Volgers - Followers

woensdag 15 oktober 2014

New Stampinback Stamps, Kit/Sheets 150, made by.... me :-)

 Het is zover...
Stampinback heeft het enkele maanden geleden weer aangedurfd om "krabbels" van mij, om te zetten in stempels! En voor SB is het nog een bijzonder sheet ook, namelijk de 150ste!!!
Gefeliciteerd Stampinback :-)

De vaste volgers weten dat ik niet echt kan tekenen, maar het wel leuk vind om gekke krabbels te maken. Dus hier een blik op de tweede stempel kit/sheets, die Stampinback met mijn krabbels uitbrengt. 
Omdat het de 150ste sheet is voor Stampinback (wat een mijlpaal he!!!), kun je deze pre-orderen met 15% korting! Deze aanbieding is geldig tót de release datum 1 november 2014!!!






 Dit was mijn nieuws voor vandaag :-)
Zelf vind ik het wel leuk nieuws, maar ook spannend, want tsja wat vinden jullie van deze stempels???

In de maand november a.s. zal het DT van Stampinback vele voorbeelden laten zien met deze stempels op het SB Designteam blog...ben je al nieuwsgierig, of wil je pre-orderen...klik dan op:  
...en natuurlijk zijn er nog veel meer unieke stempels, stencils, inkten en andere artikelen te koop bij Stampinback.nl

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties :-)

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

31 opmerkingen:

Mariëtte zei

Wat super Alie dat je "krabbels" weer omgezet zijn in stempels. Good for you girl!
Ik vind de tekst heel toepasselijk bij je eerste kaart :-)

Yvonne zei

Wat een super leuke krabbels heb je gemaakt Alie!
En wat onwijs leuk dat het weer door StampinBack wordt uitgebracht.
Je hebt er ook meteen geweldig leuke kaarten mee gemaakt!
Groetjes van Yvon

Karin zei

Gefeliciteerd, wat zien ze er leuk uit! Groetjes Karin

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, congratulations on more of your designs produced. These are fantastic, very whimsical and fun. Your card designs using them are gorgeous. Have a great day, Hugs, Shirleyxx

maria's knutselplezier zei

Gefeliciteerd met je mooie krabbels , je kan weer fier zijn , en je voorbeeld kaartje is weer super hoor!!!

Groetjes
Maria

Saskia zei

Wat leuk voor je, gefeliciteerd!

Amanda zei

Brilliant makes with these fabulous new stamps
Love
Amanda x

Gerrina zei

Oh wat gaaf Alie! Leuk stel meiden en leuk stel steampunk meiden, maffe vissen en mooi goed te gebruiken geometriche figuren; je hebt aan alles gedacht! Mooi! Die wil ik graag gaan gebruiken... (En dus maar weer sparen; het budget is nu weer even op :) ) Groetjes, Gerrina

Wiepke zei

Alie, gefeliciteerd met deze leuke stempels!!
En Stampinback natuurlijk ook met hun 150e sheet!!

Corrie Herriman zei

Wow, wat leuk Alie. Gefeliciteerd. En je kan echt wel tekenen hoor !
Corrie x

Marianne zei

Gefeliciteerd Alie met je leuke, gave stempelkit. Echt super!!!

Groetjes Marianne

Rianne Timmers zei

Nou Alie proficiat wat leuk zowel voor jou als voor stamping back ,ik denk dat ik ze wel ga nemen want ze zijn heel leuk en bruikbaar.
Rianne

Jetske zei

Gefeliciteerd! Hele leuke krabbels, en wat je ermee gemaakt hebt is ook hartstikke leuk! Ga zo door!

Danielle v/d Horst zei

Heel leuk Alie veel succes er daar mee lieve groetjes Danielle

Silvia(Barnie) zei

Congratulations on your new stamps, you're a fantastic designer :) Love what you've created with your new images.

Netty zei

Huge congratulations Alie, they are wonderful and love how you've used them. Hugs Annette x

http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

Coby van willigenburg zei

oeps, oeps, wat een prachtige "krabbels"super Alie! Gefeliciteerd hoor!

