Volgers - Followers

dinsdag 9 september 2014

Another Fantasy World...



En nog een Fantasy World kaart...hoe druk kun je het maken? Nou zo druk dus bijvoorbeeld :-). De achtergrond heb ik met drie kleuren Acryl verf en een pasje bewerkt. Ook had ik wat druppels glitterlijm gebruikt, die ik gelijk met de verf heb aangebracht. Hierop stempels afgedrukt van Stampinback Kit 149 en van Stampinback Kit 148 en het leuke Stampinback elfje.
Gekleurd heb ik met diverse markers, een goudkleurige en een witte gel pen. De kaart gemat op een paarse kaart. 
Het elfje brengt eigenlijk een beetje rust in deze drukke omgeving, dat was ook wel nodig vond ik...de kaart begon er hyper uit te zien hahaha :-)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

..............................................
En dan zijn er nog 2 bijdragen van mij te zien op het Stampinback Designteam Blog

Sneak peeks:



Dit was het weer.....bedankt voor de interesse!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

19 opmerkingen:

!neke zei

Super !
Ga zo door!
Groetjes !neke

maria's knutselplezier zei

Weer zo'n prachtwerk, niks te veel , allemaal in orde!!!

Groetjes
Maria

Alida zei

ik hou wel van lekker druk en vrolijk, super vind ik em!

Willy zei

Wauwww Alie ik vind hem prachtig, beetje Jugendstil achtig en helemaal niet druk. Ben weg van de kleuren die je hebt gebruikt en ik vind het altijd lastig om op acrylverf te stempelen maar dat is jou erg goed gelukt!!

Rianne Timmers zei

Nou ik ben het eens met Willie heel mooi en leuk effect zo met dat pasje ga ik ook eens proberen.
Rianne

Silvia(Barnie) zei

A fabulous card with great details. Like where you've placed the fairy, I'm sure she loves to sit on the flower.

Stampinback Art Stamps zei

Prachtig !

froebelsternchen Susi zei

This is an amazing piece - adorable!

Marjan Küppers zei

Bij fantasy mag alles, toch? Ik vind het drukke juist mooi en alles past prachtig bij elkaar!

Karin zei

prachtig deze fantasie wereld!
Groetjes Karin

Analia Cristina zei

Hi Alie,fantastic card,you are a creative with fantasie!!

Regina zei

Niets meer aan doen. Hij is prachtig zo. Mooie kleuren. Echt fantasie (tisch).

Sandy zei

Hey Alie! The background you have created is perfect for your pretty little fairy. Beautifully created and made!!
Sandy xx

Caro´s kreative Welt zei

Wowww, einfach super ! Gefällt mir sehr gut. BEAUTIFUL !

LG Carola

Buttons zei

A beautiful and colourful fantasy world. Jenny x

Anjas-Artefaktotum zei

Wunderschön und märchenhaft!

butterfly zei

What a magical wonderland you've created here, Alie - the bubbly heart at the centre and those weird and wonderful flowers all look fantastic. Beautiful work!
Alison xx

Miranda zei

Weer even genieten in jouw magische wereld! groetjes Miranda

Gerrina zei

Dat elfje is zo mooi tussen de mooie bloemen! Een kaart om inderdaad bij weg te dromen naar een fantasiewereld! Groetjes, Gerrina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...