Volgers - Followers

donderdag 11 september 2014

A bit of this and a bit of that...

Op wit Stampinback karton waarmee ik wat rest inkt van mijn craftsheet had gedept, heb ik gele en groene Dylusions Ink Sprays gespoten. Als eerste de mannequins gestempeld van Stampinback Kit 146 en gemaskerd. Daarna stempels gezet van Stampinback Kit 149. Met Distress inkt en maskertape een soort horizon aangebracht. Het maskertape verwijderd en de mannequins en een deel van de cirkels ontkleurd met verdunde bleek en een kwastje. De rest van de stempels juist ingekleurd met markers. Op geel karton de Stampinback tekst stempel afgedrukt en op de kaart gelijmd. De randen van de kaart met zwarte inkt bewerkt en de kaart gemat op een gele onderkaart.

With this card I joined Challenge #81 - Fashion at Fashionable Stamping Challenges


...............................

Het kader met de drie vrouwen gestempeld met zwarte Archival. Een Paper Artsy stempel, net als de stempels op de achtergrond die ik met Stazon Dove Grey heb afgedrukt. Met Stazon Midi Cloudy Sky de tekst van Stampinback en de pennetjes van Art Journey gestempeld. Drie soorten washi tape op de kaart aangebracht en de randen met zwarte inkt bewerkt. 
Knap he dat ik van kleuren af ben gebleven...bij deze kaart wel, jaaaaa... :-)
Maar bij de volgende is me dat weer niet gelukt hoor ....lollll....


Lekker gekliederd met Bister op een A6 kaart.Bovenin heb ik gele Distress Inkt aangebracht. Hierop de Stampotique stempel afgedrukt. Deze deels ontkleurd met verdunde bleek en een kwastje. Een cirkel geponst en hierop de tekst van Lili of the Vally gestempeld. De cirkel met Distress Inkt bewerkt net als de schoenen, sokken en het truitje. De broek met witte gel pen ingekleurd. Wat washi tapes aangebracht en bovenin een spiraal stempel van Stampinback gestempeld. Met een witte gel pen cirkels getekend en een aantal keren een datum stempel afgedrukt. De randen van de kaart met zwarte inkt bewerkt en de kaart gemat op een felgele en daarna op een zachtroze kaart.

Drie totaal verschillende kaarten...en alledrie de kaarten vond ik leuk om te maken...hopelijk vinden jullie deze kaarten leuk om te bekijken...

Bedankt weer voor de interesse!!

Hartelijke groet/Greetings,

Alie :-)

18 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een prachtige kaarten weer Alie. De erste spreekt me zeer aan en de laatste vind ik gaaf. Mooie tekst er bij. Super
groetjes xx

Willy zei

Wauw...jij bent werkelijk van alle markten thuis Alie, zo verschillend en toch alle drie even mooi!!

Yvonne zei

Drie heel verschillende kaarten, die alle drie hun eigen mooie elementen hebben!
Ik vind het net of de dames op een catwalk in het oerwoud lopen. Een prachtige kaart in tinten zo mooi bij elkaar. En een hele grappige kaart met leuke tekst.
Prachtig om ze in 1 post samen te vatten. Ze zien er allemaal ook weer zo mooi afgewerkt uit, een plezier om naar te kijken en je verhaaltje te lezen.
Groetjes van Yvon

Corrie Herriman zei

Drie heel verschillende kaarten en ik vind ze alledrie even mooi ! Prachtig Alie !
Corrie x

Amanda zei

What a great trio and all so brilliantly different.
Love
Amanda x

Alida zei

ze zijn stuk voor stuk plaatjes, wat mooi die dames iets ontkleurd, ze komen zo heel mooi naar voren en die zwart witte ook schitterend, de laatste is mooi van kleur, bister, wat is het leuk spul.

ida zei

Wat een productie Alie, leuk
dat ze allemaal zo verschillend zijn maar wel allemaal even mooi!

Jetske zei

Ik vind het zeker leuk om ernaar te kijken! Van jouw fleurige kaarten word ik altijd vrolijk!
De middelste kaart vind ik ontzettend mooi, het effect van grijs voor de achtergrond is geweldig mooi, geeft diepte. Heel mooi gedaan!

Karin zei

wow, stuk voor stuk weer mooie kaarten!
Groetjes Karin

Jeannette zei

Wow Alie,Amazing cards you created,loved all cards.

greetings Jeannette

herminesplace zei

alle drie weer plaatjes

froebelsternchen Susi zei

AMAZING designs Alie! Gorgeous!

Gerrina zei

Wat een productiviteit! De eerste is supermooi; zo gaaf van opbouw! De tweede heel apart en rustig en de laatste oh zo grappig en heel mooi van kleur! Wat heerlijk om hier dit te mogen bekijken... Groetjes, Gerrina

Ballie (Bennarda) zei

Ja, ze spreken me alle 3 erg aan , ja knap geen kleur gebruikt bij de 2de kaart en toch echt een super kaart Alie.Ja , ik hou wel van wat variatie en dat zie je hier.
groetjes Ballie (Bennarda)

Coby van willigenburg zei

wat een prachtige creaties wer Alie, super!

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful creation, I love them all, the last is my favorite, I love the colors aof all and the stampotique stamp.

Mrs.B zei

This is so cool!
Avril xx

Sproet zei

Ooo, prachtige kaarten (al hadden de poppetjes van mij niet gehoeven, maar dat is een tic van mij geloof ik ;-)) lluk al de verschillende achtergronden! Crea Bea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...