Volgers - Followers

woensdag 5 november 2014

Mail Art with Stampinback Kit 148 and Kit 149 - Fantasy World

First a warm welcome to my new followers: Kellie, Jessica, Sonia and Debbie...hope you'll enjoy your stay overhere!




De ondergrond is uiteengeblazen, natgesproeide Bister. Hierop veel stempels van Stampinback Kit 148 en Kit 149 gestempeld met diverse kleuren Stazon inkt. Ingekleurd met markers, Distress Inkten, witte gel pen en goudkleurige gel pen. Het elfje is ook van Stampinback...maar ik kan de link niet vinden op de site...misschien uitverkocht...
Een deel van de stempels heb ik ook op de envelop gebruikt en voor de ondergrond ook uiteengeblazen, natte Bister.





Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


26 opmerkingen:

Gerry Vermunt zei

Wat prachtig gemaakt Alie. Een feest om te maken maar zeker om zo'n kaart en envelop te ontvangen.

groetjes Gerry Vermunt

Shilpa Nagaonkar zei

Oh my!! Stunning!! beautiful colors and layers

Gea zei

wat een prachtige set! Een feestje om in de brievenbus te ontvangen
groetjes gea

Malika zei

Echt prachtig. En weer zo apart

Malika

Karin zei

wow dat ziet er weer mooi uit, een prachtige set! Groetjes Karin

maria's knutselplezier zei

Oh Alie, wat een mooie fantasie wereld heb je geschapen echt super lief en prachtig!!! Wat zijn die stempels ook mooi!!

Groetjes
Maria

Stampinback Art Stamps zei

Helemaal super !

Jetske zei

PRACHTIG! De kaart is supermooi, en de envelop zo mogelijk nog mooier! Zo zou je ook een CAS kaart kunnen maken...

Eileen zei

So many layers! fabulous cards ..
I've sorted my blog list too! :)
Eileen xx

!neke zei

Wat een mooi geheel!
Ben er weg van !
Groetjes !neke

Alida zei

wat een feestje om dit in je brievenbus te ontvangen, leuk gedaan op de envelop en wat een lief kaartje.

Willy zei

Wauww...wat is dit prachtig Alie!!!! Ik zei het geloof ik al eerder maar dit doet mij er aan de jugendstil stijl denken waar ik zo dol op ben!

Saskia zei

Wat een heerlijke fantasy setje, Alie!

Coby van willigenburg zei

wat een sprookje, wat mooi om naar te kijken! Super!

Sophie zei

Eine richtige schöne Traumwelt.
Bunt und fröhlich.
So sollten meine Träume in der Nacht immer sein :-)

Eine fantastische Arbeit, liebe Alie.

Sophie

CathyB zei

Beautiful!

catherine zei

These are just stunning Alie. Love the layouts and the colours
x catherine

Sproet zei

Ha, ik had em al gepind voor ik je blog zag, mooi!

Lindeke zei

Prachtig set is dit!! Zeer mooi samengesteld en prachtige kleuren.Vooral de envelop is mijn favorietje! Groetjes, Linda

herminesplace zei

Mooie set. Fijn weekend

Caro´s kreative Welt zei

Wowwwwww, beautiful!
Greets Carola

Anneke zei

Wat is dit mooi!!! Groetjes Anneke.

Gerrina zei

Wat een heerlijke droomwereld heb je voor de fairy gemaakt! Mooi die zachte tinten en de art-mail zo! Groetjes, Gerrina

Yvonne zei

Wat een prachtige fantasiewereld, prachtige kleuren!
Ik zie de feeën er zo tussendoor fladderen.
Groetjes van Yvon

Sandy zei

Beautiful Alie! A perfect background for a perfect little faerie!
Sandy xx

Bianca van Noort zei

WAUW!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...