Volgers - Followers

zondag 2 november 2014

More cards with Stampinback Kit 150....


Het is me gelukt om weer een CAS kaart te maken :-)...voor mij een hele strijd!
Hier heb ik op Stampinback karton met ronde sponsjes in twee maten, cirkels gedraaid met diverse kleuren Distress inkt.
De cirkelstempel is afkomstig van de nieuwste Stampinback Kit 150 (ook verkrijgbaar in sheet 150 A en 150 B). De tekst is een stempel van Plate 127 B. De kaart gemat op een zwarte onderkaart...wel een contrast met de vrolijke kleuren op de kaart, maar met het idee dat we in moeilijke zwarte tijden allemaal wel wat kleur kunnen gebruiken.
........................


En ja...vrienden hebben we allemaal nodig he!
Voor deze kaart heb ik de tekst gebruikt van de mooie Stampinback Kit 137 en de andere stempels zijn allemaal afkomstig van Stampinback Kit 150. Gestempeld met Stazon Dove Grey, Stazon Jet Black en rode Archival. Ingekleurd met een penseel en verdunde Distress inkt. Boven- en onderaan washi tapes geplakt en onderaand een geruit strikje vastgemaakt. De kaart gemat op een felrode onderkaart.

Bedankt voor de interesse en de eventuele reacties!

Hartelijke groetjes/Greetings,

Alie :-)

24 opmerkingen:

Anneke zei

Ik ken dat gevoel. Ik ken iemand die heel goed is in CAS en die vind wat wij doen zo moeilijk. Dievwil altijd iets wits houden op haar werk. Maar jij hebt er voor mij iets mooies van gemaakt. Ik zie er wel wat in die circles met 1circle met dat rader werk. Groetjes Anneke.

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful Alie, I especially like the top one in the CAS style, I love one layer cards. Funny as both you & Wendy are showing CAS today :) Happy Sunday, Shirleyxx

!neke zei

Zo Alie echt CAS, mooie kaart !
De rode is trouwens ook top !
grts !neke

Juls zei

love the C&S style of the first one and the retro chic of the 2nd one, fabulous and inspirational creations as always :-) xx

herminesplace zei

Beide zijn heel moi, maar mijn voorkeur gaat naar de CAS kaart!

Saskia zei

Wat een geweldig mooie kaart die bovenste!

Mrs.B zei

Great CAS cards Alie, love the Friends one.
Avril xx

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige CAS kaart, en zo'n schattig vriendschapskaartje!!Super!!!

Groetjes
Maria

Miranda zei

Ik ken dat gevoel ook Alie en juist die kaarten vind ik vaak zo mooi! De kunst van het weglaten...... of weten wanneer te stoppen haha.....ik ben nu eenmaal grenzeloos. Ik vind m mooi!! En ineens krijg ik je blogpost weer via de mail....rara ....heb er zelf niets aan gedaan! De mysterieuze wegen van Blogger, warme groet, Miranda

Amanda zei

Love these C&S cards Alis seems we are all doing them at the moment. Great stamps!!
Love
Amanda x

Corrie Herriman zei

Prachtige CAS kaart, Alie ! Corrie x

Alida zei

heel herkenbaar je verhaal over CAS, vind ik ook lastig, maar je kaart is schitterend, je rood witte vind ik ook erg grappig, leuke kaartjes weer.

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, those are two very nice cards.
The stamp of the 2nd card is really good and you have used it very nice
Greets Carola

Sproet zei

wauw ik hou van de CAS kant van jou...dat is gelogen., ik hou GEWOON van CAS ;-) en jouw uitvoeringen zijn erg geslaagd!

Regina zei

Zo gaaf. Mooie CAS kaart en de vriendenkaart mooi in die kleuren samenstelling. Top!!

Stampinback Art Stamps zei

Prachtige kaarten !

Willy zei

Twee prachtige kaarten Alie maar je CAS kaart vind ik bijzonder mooi!!!!

Janny zei

Prachtige CAS kaart mooi in zijn eenvoud en kleur maar ook de vriendinnenkaart mag er zijn. Groetjes Janny

Karin zei

Prachtige cas kaart en die zijn inderdaad erg lastig te maken, haha
Die vriendschapskaart is ook errug leuk!! Groetjes karin

Gerrina zei

CaS en Alie? Ik moest wel een tweede keer kijken, maar ja die is er wel en mooi ook! Heerlijk toch dat spelen met cirkels... Volgens mij komen we er echt niet meer van af... Ook de meisjeskaart met veel wit oogt fris in die twee kleuren. Groetjes, Gerrina

akkina van steen zei

Mooi Alie

Anneke zei

Twee heel leuke kaarten. Die CAS kaart is je supergoed gelukt. En kaartje 2 vind ik er eentje om heel blij van te worden, top!

Jetske zei

Prachtige CAS kaart met warme kleuren, dat doet een mens echt goed als hij wat steun nodig heeft denk ik zo.
De tweede kaart is lekker fleurig, en opbeurend op zijn eigen manier.

Yvonne zei

Lastig hè, al dat wit, en niet verder mogen met stippen, rondjes, vlekjes, enz. .......
Maar het is je goed gelukt hoor! Leuke kaart met vrolijk gekleurde rondjes, en een hele leuke vriendinnenkaart! Het strikje maakt het helemaal af.
Groetjes van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...