Sandy zei

Congratulation kid! What a compliment - stamps of your doodles!
Fantastic! I love the kissing fish birthday card.
Sandy xx

Alida zei

geweldig wat mooi, leuke kaart zeg en proficiat!

ida zei

Gefeliciteerd Alie, je krabbels zien er super uit!

Ballie (Bennarda) zei

Super goed nieuws Alie, Van Harte Gefeliciteerd met de geweldig mooie krabbels weer van jou.
Met deze stempels kun je echt alle kanten op.
groetjes Ballie (Bennarda)

ps. mooie kaarten ook, ha-ha , zou ik bijna vergeten.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Geweldig leuk Alie, gefeliciteerd. Mooie kaarten heb je er al mee gemaakt super. Heerlijke krabbels, dus krabbel lekker door.
Mijn beide blogs zijn niet te bereiken, een ander heeft ze overgenomen ontdekte ik net. (Neocounter) is dit hacken? Balen dus. Heb bij Blogger helpdesk gezien dat dit bij velen is gebeurd. Nu hopen dat ik een antwoord krijg en het opgelost kan worden. Groetjes xx

Sylvia zei

Hoi Alie, het is echt een hele tijd geleden dat jou blog bezocht heb. Dus ben even terug wezen kijken en zag de mooiste creaties voorbij komen. Heb nog niet alles bekeken maar kom morgen weer even langs haha. Ook allemaal leuke berichtjes gezien zoals je nu DT member bent van Ryn, ze hadden geen betere kunnen uitkiezen!! Ook gefeliciteerd met de uitgebrachte stempels, vind ze enig. Ik zelf heb even andere dingen aan mijn hoofd gehad maar hoop volgende week weer wat te gaan plaatsen.
Groetjes Sylvia

Anneke zei

Gefeliciteerd. Wat ontzettend leuk. Dit vind ik een gave. Noem het niet kunnen tekenen. Dit doet niet iedereen je na. Het zijn gave krabbels geworden. Groetjes Anneke.

herminesplace zei

Van harte gefeliciteerd!!!!

Gery zei

Alie, Gefeliciteerd met je nieuw ontworpen sheet.
Het ziet er ontzettend leuk uit.
Val vooral voor de twee meisjes bovenaan.
Wat een hoeveelheid voorbeeldkaarten zij er ook gemaakt, toen ik keek 58 stuks!!! Als men nou nog geen ideetjes heeft wat je ermee kunt doen!!!!
Deze kaart is trouwens ook er mooi en mysterieus.
Mooi gemaakt hoor!
Groetjes Gery en een fijn weekend.

Sproet zei

Wauw Alie! Wat een talent, ik had heel niet in de gaten dat er al meer stempels van jouw hand waren!! Hahahah nou, zo goed kan ik niet tekenen hoor, misschien over een poosje weer...! De figuren vind ik leuk, de poppetjes ook, maar die gebruik ik nooit..( ik ben niet zo van de poppetjes op kaarten, maar goed een mens kan veranderen?..!) In elk gaval van harte gefeliciteerd, wat een eer! 👍👍👍goed weekend! Xxhermien

Confettiny zei

Hoi Alie,

Je hebt weer hele leuke tekeningen gemaakt, hoor.
Van harte gefeliciteerd met dit nieuwe rubber van jouw hand!
Alleen die linkerschouder van de dames komt bij mij een beetje vreemd over, maar daar moet ik misschien aan wennen.
Bij Stampinback heb ik gezien wat enorm veel leuke kaarten jij er al mee gemaakt hebt! Chapeau!

Ana K. zei

Hello dear Alie, congratulations for the new stamps, they are gorgeous and so are your samples...I am very happy for you...as many times, I will say it again - you are very talented lady!
Hugs

Folkje zei

Wat zijn ze leuk, helemaal nu ik de voorbeeldkaarten zie Alie.
Gefeliciteerd!

groetjes
Folkje

Gerrittina zei

Gefeliciteerd Alie!! Wat een leuke voorbeelden. En dat allemaal met jouw stempels. Dat moet een goed gevoel geven. En terecht. Je hebt mooie stempels ontworpen. Ze komen op mijn wensenlijstje.

Gr. GZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...