Volgers - Followers

donderdag 25 september 2014

Follow your dreams....


Welcome on my blog Eileen, nice to see you here too... enjoy!


Voor deze tag heb ik een gedeelte uit een Gelli Plate print gesneden...ik put nog steeds uit een voorraad prints die ik met de GP gemaakt heb en af en toe zoek ik er wat tussenuit...
Hierop de collage stempel van het meisje afgedrukt (Paperbag Studios)...en ik was meteen weg van het effect dat de ondergrond had op de stempel...kan soms gebeuren he :-). Rechts ervan heb ik de pijlen afgedrukt (Stampinback), die de tekst mogen benadrukken, nl. door in de richting van je dromen te gaan. De tekst stempel is van Kaiserkraft. De tagvorm gesneden en deze gemat op geel karton. Rechts in de schuine hoek van de tag een gaatje geponst en er een felgroen lintje doorheen geknoopt.

Dat was het weer....bedankt voor de belangstelling en de reactie :-)

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

21 opmerkingen:

Caro´s kreative Welt zei

Oh wow, what a beautiful TAG. Great!
Greets Carola

Jetske zei

Mooie tag, en een perfecte combinatie van stempels!

Analia Cristina zei

Hi,beautiful tag,this green colour is fantastic!

Anneke zei

Geweldige tag. Leuk dat het lint niet op de voorspelbare plaats zit. Daar hou ik wel van. IK krijg toch steeds meer zin in een gelli Plate zulke mooie leuke achtergronden zie ik voorbij komen.
Groetjes Anneke.

ida zei

Mooi Alie, de stempel doet het inderdaad heel goed op de ondergrond, super handig zo'n voorraad gelliprints!

Danielle v/d Horst zei

Leuke tag met een mooie kleur ziet er geweldig uit lieve groetjes Danielle

Willy zei

Wat een schitterende kaart Alie en een heel mooie stempel, gaaf detail die pijlen richting de tekst :)

Corrie Herriman zei

Mooi label Alie en dat lintje is zo leuk aan de rechter kant !
Corrie x

Anneke zei

Wat is dit weer mooi Alie. Super he zo'n voorraadje gelli prints. Leuk met dat felgekleurde stukje lint.

Gerrina zei

Wat mooi deze combi van gelliplate-achtergrond en stempel! Nog gefeliciteerd met de top 3 bij fashionable stamping! Groetjes, Gerrina

Yvonne zei

Prachtig label Alie! Mooie achtergrond met de gelli plate, komt hier heel mooi uit!
Groetjes van Yvon

Silvia(Barnie) zei

A fabulous tag, great background again. It's always beautiful to see some paperbag images.

Anke zei

Wonderful tag, so lovely.

Hugs
Anke

Marlies zei

Prachtige tag en mooie kleuren past inderdaad mooi bij de stempel.

groetjes Marlies

Alida zei

prachtig en wat een geweldige kleuren, ook je andere kaartjes van de afgelopen dagen (ik was even lekker weggeweest heb wat gemist zie ik) zijn weer als vanouds supermooi!

Wendy McCarthy zei

Love the background for this lovely tag! Xx

herminesplace zei

en weer een hele mooie tag, fijn weekend

Gráinne zei

Totally awesome, Alie. Gorgeous colors and a very beautiful stamp image. Have a great Sunday; Suzanne

Coby van willigenburg zei

Wat een pracht tag dat vage, mooi doorgevoerd in de pijlen...super!

Gerrittina zei

Prachtig!

Gr. GZ

Sandy zei

Wonderful tag Ali! Perfect image for a great quote!
Sandy xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...