Volgers - Followers

zaterdag 8 november 2014

My first playful moments with Brusho...

Afgelopen week ontving ik mijn 8 kleuren Brusho in zakjes, 2 Viva Las VegaStamps en Art Specially for You 18...wat een feestje!!! Een heerlijke kleurrijke ASfY, teveel en te mooie bijdragen van diverse stempelkanjers, om snel te lezen en te bekijken...maar met de Brusho en stempels kon ik al wel aan de slag...uitproberen...en dit zijn de eerste resultaten:

De stempels van het meisje met de ballon en het meisje op de schommel zag ik her en der op het internet voorbijkomen en iedere keer dat ik ze zag, vond ik ze leuker! Vandaar dat de koop niet uit kon blijven (en dat terwijl ik eigenlijk uhhh best veel stempels heb ondertussen!).


Dit was de eerste kaart - Stampinback karton met Brusho en water, de huisjes van Stampinback sheet 147 B en het meisje met ballon van Viva Las VegaStamps. Wat details aangebracht met witte gel pen. De randen van de kaart met zwarte inkt bewerkt, gemat op een grijze en daarna een lichtgroene kaart. Met de Dymo labelmaker de tekst op de kaart gemaakt.
..............


Hier wat minder zuinig geweest met de Brusho en het water. Meisje van Viva Las VegaStamps, net als de bloemen onderin (Stazon Dove Grey). Met rode Archival de kleine rondjes gezet en met Stazon Jet Black en een dop, de zwarte cirkels. Een wiebelrandje langs de zijkanten van de kaart getekend, de kaart gemat op wit en groenblauwe onderkaart.
.................


Hier de Brusho op natgespoten aquarelpapier gebruikt. Het meisje op de schommel is van Viva Las VegaStamps, de tekst van Kicostamps, de huisjes van Stampinback en de bladeren van Designs by Ryn. Wat details met een witte gel pen en gele marker aangebracht. Langs de randen met een liniaal en een zwarte Sharpie lijnen getrokken. Het kaartje gemat op geel cardstock, daarna op een vierkante, dubbele kaart. Hierop met Stazon Cloudy Sky de cirkels van Tim Holtz gestempeld.
......................

En vooruit, nog eentje dan maar....


Dit is een label geworden. Met een penseel en natgespoten Brusho, de natte Brusho op de kaart aangebracht. Hierop wat gewoon keukenzout gestrooid. Het effect is niet zo groot als met zeezout, maar toch...het geeft effect :-). Het grappige diertje met ballon, kreeg ik van de Stamping Cottage bij mijn bestelling, de sprieten onderaan zijn een gedeelte van een Viva Las VegaStamps bloemenstempel. De molen en bladeren, net als de tekst, zijn stempels van Stampinback. Wat details aangebracht met een witte gel pen en gele marker. Cirkels gezet met een dop en Stazon Jet Black, nadat ik het kaartje had gemat op een witte onderkaart. Hiervan de bovenste hoeken met een hoekpons bewerkt, een oogje geponst en er een kleurrijk lintje doorheen geknoopt.

Wat een leuk materiaal dat Brusho...ik heb wat fellere kleuren besteld, die denk ik goed te combineren zijn met de aardetinten die de Bister heeft...maar dat moet ik nog uit gaan proberen.

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reactie :-)

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


26 opmerkingen:

herminesplace zei

mooie serie. Geniet van het spelen met de brusho's

!neke zei

Super kleuren Alie, houd daar erg van !
Je collectie is erg gaaf !
Zal maar eens gaan studeren wat brusho is …. ben benieuwd !

