Volgers - Followers

woensdag 29 oktober 2014

Masculine tags with a touch of colour....


 Drie tags waar ik veel plezier aan beleefde tijdens het maken.
Bij alledrie de uitgesneden tags (Stampinback karton) heb ik een strook maskertape in golvende bewegingen doorgeknipt in de lengte en met een ruimte ertussen op de tags geplakt. In dit open gedeelte twee kleuren Distress Inkt gepoetst en daarna nog met stencils gewerkt om het levendiger te laten lijken. Hierop stempels afgedrukt met Jet Black Stazon, Teal Blue Stazon,  Pear Tart Memento en Dove Grey Stazon. Wat cirkels gezet, zwarte lijnen langs de randen. Oogjes geponst en een mooi wit geblokt lintje erdoor geknoopt.




 

 Waar spelen al niet toe kan leiden...Nadat de eerste tag ontstaan was, wilde ik doorgaan. Het zal niets nieuws zijn, maar voor mij was het wel nieuw om op deze manier met de kleuren en stempels te spelen. De tags heb ik al enige tijd geleden gemaakt en zelf vind ik de tags enorm leuk geworden...en kunnen mooi gebruikt worden bij kadootjes voor de mánnen :-).


Bedankt voor de interesse en de eventuele reactie!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


30 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Het is zeker een erg leuke manier van werken en je tags zijn daar het bewijs van. Vind ze erg gaaf geworden, vooral de onderste twee spreken mij aan. De tag eronder is een plaatje!

Sproet zei

Heee, zoeentje staat er op mn kast te pronk! Leuk met die gekleurde band!

Janny zei

Wow. ze zijn erg leuk en mooi. Janny

Paper Creations by Shirley zei

Fantastic masculine tags Alie ! Greetings, Shirleyxx

Saskia zei

Wow, Alie, prachtig! Ik ga ff pinnen.

!neke zei

Mooie tags!
Blijf je kleurgebruik erg mooi vinden !
Was weer leuk om te bekijken !
Groeten !neke

herminesplace zei

Prachtig!

Terry zei

Great masculine tags! Love the images and pops of bold colors! Enjoy!

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful tag collection, love the effect, the middle is my favorite.
Groetjes Anja

Regina zei

Geweldig labels. Stuk voor stuk. Fijn dat je er zoveel plezier aan hebt beleefd.
Groetjes, Regina

Bianca van Noort zei

Ja mooie tags!!! Ga ik ook uit proberen :-)
Groetjes Bianca

Willy zei

Ik vind het een prachtige serie tags Alie, lekker fris en artsy!!

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige mannen tags, je kan weer even verder!!! Heel mooi en zoals Willy zegt , zeer ARTsy, en dat vind ik fijn!!

Groetjes
Maria

Corrie Herriman zei

Wow, ik vind ze alledrie prachtig Alie !
Corrie x

Rianne Timmers zei

Ja hoor ze zijn weer heel leuk .
Rianne

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, those are very nice day, I like them very much. I must remember that.

Greets Carola

Amanda zei

Love the band of colour running through these tags, fabulous effect creating fabulous tags
Love
Amanda x

Alida zei

heel erg leuk, zelfde techniek en alledrie heel verschillend

akkina van steen zei

Heel speels en zeker een leuk idee om ook eens te doen
je hebt weer goed werk geleverd Alie

catherine zei

These are just fabulous Alie. love the colours
x catherine

Gerrittina zei

Ze zijn prachtig Alie! Mooie stempels en mooie kleurtjes heb je gebruikt.

Myriame zei

Heel erg mooi, schitterende kleuren!!

Sandy zei

Wonderful male tags Alie. Are you aware that the backgrounds in tags one and three look like women! The first one looks like a naked woman and the third tag, the background looks like a woman wearing a bathing suit! Cheers!!!
Sandy xx

Boukje zei

Hallo Alie, super, mooie tags. Mooie kleurtjes, stempels. Helemaal mijn smaak.
Groetjes.

Anneke zei

Deze zijn alle drie prachtig. Heel bijzonder. Groetjes Anneke.

Ruth zei

Wow, so effective, love the central panels, just makes the tags pop! Great idea! Ruth x

Juls zei

Love these :-) xx

An Verhagen zei

Super !! :-)

Buttons zei

So clever and effective!!! Jenny x

Jetske zei

Deze had ik nog gemist in mijn mailberg. Wat een leuke tags! Dit is inderdaad geen nieuwe "techniek" maar je hebt 'm wel heel leuk toegepast! Mooie kleuren, en echt mannelijke tags.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...