen. Hele fijne dagen en een creatief ( dat gaat jou wel lukken ) 2015 wens ik jou toe. Groetjes Anneke.

butterfly zei

Hope you are enjoying your blog break, Alie - though I've just seen your new card, so maybe you are already back!! I love this card with the snowy forest and wonderful metallic heart - it's just lovely. Hope you are having a peaceful and joyous 12 Days of Christmas, however you celebrate.
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...