Yvonne zei

Wat een mooie kaarten heb je er meteen mee gemaakt Alie! Weer zo inspiratievol, heel mooi!
Groetjes van Yvon (ik ga eens kijken wat ik allemaal heb gemist op je blog, en begin "heel logisch" bij het laatste bericht, en kijk zo eens even verder naar voren, ha ha!)

catherine zei

These look fabulous Alie and looks great with the Brushos. I have had mine for years and really must get them out and play with them again. Hope you have a good weekend
x catherine

Bianca Kalksma zei

wat een gave serie en dit materiaal is wel aan jou besteed :) Ik vind de kaarten met het meisje en de ballon(nen) super, heb de stempel ook bijna gekocht ;) De kaart met het schommelende meisje is geweldig! Alleen zou ik het niet op een witte kaart gemat hebben maar op kleur die er in voorkomt of donkerbruin/zwart, maar dat is mijn mening ;) zou wat zijn zeg, worden alle kaarten hetzelfde ohoh :) Fijn weekend!

Mrs.B zei

Hi Alie, Love your cards from the Brusho play day, you seem to have mastered them straight away.
I just wish I had a bit more time to play with mine!
Avril xx

Corrie Herriman zei

Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt Alie ! Ik heb de Brusho's ook pas en ben ook nog aan het experimenteren !
Corrie x

Amanda zei

Fabulous brusho art hopefully the start of many
Love
Amanda x

Willy zei

Wat een mooi resultaat Alie, ken het niet dat Brusho maar de resultaten zijn super!

Rianne Timmers zei

Heel leuk resultaat je hebt je goed uitgeleefd het zijn super kaarten geworden .
Rianne

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, what beautiful results. Really like all of them.

Greets Carola

lynnesbowsandbelles zei

Beautiful backgrounds - beautiful cards Alie.
Wishes
Lynne

Juls zei

Wow such a gorgeous collection of cards :-) xx

maria's knutselplezier zei

De bezige bij is weer voorbij gekomen, en wat heeft ze je geinspireerd om al dat moois op papier te zetten !! Schitterend hoor Alie, en heel mooie stempels heb je gebruikt!!!(hmm, heb ze ook al in mijn collectie!!(haha))

Nog een fijne zondag!!!
Maria

Boukje zei

Wat een mooie serie kaarten Alie. Mooie kleuren, je Brusho's. De nieuwe stempels zijn om verliefd op te worden. Haha!! Zo leuk.
Groetjes.

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, beautiful cards and backgrounds using brushos. Have a great day, Shirleyxx

Janny Jager 't Hooft zei

Na een hele tijd weer eens een kijkje op je blog genomen en tjonge jonge wat heb ik zitten genieten van al het moois wat ik voor bij zag komen.
Het een nog mooier en aparter dan het andere .
Kan echt niet zeggen welke ik het mooiste vind .
Ze zijn allemaal grandioosn

Gerrina zei

Heerlijk dat wij je aansteken om een stempel te kopen... Enne die heb je toch nooit genoeg (of ging dat om iets anders :) ) Mooi is je serie geworden en ook met de brusho kan je zo te zien moeiteloos uit de "vingers"! Ik heb hier weer genoten! Fijn weekend verder, Gerrina

Anjas-Artefaktotum zei

I love your colorful Brusho backgrounds, all cards are unique and beautiful.
Have a nice evening,
lieve groetjes Anja

Alida zei

wat een mooie kaarten, ik kan het nog niet dat brusho, maar het geeft mooie effecten, super zeg, wat een schattige stempels zijn het trouwens.

Stampinback Art Stamps zei

Lekker bezig geweest Alie.
Zijn allemaal leuk geworden !

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige serie kaarten weer Alie. En inderdaad wat een heerlijk spul he dat Brusho. Weer een heerlijke uitdaging om te spelen.
groetjed

akkina van steen zei

PRACHTIGE KLEUREN, stuk voor stuk erg mooi

ida zei

Wat een mooie serie heb je gemaakt
Alie met Brusho, ik ken het materiaal (nog) niet maar het ziet er super uit!

Anneke zei

Wat een leuke serie kaarten. Ik had mij voorgenomen om er niet aan te beginnen. Heb Bister. Maaaar als ik deze kaarten zie....... Groetjes Anneke.

Coby van willigenburg zei

iktwijfel nog over de aanschaf van de brusho maar als ik dit zie dan denk ik....Sinterklaas :-) Super kaarten Alie heel mooi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...