Volgers - Followers

vrijdag 17 oktober 2014

Woman - are you a Mystery..?

Bij de tekst stempel moest ik aan vrouwen denken...Dus daar wilde ik wat mee gaan doen. Op de achtergrond Floral Spirals Stencil van Designs by Ryn gelegd en hierover gesproeid met diverse kleuren Dylusions Ink Sprays...Jammer genoeg is er teveel inkt onder het stencil terecht gekomen, waardoor de vormen niet meer goed te zien zijn, maar toen de kaart droog was, zag het er toch wel levendig uit...(maar heel anders dus dan mijn bedoeling was :-)).
Hierop het stencil van het meisje met het lange haar gelegd en met zwarte Distress inkt en een doekje ingekleurd. Viermaal het vrouwenhoofd gestempeld. Vervolgens een stencil met vierkante blokjes op de kaart gelegd en de openingen omlijnd met een witte gel pen en aan de binnenkant daarvan, twee kanten met een roze marker (snap je het nog?). De Mystery stempel links onderin met de bovenste helft afgedrukt en op de rest van de kaart de onderste helft afgedrukt. Met een ronde dop en witte Distress stain, cirkels gezet....en het meisjes stencil en de tekst ook nog met witte gel pen bewerkt. De randen van de kaart met zwarte inkt bewerkt, de kaart gemat op een felblauwe kaart en daarna op een lila onderkaart.

Bedankt voor de interesse en eventuele reactie :-)

Hartelijke groet/Greetings, 

Alie :-)


22 opmerkingen:

herminesplace zei

Prachtig!

Anneke zei

Geweldig. Een Master Piece of Art. Schitterend Anneke.

Marlies zei

Hele mooie kaart Ali en de achtergrond is ook mooi geworden

Saskia zei

Wow, die blokjes maken het helemaal af!

Miranda zei

Gave kaart Alie en het thema vrouwen vind ik altijd wel wat hebben! Ook gefeliciteerd met je nieuwe stempelsheet, altijd leuk om je eigen tekeningen in rubber te zien he?
Op de een of andere manier krijg ik geen email meldingen meer van de blogs waarop ik me heb aangemeld om bericht te ontvangen.......af en toe stelt Blogger me voor raadsels.....dus moet ik toch weer m'n blogroll raadplegen......soms mis ik wel eens wat.
warme groet,
Miranda

Alida zei

oh wat mooi, helemaal mijn kleuren, er valt weer zoveel te zien, prachtig!

Jetske zei

Prachtige kaart, als je 'm even op je laat inwerken zie je steeds meer!

Sandy zei

Wow! Alie this is absolutely gorgeous! It is indeed mysterious.
I could never be a mystery cause I talk too much!!
Sandy xx

Danielle v/d Horst zei

Ook erg mooi Alie fijn weekend lieve groetjes Danielle

Rosie Schirrmeister zei

Wow, Alie, this is a gorgeous masterpiece of art. Fantastic.

Have a wonderful weekend

Rianne Timmers zei

Oh Alie, super gewoon hoe kom je erop vrouwen mystery heus, echt geweldig ook je vierkantjes leuk bedacht .
Rianne

!neke zei

Super de leuk ! En ik kan het ook nog volgen !
Ga het niet nadoen !
groetjes !neke

Willy zei

Wauwww....Alie wat een prachtige artistieke kaart Alie, blijf er naar kijken super mooi gemaakt!!

Coby van willigenburg zei

PRACHTIG! wat een mooie uitwerking!

xxx Myra xxx zei

mooi gedaan, super!

Yvonne F. zei

Echt fantastisch! De kleuren zijn helemaal mijn ding.Of ik je uitleg snap is niet zo belangrijk;
Het kijken ernaar is 't belangrijkst en dat is echt 'n feestje voor de ogen.

gr.Yvonne

Ryn Tanaka zei

Neat colours and combination of lady faces in this!

Ruth zei

Wow! So clever, lovely creation. Ruth x

Gerrittina zei

Mooie kaart. Vind de gebruikte kleuren ook top!

Gr. GZ

Silvia(Barnie) zei

How cool is it? Such a great card, love how used the white pen for the eyes.

Sylvia zei

Jeetje, om in weg te dromen. Vind hem prachtig. De kleuren in combinatie met de stempels echt helemaal súper.
Groetjes Sylvia

Gerrina zei

Wat een gave kaart! Mooi hoe een achtergrond onbedoeld anders toch prachtig wordt... Die vakjes (uitleg heel duidelijk) maken echt het ontwerp; zo is de hele kaart een mooie blikvanger! Groetjes, Gerrina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...