Volgers - Followers

dinsdag 14 oktober 2014

Same flower stamps - different cards, with Stampinback.nl stamps




Op de eerste kaart de negatief stempel op een Alcohol inkt achtergrond gestempeld, gemat op lichtgroen karton en hierop tweemaal de positief stempel afgedrukt. Daarna gemat op een donkerblauwe onderkaart.

Op de tweede kaart de positief stempel afgedrukt met blauwe Distress inkt op wit karton, net als de tekst stempel. Het kaartje gemat op lichtblauw karton en hierop driemaal de positief stempel afgedrukt. Gemat op een witte onderkaart, daarna het tekst label erop gelijmd.

Stempels zijn allemaal van Stampinback.nl

Negatief stempel - Silhouette fluitekruid
Positief stempel - kan deze niet meer terugvinden bij SB, blijkbaar uitverkocht?!
Achtergrond tekst - Sheet 129 A
Grote tekst - A day to remember

...........................

HIER <------ vind je mijn dinsdag bijdrage op het Stampinback Designteam Blog.

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reactie :-)

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

22 opmerkingen:

ElizabethR zei

They are just beautiful xxx

Marjan Küppers zei

Ik vind schermbloemen altijd erg mooi, zo kantachtig en zeker als silhouet. Jij hebt er erg mooie kaartjes mee gemaakt, vooral de onderste met alle schakeringen spreekt me aan. De vogelkaart is trouwens ook erg gaaf!

Janny zei

Wow wat een prachtige kaarten weer. Vooral de bovenste spreekt mij erg aan. Waarschijnlijk door de kleur want de tweede zit heel spannend in elkaar gewerkt. Waar haal je de tijd en inspiratie toch vandaag. Geweldig. Groetjes Janny

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, both designs are gorgeous, love the colours and the image. Have a great day, Hugs, Shirleyxx

Terry zei

Beautiful backgrounds for those flowers. Both cards are gorgeous, Alie! Have a lovely day.

Jetske zei

Inderdaad heel verschillend, maar ik vind de bovenste met afstand de mooiste. Het negatief stempel heb je prachtig gebruikt, de witte accentjes lijken wel licht te geven! Heel mooi!

martina's kaartjes zei

wat een mooi kaartje ! heel erg mooi van kleur
grtjs,martina
x

Netty zei

I love both of your beautifully stamped cards Alie. Hugs Annette x

http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

Corrie Herriman zei

Ik vind ze allebei erg mooi, die kleuren passen zo prachtig bij elkaar !
Corrie x

Pat zei

I love this Alie, the colours are gorgeous and the negative layer works beautifully. I love the background script in the second card with the negative flower in the top layer which is pretty too. x

Amanda zei

Love them both but especially love the colours of the 2nd one.
Love
Amanda x

Willy zei

Wat laat je ons weer twee prachtige kaarten zien Alie, zóóó leuk één stempel (volgens mij heb ik deze ook :)) en zo een verschillend resultaat!!

Alida zei

heel erg mooi en zo verschillend, ik ga eens in mijn stempelmap kijken, maar ik heb em volgens mij ook en te weinig gebruikt zie ik al.

herminesplace zei

2 hele mooie kaarten, de tweede is mijn favoriet

Rianne Timmers zei

Heel mooi resultaat en een mooie stempel jammers dat hij er niet meer is.
Rianne

lynnesbowsandbelles zei

Beautiful creations Alie.
Wishes
Lynne

Gerrina zei

Ik vind dat altijd zo mooi; om naast elkaar te zien wat er voor verschillends met een stempel mogelijk is...
Allebei de kaarten hebben iets wat heel erg aantrekt en bij deze heeft de 1e een mini-klein streepje bij mij voor.; er straalt een fijne rust uit (maar misschien komt dat wel doordat ik een drukke dag had en moet gaan slapen :) ... Geniet van de woensdag! Groetjes, Gerrina

Sandy zei

Such beautiful colors and design!
Sandy xx

Anke zei

Wonderful cards and design, I love the flowers.

Hugs
Anke

Elisa van der laan zei

wat zijn je kaarten weer prachtig! je hebt niet veel nodig om er iets moois van te maken.
Fijne dag! Elisa

Yvonne zei

Allebei zo anders, maar allebei heel erg mooi!
Altijd leuk om te zien wat je met eenzelfde stempel voor ander effect kunt bereiken.
Groetjes van Yvon

Silvia(Barnie) zei

Fabulous inspiration, reminds me of these stamps in my stash :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...