Volgers - Followers

woensdag 10 december 2014

SB Colorit Pigment Powder on a card...


Is Blogger weer bezig??? Ik kom bij het geven van reacties overal  "Bewijs dat u geen robot bent" tegen én zie net op mijn eigen blog dat dat ook onder mijn reactieformulier staat....weet iemand hier iets meer over?
Groetjes, Alie




Op donkergrijs linnenkarton heb ik met Stazon Midnight Blue (hiermee ook de andere stempelafdrukken gemaakt) de mooie swirl stempel van Stampinback Kit 139 afgedrukt. Op wit Stampinback karton gespeeld met een penseel en in water opgeloste SB Colorit Pigment Powder
Dit poeder lijkt zowel op Brusho als Bister!!! Maar is toch weer anders...en prima in combinaties te gebruiken!

Daarna het karton in verschillende vormen gesneden en stempels op afgedrukt.  De tekst en dame zijn stempels van Stampinback. De tekst stempel op de cirkel is van Crafty Individuals en de bubbels op de kleine cirkel zijn van Designs by Ryn - Sea Bubble Set. De kaartjes gemat op zachtgele karton en de grote kaart ook op geel kaartkarton. Als finishing touch een geel lintje met strik en wat zwart glanzende plaksteentjes.

Door de challenge Vormen/Shapes, die er deze decembermaand is op het  Stampinback Challenge Blog, heb ik deze kaart gemaakt. Lijkt het je ook een leuke uitdaging? Doe dan ook mee...het kan nog t/m 31 december a.s...en de winnaar mag een stempelsheet ter waarde van €.14,75 uitzoeken!!

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

20 opmerkingen:

Marianne zei

Alweer een nieuw pigment poeder waar ik nog nooit van had gehoord en waar jij al de mooiste achtergronden mee kunt maken. Prachtige stempels en een mooie kaart!!
xxx Marianne

Marjan Küppers zei

Er komt toch elke keer weer iets nieuws op markt, ik heb nu alleen nog de Bister, maar daarvan zijn de kleuren weer wat mat. Dus wie weet....
Mooi kaart Alie, kleuren prachtig gecombineerd en mooie indeling met de stempels zo.

Bij jou staat trouwens ook e woordverificatie weer aan, schijnt Blogger te doen bij sommige blogs.

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful collage design Alie.
Blogger is acting up and your blog has the word verification on it. I've read that if you change your setting to 'embedded comments' it goes away. Cheers, Shirleyx

froebelsternchen Susi zei

I always love this naked woman - and the design here is so beautiful - the colors are so special... fantastic!

Jetske zei

Hallo Alie, ik heb het ook op het DT blog, maar gewoon negeren, je reactie komt toch gewoon door. Zal wel weer overgaan hoop ik!
Prachtige kaart weer, mooie kleuren en mooie vlakverdeling.
Groetjes, van iemand die ook geen robot is maar dat niet hoeft te bewijzen, LOL!

Rianne Timmers zei

Dit is weer een mooi kaartje met mooie achtergronden.
Rianne

Corrie Herriman zei

Wat een ,mooie kleurencombinatie Alie! Mooie stempels ook; dus mooie kaart !
Corrie x

Alida zei

mooie kaart, mooie kleuren en mooi geheel en inderdaad blogger is bij een aantal blogs vervelend aan het doen, hoe het komt geen idee, ik hoop dat het snel over is.

Willy zei

Geeen idee had het ook al gezien, heel irritant :( maar je kaart is weer super hóór :)

Terry zei

I was wondering the same thing about Blogger, so glad to know it is not on my end. I just ignore it. Alie, this is another fabulous creation. Love the colors and design! Enjoy!

Caro´s kreative Welt zei

Wow, soooo schön. Gefällt mir sehr.

Ist das mit der Sicherheitsabfrage bei mir auch? Keine Ahnung, ich hoffe nicht.

LG Carola


Silvia(Barnie) zei

That's a wonderful card, such a great image and fabulous colors.

Sandy zei

Beautifully seductive and a gorgeous card!
Sandy xx

Sylvia zei

Wat een pracht weer. Schittereden stempels en een prachtige kleurencombinatie.
Groetjes Sylvia

catherine zei

A fabulous piece Alie. Love the black with those beautiful colours
x catherine

Janny zei

Ik zie het hier en daar ook opduiken. Soms negeer ik het en werk het ook. Overigens een erg mooie kaart. Mooie combinatie van stempels en kleuren.
Groetjes Janny

Julia S-W zei

The lady stamp is beautiful. Love the colour scheme too. Never heard of your pigment powders but like what they do.
Julia xx

Gerrina zei

Wat een sierlijke achtergrond zo! Mooi is dit Colorit ook weer zo!
Blogger doet best vervelend, maar je kunt het gewoon negeren, je reactie wordt gewoon gepubliceerd... Groetjes, Gerrina

Danielle v/d Horst zei

Lieve Alie je hebt weer een mooie kaart gemaakt lieve groetjes Danielle

maria's knutselplezier zei

Ik heb de indruk dat ik wat achter geraakt ben met mijn commentaren, je hebt weer super mooie kaarten gemaakt Alie, en je bent zo vlug dat ik moeite heb om je te volgen, maar volgen doe ik hoor, en genieten ook van al dat moois!!

Lieve groeten,
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...