Volgers - Followers

maandag 8 september 2014

Delight in the simple things...


Van de tweedehands Paperbag Studios stempels die ik heb overgenomen, kan ik nog geen genoeg krijgen, dus hier nog twee kaarten.
Op deze ondergrond heb ik rode Bister korrels gestrooid en besproeid met water. Hierop de Paperbag Studios stempel van het meisje afgedrukt, de tekst van Stampendous en de bloemen van Viva Las VegaStamps. De feestelijke rand bovenin is een stempel van De Stempelwinkel. De stempels een beetje ingekleurd met roze Distress Inkt. en de kaart gemat op een witte onderkaart.

...................


Hier is de ondergrond gemaakt met meer kleuren Bister en besproeid met water. Na het drogen heb ik er een blader stencil opgelegd en dit bewerkt met een blauwtint Distress Inkt. Hierop het meisje van Paperbag Studios gestempeld, links onderin mijn beestjes stempels, die door Stampinback gemaakt zijn van een tekening die ik gemaakt had. Met een blokje hout waaromheen touw is gewikkeld, de horizontale lijnen gestempeld. Witte cirkels gezet met de Picket Fence Distress Stain. De kaart gemat op een witte kaart en tot slot op een bordeaux rode kaart. Tot slot de mooie swirl van Stampinback in de linker bovenhoek gestempeld. Nog wat details met de witte gel pen aangebracht.


Bedankt voor de interesse!

Hartelijke groet/Greetings, 

Alie :-)

22 opmerkingen:

Corrie Herriman zei

Ik vind de eerste kaart erg mooi. Ik houd van toon op toon. Leuk dat je zoveel verschillende stempelmerken zo mooi met elkaar combineert !
Corrie x

Anjas-Artefaktotum zei

Both cards are amazing.
Groetjes Anja

Anneke zei

Dat kan ik mij voorstellen. Het is ook een schatje. Ze zijn weer heel leuk geworden. Groetjes Anneke.

Sandy Dehon zei

I love that saying and it keeps me going? Your card is so sweet especially with that little girl?
Sandy xx

Annie zei

A gorgeous card and I love the sentiment Alie :-)
TFS
Annie x

Alida zei

ze zijn allebei heel erg mooi, wat een verschillende achtergrond toch met een stempel kan doen, je krijgt een totaal andere kaart. Ik vind de roze variant de topper, maar ja, dat is persoonlijk.

Rianne Timmers zei

Nou dit zijn weer twee bijzondere kaarten leuk hoe je speelt met verschillende stempels.Ook leuk dat je aan zulke mooie stempels tweedehands kunt komen .

Rianne

Jetske zei

De eerste kaart vind ik prachtig, bij de tweede vind ik de achtergrond te druk, hij doet geen recht aan de stempels. Zelfs je beestjes zijn bijna niet te herkennen. De lijntjes met een houtje met touw vind ik wel superleuk, een goed idee, geen strakke lijnen, maar lekker onregelmatig, heel goed voor "opvulling".

catherine zei

These look beautiful Alie and such a fabulous image.
x catherine

Silvia(Barnie) zei

These are two wonderful cards. The image is great.

maria's knutselplezier zei

Prachtig Alie, en wat een fantastisch koopje heb jij gedaan et die stempels!!!Super mooi gebruik ervan !!

Groetjes
Maria

Anke zei

Wonderful cards, I love the image.

Hugs
Anke

Willy zei

Wauw...wat mooi Alie, ben vooral weg van de bovenste kaart! Erg mooi dat "oud" rood wat je ook wel op porselein ziet!!

Gaby Bee zei

Both cards are gorgeous, but I especially like the first one.

Gerrina zei

Allebei zo mooi weer! De kleuren zijn prachtig! Dat stempelen met een blokje en touwtje wil ik ook nog eens proberen; leuk resultaat! Enne als jij hiermee nog dooraspeelt blijf ik genieten! Geniet van het mooie weer, groetjes, Gerrina

Marjan Küppers zei

Je weet ze ook goed te verwerken, en hoewel ik alle twee mooi vind gaat mijn voorkeur nar de monochromatische kaart, prachtig!!

herminesplace zei

weer 2 prachtexemplaren, zo ook de 2 in je vorige post.

Janny zei

Prachtige kaarten met een prachtige tekst. Groetjes janny

Ria D zei

alle twee mooi, maar de roze vind ik super, groetjes, Ria

Caro´s kreative Welt zei

Oh wow, these are again two very nice cards. Fantastic!

Greets Carola

Stampinback Art Stamps zei

Vooral de bovenste helemaal schitterend !

Buttons zei

Two dramatically different versions and both look amazing Alie! Jenny x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...