Volgers - Followers

maandag 29 december 2014

Designs by Ryn card and received cards

SB cardstock with gesso, Dylusions Ink Sprays, splashed water, jig saw puzzle pieces (do you see the 2nd one too?), white gelly pen, markers

Stampinback karton met gesso, Dylusions Ink Sprays, waterspetters, puzzelstukjes (zie je het 2de stukje ook?) witte gel pen, markers

Designs by Ryn stamps:
These are mounted stamps, you can also buy the stamps as unmounted sheets at Designs by Ryn or at the Retail stores all over the world

More links in my sidebar ----->

Dit zijn gemounte stempels, je kunt deze stempels ook kopen als ungemounte sheets bij Designs by Ryn of bij de retail winkeliers.
Meer links van Designs by Ryn in mijn sidebar ---->
..........................

And we have received gorgeous handmade cards with such good wishes from several blogfriends... thanks so much ladies!!!! Look what a beauties!!!

En we hebben prachtige handgemaakte kaarten met zulke goede wensen ontvangen van verschillende blogvrienden...heel erg bedankt dames!!!! Kijk wat een beauties!!!

Just a short while and I will be visible on your blogs again...I'm enjoying a Blogvacation :-)

All the best and thanks for your visit and comments!


HIER <---
mijn dinsdag bijdrage voor het Stampinback DT Blog!

Nog even ik zal weer te "zien" zijn op jullie blogs...Ik ben van een blogvakantie aan het genieten :-)
Alle goeds en bedankt voor je bezoek en eventuele reactie!

Hartelijke groet/Greetings, 

Alie :-)

19 opmerkingen:

Marianne zei

Het leuke aan jouw kaarten is dat er altijd iets aparts te zien is. Zoals deze verrassende puzzelstukjes. Had ik maar een beetje van jouw fantasie. Zo knap!!
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!
xxx Marianne

Jetske zei

Wat leuk die puzzelstukjes! Vooral die met de bubbeltjes is meesterlijk!

Alida zei

wat een leuke kaart, mooie kleuren en dat puzzelstukje wat een grappig detail.

maria's knutselplezier zei

Hele mooie kaartjes heb je ontvangen Alie, dat doet deugt niet? Ik mag helemaal ook niet klagen de mensen zijn verschrikkelijk lief geweest voor mij, morgen pas mijn post op de blog want mijn batterij van mijn fototoestel moest worden opgeladen! Wat zijn we toch boffers , dat we zo veel moois mogen ontvangen , Niet?? Je kaart voor Ryn is ook weer heel leuk en mooi, ik neem zo nu en dan ook wat blogverlof, anders houden we het niet vol!!(haha!!)

Groetjes
Maria

Annemieke Bouw zei

Dat blauw, groene is super!
Groetjes Annemieke

Ryn Tanaka zei

Aw! That is so sweet of you to add everyone's name to the group shot of cards :) You've got a bunch of treasures there! Thanks so much for this latest card Alie! Just love the puzzle pieces. Yes, I saw the second shortly after I saw the first. Thinking outside of the box again ;) I'll post to facebook tomorrow. Big hugs!

Sproet zei

heee, de mijne is niet aangekomen?? hij is al dagen onderweg...als de postbode er maar niet mee aan de haal is gegaan!
☺☺

Corrie Herriman zei

Leuk, die puzzelstukjes, en ik heb de 2e gevonden !
Mooi weer, Alie ! Fijne jaarwisseling !
Corrie x

Danielle v/d Horst zei

Heel mooi Alie jammer dat alles in het engels staat ik kan dat niet lezen lieve groetjes Danielle

akkina van steen zei

Het 2 de puzzeltje zit link boven in de hoek

Willy zei

Ohhh wat een gave kaart Alie, zo'n leuke twist dat puzzelstukje!! En wat een prachtige kaarten heb je gekregen, leuk dat je ze hier laat zien!

Rianne Timmers zei

Geweldig weer heel apart met die puzzel stukjes .jammer dat we je adres niet hebben anders had je van deze kant ook een mooi kaartje gehad ,maar ik wens je een goed uiteinde en een heel goed begin van het nieuwe jaar 2015
Rianne

Juls zei

Beautiful project love the greens :-) xx

catherine zei

This is really beautiful Alie and such gorgeous colours. Beautiful cards you have received and glad mine arrived to you . Thank you so much for your beautiful card
x catherine

Janny zei

Leuk dat je zoveel kaarten hebt ontvangen. Leuke kaart ook weer gemaakt. Groetjes Janny en een goed begin voor 2015.

Caro´s kreative Welt zei

Your card is fantastic again. Great idea with the puzzle piece.

Beautiful post for you.

I wish you a happy new year 2015.
Greetings Carola

Yvonne zei

Wat een leuk detail met de puzzelstukjes op je kaart!
Die er zo goed in opgaan dat je ineens denkt, hé, wat zit daar nou? Heel leuk en verrassend, prachtige kleuren, je waant je in de onderwaterwereld. Hoewel ik niet weet hoeveel daar gepuzzeld wordt, ha ha! Prachtige kaart Alie!

En wat leuk om je kerstkaarten zo te laten zien, super leuke kaarten (op eentje na misschien, die links onderaan .... ha ha!)

Groetjes van Yvon

Gerrittina zei

Wat een leuke kaart. Die puzzelstukjes zijn leuke details!!

Gerrina zei

Leuk hoe je er toch steeds een aparte en eigen draai aan geeft, zoals nu met de puzzelstukjes; blijft verrassend wat ik hier zal aantreffen... Helaas heb ik je adres niet, maar als je wil, mail het me even, dan kan ik je ook in papieren vorm Het beste voor 2015 wensen! Groetjes, Gerrina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...