Volgers - Followers

zaterdag 6 december 2014

Do you wanna play a Fishing Game???.... :-)

Use Google Translate if needed ---> you can find it on top of my Sidebar!

Soms wil ik wat anders dan kaarten maken, terwijl ik wél wil stempelen. De vissen van Designs by Ryn daagden me uit en inspireerden me...


Oké...Dylusions Ink Sprays aan beide kanten van SB karton, vissen gestempeld, uitgeknipt, accenten met een witte gel pen aangebracht en een paperclip aan de vissen bevestigd. Cijfers of de achterkant geschreven...it's all in the game...(bv wie heeft de meeste punten gevangen, of: vragen koppelen aan de cijfers...etc..)


Een "aquarium" gemaakt, door 5 vierkante SB kartonnetje met blauwe, groene en gele Dylusions te besproeien, bestempeld met de liggende waterdruppels stempel van Sheet Water Effect 1 DbR en Seaweed van Sheet Sea Creatures 1. Van elk kartonnetje ca. 2 mm afgesneden omdat dit de binnenkant van het aquarium werd...en de buitenkant moet er wel omheen passen. Heb bewust voor dubbele kanten gekozen, zodat het aquarium stevig aanvoelt. Eerst met plakband aan de achterkant de losse kartonnetjes aan elkaar geplakt. Daarna aan de voorkant met washi tape...en kijk...de vissen komen al helemaal tot rust in dit aquarium :-)


Waar een binnenkant is, is ook een buitenkant, die komt hier in beeld...Ook hier gewerkt op SB kartonnetjes, Dylusions ink sprays gebruikt, Maidenhair Fern Stencil met Distress inkt. En ook stempels van Sheet Watereffect 1 en Sheet Sea Creatures 1 (zie de links boven de foto). Ook de randen aan de buitenkant beplakt met washi tape. De bovenste en onderste tape zorgt er meteen voor dat de binnen- en buitenkant aan elkaar zitten. De vissen ontkleurd met verdunde bleek, en ingekleurd met een penseel en verdunde Distress inkten.


Hier twee andere zijden van de buitenkant...


En hier het spel bij elkaar:
Aquarium - vissen - hengel

Het spel kan beginnen...maar nu nog niet! In al mijn enthousiasme dacht ik wel een klein magneetje in huis te hebben, dat ik onderaan het touwtje van de hengel kon vastmaken....maar géén magneetje te vinden!! Dus al enkele winkels benaderd, maar ook die konden me daar niet aan helpen!!!
Zucht....maar het gaat goed komen hoor...dat magneetje komt er...
En dan kan er écht gevist worden!!! :-))

UPDATE...magneetje gevonden, gaatje geboord bovenin, touwtje met lijm laten drogen erin...et voila...een vishengel voor het vissenspel! :-)

 


óók in Nederland te koop bij De Stempelwinkel


Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


30 opmerkingen:

herminesplace zei

Super gaaf!

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie ! How creative and fun with beautifully coloured fish. It will make a great game for children. I have magnets from the embroidery shop to hold needles onto my material. Maybe you have such shops? Have a great weeekend, Shirleyxx

Marianne zei

Oh geweldig!!! Wat een nostalgie....precies zoals wij vroeger het vissenspel hadden, alleen deze is vele malen mooier. Wat heb je dat mooi gemaakt. Superleuk!
xxx Marianne

Anjas-Artefaktotum zei

WOW Alie, what a wonderful great idea!! your fishing play looks so beautiful, I'm really excited.
Lieve Groetjes Anja

Alida zei

geweldig wat een leuk spel en wat mooi uitgewerkt, zo mooi van kleur en wat schattig al die visjes, wat ben je toch heerlijk creabea Alie.

Jetske zei

Wat een ontzettend leuk idee, en zo mooi afgewerkt! Helemaal top! Ik zie het al voor me, jullie samen om de beurt vissen, kijken wie de meeste punten heeft.... LOL

Corrie Herriman zei

Wat een leuk idee, Alie ! En zo mooi uitgevoerd!
Ik wens jou een fijn weekend !
Corrie x

akkina van steen zei

Dit doet me denken aan mijn jeugd dan had ik ook zo'n viskom ,leuk bedacht Alie

Rosie Schirrmeister zei

What a wonderful idea, Alie.

Have a nice weekend

Julia S-W zei

Such a good idea Alie! I love the colours and stamps you've used and this is a game that has fond memories for me as a child.
Hope your weekend is going well.
Big hugs,
Juliaxx

Ryn Tanaka zei

Alie this is brilliant!!! What a one of a kind idea :) Love the brightly coloured fish and all of the details on the aquarium. Beautiful and so much fun!!!

Mariëtte zei

Geweldig!

Karin zei

Wat ontzettend gaaf gedaan zeg, doet me aan "vroeger" denken, toen had ik ook zo'n spel. Maar deze ziet er veeeel mooier uit!
Gezellig weekend verder!
Groetjes Karin

Caro´s kreative Welt zei

WOWWWWW Alie, what a wonderful great idea !!! Fantastic design.

Grettings Carola

Willy zei

Ohhh Anneke wat is dit geweldig mooi, ontzettend creatief, hier wil elk kind (en volwassene :)) mee spelen!!!!

Sproet zei

Jaaaa dat ken ik nog van vroegâh!! Leuk idee, mooi kado!
Groetjes!

Coby van willigenburg zei

hahahaha wat heb je dit weer leuk bedact en gemaakt!

Annemieke zei

Leuk idee voor op het kdv waar ik werkzaam ben. Kunnen de kids zelf maken. Groetjes Annemieke

Myriame zei

Wat een leuke visdoos, schitterend gewoon!! Pure nostalgie :-)

Miranda zei

Hoe kom je op het idee, geweldig Alie, zo leuk en mooi uitgevoerd, toppie! lieve groet,Miranda

Marianne zei

Hoi Alie,

wat heb dit ouderwetse spel een mooi nieuw leven in gestempeld!!!
Mooi gemaakt. Het doet mij aan vroeger denken, het is een spel uit mijn jeugd.

Groetjes Marianne

Janny zei

Wie kent het niet. Wij hadden het vissenspel maar niet zo'n mooie als jij nu gemaakt hebt. Groetjes Janny

Anneke zei

Wat een leuk idee. Ik heb vroeger ook zo'n spel gehad.
Geweldig. Groetjes Anneke.

Gerrina zei

Helemaal gaaf! Daar hebben wij thuis heel wat uurtjes (soms gefrustreerd) mee doorgebracht!
En wat heb je de bak mooi gemaakt! Super! Groetjes, Gerrina

Henriëtte zei

Gaaf!

ida zei

Wat een geweldig goed idee ALie,
echte nostalgie!!

Silvia(Barnie) zei

Oh Alie, that's so wonderful, just a great idea. I've always loved this game :)

maria's knutselplezier zei

Wat goed gevonden weer, super creatief en altijd prachtig!!!

Groetjes
Maria

Ruth zei

Wow! What a fabulous result. Love your version Alie, it's stunning! Ruth x

Ana K. zei

Love your creative mind...and those bright colours...superb!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...