Volgers - Followers

zaterdag 6 september 2014

SMILE....Be happy in the moment...


Afgelopen week heb ik een sheet stempels tweedehands overgenomen...waaronder de lange stempel met het meisje en de tekst, die ik hier heb afgedrukt op Stampinback karton...Helaas weet ik (nog) niet van welk merk deze stempel is. Nu weet ik het wel, dankzij Hermine Koster: Paperbag Studios!!! De achtergrond heb ik bewerkt met Distress Inkten en daarna met een vochtig doekje. Hierop met Stazon Dove Grey een ruitjes stempel van Kaiserkraft afgedrukt. Hierop met Stazon Midi cloudy sky, de bloemenstempels van Kit 148 van Stampinback gestempeld, ook de hand met vergrootglas is een stempel van Stampinback. Ingekleurd met een waterpen en Distress Inkten en een witte gel pen. Tot slot wat cirkels gezet met een dop en inkt. Langs de randen, met een permanent marker een lijn getrokken, langs een liniaal. De kaart gemat op zalmkleurig karton en daarna op een donkergrijze onderkaart.

Bedankt voor de interesse!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)


19 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Heel mooie combinatie van alle verschillende stempels, Alie! Ook je kaart daaronder vind ik weer een plaatje, zo heerlijk vrolijk en mooi van kleur.

herminesplace zei

Gaaf, een van mijn favoriete stempels en hij is van Paperbag Studios ;o)

Yvonne zei

Leuke kaart, mooie stempel van Paperbag Studios.
De bloemenstempels zijn zo veelzijdig in het gebruik, hier heb je ze ook weer mooi toegepast.

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful design Alie, great combination of images and colours. Have a wonderful weekend, Shirleyxx

Anjas-Artefaktotum zei

Great cheerful creation, it makes me smiling too.
Have a nice weekend,
groetjes Anja

Julia S-W zei

I love that stamp - she's got such character! Great colours, great background so perfectly you Alie! I owe you an email - soon!!
Enjoy your weekend.
Big hugs,
Juliaxxx

Rosie Schirrmeister zei

a wonderful card with the laughing child, Alie

Have a great weekend

Amanda zei

Another great stamping combo on wonderful coloured background.
Love
Amanda x

Sandy zei

Love this little girl - she really looks happy! Wonderful colors and background!
Sandy xx

Jetske zei

Leuke combinatie, makes me smile!

Willy zei

Wat een prachtige kaart Alie, wat fijn dat je deze mooie stempel kon overnemen het is echt een plaatje!!

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaart Alie, heel mooi gevonden die tekst in dat vergrootglas en mooie foto stempels heb je op de kop kunnen tikken, weer goed meegenomen !!

Groetjes
Mariaxx

Astrid Maclean zei

Fabulous! What a wonderful stamped collage piece, that girl stamp looks fantastic and well done Hermine to figure out where she came from. Love how you have combined these different stamps!

Karin zei

Prachtige kaart en je hebt weer die prachtige bloemen stempel gebruikt!
Gezellige zondag verder!
Groetjes karin

Corrie Herriman zei

Dit is weer een prachtige kaart, Alie ! Je hebt mooie warme kleuren gebruikt !
Corrie x

Mrs.B zei

Just had a catch up of your fabulous creations, Love this one.
Avril xx

Gerrina zei

Mooi is die sheet he? Deze combinatie met de SB-stempels vind ik weer super mooi! Die kleuren zijn helemaal top bij elkaar; doet me denken aan nog een beetje zon-maar de herfst is onderweg... Groetjes, Gerrina

Silvia(Barnie) zei

Another wonderful piece. Love the paperbag images, too.

Caro´s kreative Welt zei

Beautiful, I like very much.

Greets Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...