Volgers - Followers

vrijdag 26 december 2014

Nieuwjaarsduik in een Brusho zee?


Gewerkt op honingkleurig parelmoer linnenkarton met Brusho en water. Accenten met witte gel pen aangebracht.
Zon gemaakt door verdunde bleek met een penseel aan te brengen...op deze manier ook de man ontkleurd.
Vogels: De Stempelwinkel
Man en tekst: Stampinback (de zwembroek heb ik getekend :-))
Randen bewerkt met goudkleurige Brilliance.
Gemat op een witte kaart waarvan de randen bewerkt zijn met roze SB Colorit Powder en een waterpen, daarna gemat op een zwarte onderkaart.

Ook al plaats ik nu deze blogpost...ik houd nog even een blogpauze qua reageren...sorry, maar wil mijn tijd deze weken wat meer aan andere dingen besteden!

Hopelijk verlopen jullie Kerstdagen prettig!!! Bedankt voor de vele goede wensen, hier, via de mail en via de post!!! Waardeer dat enorm...thnxxxxx


Hartelijke groet/Greetings, 

Alie :-)


15 opmerkingen:

Willy zei

Mooie kaar Alie, prachtige kleurtjes en brrrr een nieuwjaarsduik...ik moet er niet aan denken :) geniet van al je activiteiten!

maria's knutselplezier zei

Prachtig hoor Alie, en laat die mens maar duiken, nu, ik blijf lekker binnen als het begint te vriezen, neen je creatie is heel mooi, prachtige kleuren en mooie accenten, ik ben nog steeds aan het zwoegen aan mijn laatste 20 kerstkaarten!!!

Groetjes
Maria

Marianne zei

Lekkere kleurtjes en mooi tafereel. Geniet van je blogvakantie!! xxx Marianne

Jetske zei

Heel mooi kleurenspel, leuk verwerkt!

Janny zei

Geweldig bedacht en erg leuk en mooie kleuren. Groetjes Janny

Ballie (Bennarda) zei

super idee Alie die man en dan gaan duiken ha-ha, ik kijk wel toe.Mooie kaart .
groetjes Ballie (Bennarda)

catherine zei

This looks wonderful Alie and such beautiful colours.
Hope you had a lovely Christmas and are enjoying a break
x catherine

Alida zei

mooi kaartje Alie.

Paper Creations by Shirley zei

Fabulous background scenery with the brushos. I have my set now and starting to play, they are fun! I hope you had a wonderful Christmas and wishing you all the best in 2015! Shirleyxx

butterfly zei

What a wonderful quote to go with your rainbow brusho sea - a fantastic piece of inking and stamping, Alie.
Alison xx

Annemieke Bouw zei

Mooie kaart Allie!
Groetjes Annemieke

Rianne Timmers zei

Weer een heel mooie kaart maar ik moet er niet aandenken nu met die sneeuw en kou. Want hier is alles wit brr niets voor mij.
Rianne

Sproet zei

hihi, ik kijk door t broekkie heen ☺☺ mooi effect met de brusho, dus zelfs op linnenkarton!
ik heb net wat fotopapier met tekst beprint, daar wil ik es wat brusho op loslaten...you will see!
liefs!

Yvonne zei

Mooie kaart met al die mooie zeekleuren! Hoewel het maar goed is dat ze zee er zo niet uitziet ....
Wauw, je kon zijn gespierde billen niet aanzien dat je hem maar een zwembroek aan hebt gegeven, leuk!
Mooie kaart, mooie tekst.
Groetjes van Yvon

Gerrina zei

Ook ik had het te druk met andere dingen, dus een inhaal slag... En dat is hier een genot! Ik dacht al; waar haalt ze die man in zwembroek vandaan :) Mooie scene! Wens je een fijn 2015! Groetjes, Gerrina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...