Volgers - Followers

dinsdag 2 december 2014

Bright cards in December :-)


De gele achtergrond is gemaakt met Stampinback Colorit Pigment Powder, een prachtige kruising tussen Bister en Brusho, zo lijkt het...heerlijk om ook mee te werken!!
Hierop met Stazon Cactus Green de bloemen stempel van Joy en de tekst stempel van Lili of the Valley gestempeld. Hierop een stencil gelegd en bewerkt met een sponsje met groene Distress inkt.
Details met de witte gel pen aangebracht. Tot slot een touwtje met een bedel op de kaart gelijmd. De randen van de kaart met een paper distresser bewerkt en de kaart gemat op een witte onderkaart.

Met dit zure weer heb ik geloof ik zin om zonnige kaarten te maken :-)
....................


De achtergrond met een kwastje en verdunde SB Colorit Pigment Powder en Brusho bewerkt. Met een doekje hierop enkele streken gesso aangebracht.
Hierop Meneer Aap met de tekst gestempeld. De randen met blauwe chalk bewerkt en de kaart deels gemat op een groene kaart, daarna op een helder blauwe kaart. Nog een randje getekend met een zwarte identi pen en witte gel pen.

HIER  <---- mijn bijdrage op het Stampinback Designteam Blog.

EN: een nieuwe Challenge op het Stampinback Challenge Blog.
De challenge is: VORMEN/SHAPES

Doe je ook mee? Maak kans om een stempelsheet naar keuze te winnen!!

Bedankt voor de interesse en de eventuele reacties :-)

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

24 opmerkingen:

Marianne zei

Wat was het koud vandaag; ik verlang eigenlijk ook weer naar de zon, dus je zonnige creaties komen net op tijd. Kleine kunstwerkjes zijn het weer... het brengt me weer wat inspiratie.
xxx Marianne

Janny zei

Ja koud is het zeker buiten. Wat een aparte en leuke kaarten. Vooral de eerste vind ik erg mooi gemaakt met al die groen tinten door elkaar. En de aap is eigenwijs leuk. Groetjes Janny

Yvonne zei

Weer twee heel verschillende maar wel hele mooie kaarten.
De tweede is gewoon heel grappig, de eerste is echt heel mooi en zonnig met de zonnestralen en prachtige bij elkaar passende kleuren. Mooie witte details en een leuk detail met het touw en de bedel!
Groetjes van Yvon

Sproet zei

Oh wij zaten hier in de kerstkaarten,dus, de buurtjes en ik..! Maar ik zie bloemen!!! Erg mooi! Enneh, die colorit heb ik ook net besteld, ben benieuwd! Ziet er prachtig uit!

Corrie Herriman zei

Heel verschillend en allebei even mooi ! Leuk dat poeder, ik heb zelf de Brusho's maar ben er nog niet uit of ik ze nou leuk vindt of niet...
Fijne avond Alie !
Corrie x

Alida zei

oh die bovenste kaart is zo mooi! Geweldig, je andere kaart vind ik grappig.

Rianne Timmers zei

je hebt gelijk met je zonnige kaarten het weer is zo somber dat jou kaarten heerlijk opfleuren zo prachtig zijn ze weer.
Rianne

Marlies zei

Prachtige vrolijke kaarten,

Willy zei

Ohhh help weer wat nieuws :) maar het resultaat is wel prachtig. Je kaarten zijn idd lekker zonnig qua kleur, daar wordt je vrolijk van!

Paper Creations by Shirley zei

Wonderful bright colours, the top design is gorgeous the bottom is fun! Warm Greetings, Shirleyxx

Amanda zei

Great cards, I so love that chimp.
Love
Amanda x

Marianne zei

Mooie kaarten Alie, zeker de 1e vind ik een prachtige combinatie van kleuren en stempels!!!

Groetjes Marianne

maria's knutselplezier zei

Prachtig Alie, super vooral de eerste is naar mijn zin!!! Hele mooie kleuren, de temperatuur stijgt hier een paar graden bij het zien van zoveel mooi's en zomers!!

Groetjes
Maria

Karin zei

jaaa heerlijk zonnige kaarten op deze koude dag, prachtig zijn ze weer! Groetjes Karin

Marjan Küppers zei

Mooi en zonnig is je kaart zeker, prachtig gecombineerd heb je alles. Ook op je onderste kaart mooi stempels en kleuren, al vind ik de aap een beetje een engerd ;)

akkina van steen zei

Goh Ali wat mooi weer vooral de bovenste vind ik prachtig

!neke zei

Mooie kaarten!
Lekker idee de zon !!!!!!
Die aap vind ik erg gaaf !
groeten !neke

Jetske zei

De eerste kaart is lekker fleurig en elegant, de tweede is niet zo "mijn ding".

Sandy Dehon zei

Love the colors - love the design - so happy for the heart!
Now what is this mean ole' monkey doing???
Sandy xx

Julia S-W zei

Both are beautiful Alie but the yellow one is stunning - just what I need after a grey, wet day here in UK. Love the chimp/monkey!
Big hugs,
Juliaxx

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful designed, the 1. is my favorit.
Have a nice day,
lieve groetjes Anja

Saskia zei

Wow, die bovenste is prachtig, ff pinnen, hoor!

Gerrina zei

Ik ben dol op het stencil dat je bij de 1e kaart hebt gebruikt; hier staat het ook al weer zo mooi! Groetjes, Gerrina

Caro´s kreative Welt zei

These are 2 wonderful works. The 1. is my favorit. Super!

Greets Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...