Volgers - Followers

vrijdag 3 oktober 2014

Autumn Memories...

Wat een supermooie herfstdag is dit...een supermooie herfstdag die we ten volle in de natuur benut hebben....ik heb geen stempel of inkt aangeraakt vandaag. Maar heb nog wel een kaart uit voorraad, die ik kan laten zien :-).

En ik kan niet anders, dan kiezen voor een kaart in herfstkleuren!!


Hier heb ik de ondergrond met allerlei kleuren Distress inkt en vingersponsjes bewerkt. Teveel kleuren, bleek op een gegeven moment. Dus heb ik er flink water over gesproeid en ben de kaart droog gaan deppen en föhnen. (hebben jullie ondertussen al door dat ik niet echt een techniek kenner ben...ik probeer "gewoon" maar van alles uit...en het wordt meestal toch wel wat). Hierover gele Dylusions Ink Sprays gespoten. Na het drogen een mooie blad stempel van Stampinback, Sheet 132A afgedrukt. Aan de onderkant een strook van de achtergrond afgesneden. De kaart vervolgens met een kwastje en verdunde zwarte Distress Inkt bewerkt, maar om de stempels heen. Hierover lichtjes water gesproeid. Het strookje langs de randen bewerkt met zwarte inkt en de Tekst stempel van Stampinback afgedrukt. Het strookje op de kaart gelijmd, Wat Washi Tape en pareltjes toegevoegd. De randen van de kaart ook met zwarte inkt bewerkt en het geheel op een oranje kaart en daarna op een heel licht oranje kaart gemat.

"Memories".....

Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reactie :-)

Hartelijke groet/Greetings, 

Alie :-)

22 opmerkingen:

Anjas-Artefaktotum zei

What an amazing autumn card, love the fiery warm colors.
I love your new blog border too.
Have a nice evening,
groetjes Anja

ida zei

Prachtige herfstkaart Alie, 't was inderdaad een heerlijke dag vandaag, deze kaart past er goed bij!

Silvia(Barnie) zei

A wonderful card in great colors. Just fantastic.
We've had a wonderful day, too. The sun shined the whole day :) Chilly hours in the garden ;)

Jeannette zei

Wow,wonderful autumn card,love the leaves in orange and beautiful warm colors,amazingt.
we have a wonderful sunny day too,and we walking in the nature,great things we can see.
have a great sunny weekend :-)


Greetings Jeannette

maria's knutselplezier zei

Prachtige kleurrijke herfstkaart Alie, mijn favoriete seizoen, de kleuren spatten er overal uit, fantastisch toch!!!en je kaart is weer super!!

Groetjes en een fijn weekend!!
Maria

herminesplace zei

Prachtig!

Felicie zei

What a beautiful card Alie.I love the warm automn colours.
Greetings
Felicie

froebelsternchen Susi zei

This card is just GORGEOUS Alie!
I ♥ it!
xxx
Susi
Happy weekend!

Sproet zei

heerlijk, de herfst, mooi 'vertaald'in jouw kaart!

Willy zei

Wat een mooie kaart Alie, prachtige herfst kleuren!! Ik herken het wel hóór, ik experimenteer ook vaak maar wat maar soms ontstaan daar de meest mooie achtergrondjes uit :) Geniet van het mooie weer, morgen belooft het nog een mooie nazomerdag te worden!!

Terry zei

Beautiful autumn card, Alie! Love those leaves and the colors. Have a great weekend.

Marlies zei

Prachtige kaart en al die kleuren past helemaal bij het weer.

fijn weekend

Marlies

Annie zei

Beautiful Autumnal card Alie :-) amazing background and I love the gorgeous leaves.
TFS and have a lovely weekend
Annie x

Julia S-W zei

Gorgeous autumnal colours Alie and a stunning background - as usual! I'm always very envious of how clever you are with a white pen. No matter how I try, it usually looks awful and I give up! Hope your weekend is going well.
Big hugs, Julia xxx

Alida zei

mooie kaart Alie, de herfst gaat nu echt komen, mooie nieuwe header ook op je blog.

Sandy Dehon zei

Gorgeous Alie!!!! Looks like you can experiment pretty good to me. Ha, ha - fooled you this time - I read every word!!
Sandy xx

Anneke zei

Prachtige warme kleuren. Ik ben weer even naar jouw kaart hier onder wezen kijken. Zoooooo mooi. Groetjes Anneke.

Jetske zei

Je weet anders wel hoe je met je materialen om moet gaan, noem dat maar geen techniek! Jij gebruikt ze wanneer je ze nodig hebt, niet met voorbedachte rade. Mooie kaart!

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, what an amazing autumn card. Beautuful!
LG Carola

Yvonne zei

Dit is echt Indian Summer, zoals de spetterende herfst in bijvoorbeeld Amerika en Canada wordt genoemd.
Heel mooi Alie, prachtige kleuren.
Enneh, die technieken doe je misschien niet allemaal "volgens het boekje" (wat dat dan ook mag zijn), maar je beheerst ze allemaal wel hoor! Anders zou je nooit op deze ideeën komen.
En ja, het was een prachtige herfstdag op mijn verjaardag, die weer de boeken van mijn herinneringen in zal gaan .... Memories, nog een heel toepasselijke tekst ook!
Groetjes van Yvon

Gerrina zei

Heerlijk die warme herfstkleuren! Een beauty van een kaart! Ik heb een paar dagen geen rondje in blogland kunnen maken en ben aan het inhalen; je "leest"me hier nog wel terug... Groetjes, Gerrina

Ruth zei

This is just beautiful, stunning colours! Ruth x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...