Volgers - Followers

dinsdag 15 juli 2014

Guestdesigner for Designs by Ryn - Part 2

Enkele weken geleden ben ik door Ryn (eigenaresse van het Canadese stempelmerk : Designs by Ryn), benaderd met de vraag of ik gastdesigner wilde zijn. Wat een eer!! Het was dan ook niet moeilijk om JA te zeggen, want Designs by Ryn heeft prachtige, gedetailleerde stempels.

Met veel plezier ben ik aan de slag gegaan, in deze tweede blogpost zal ik 4 creaties laten zien.
De eerste blogpost is al geplaatst op 8 juli 2014.

Klik op de foto's om deze vergroot te bekijken.

Dit is een klein wit zakje dat ik benoemd heb tot theezakje. Het formaat is er prima voor! Op één kant van het zakje gestempeld met groene Stazon. Ingekleurd met Derwent metallic potlood. De randen met groene chalk bewerkt.  Uit het originele theezakje de tekst met Green Tea pure geknipt en op het bestempelde zakje geplakt. Het labeltje van het theezakje verwijderd en vervangen door een zelfgemaakt labeltje met geschreven tekst en een druppel stempel. Hetzelfde gekleurd als het theezakje en op beide stippen gezet met een goudkleurige gel pen. Details op de waterdruppel met een witte gel pen aangebracht.


En met een zelfgemaakte envelop uit groen linnenkarton wordt het mail art! Leuk om op te sturen, of zomaar te geven bij een bezoekje. De groene envelop op dezelfde manier bewerkt als het kleinere witte zakje.

Raindrop Set - art.nr. CM-T10
Leafy Branch - art.nr. CM-F15
..............................


Op mijn craftsheet was nog restant inkt van het sprayen met Dylusions Ink Sprays. Daar heb ik een witte correspondentiekaart doorheen gehaald met deze achtergrond als resultaat. Hierop de regendruppels in diverse maten gestempeld. De druppels ingekleurd met Dewent metallic potlood en goudkleurige gel pen. De bladeren zijn gestempeld met Stazon Teal Blue en ook ingekleurd met Derwent metallic potlood.  Op lichtblauw papier de tekst stempel afgedrukt. De kaart gelijmd op 2 mm dik grijsbord, een oogje geponst en er een boekring doorgehaald. Zo verzamel ik diverse "kaarten" bij elkaar.

Raindrop Set - art.nr. CM-T10
Leafy Branch - art.nr. CM-F15
Tekst stempel: Stampendous
.....................
Op wit stempelpapier zwarte Bister korrels aangebracht, die na het besproeien met water, allerlei kleuren blijkt te bevatten. Ik ben zuinig geweest met korreltjes, wilde de achtergrond niet te donker maken. Allereerst het potje gestempeld met zwarte Stazon, daarna de grote druppel erin en de druppels er omheen. Nog een tekst, cirkels en bloemen stempels afgedrukt. De druppels en "water" in het potje  gekleurd met Pearlescent Watercolors van Yasutomo. Met een witte gel pen details aangebracht. De kaart gemat op prachtig glanzend, aubergine kleurig cardstock en aan de linkerkant nog een labeltje gemaakt.

Stempels van Designs by Ryn:

Raindrop Set - art.nr. CM-T10
Cirkels: Inkadinkado

Tekst: Stampinback
Bloemen: Onbekend



.............................








En dit is alweer de laatste creatie van vandaag, als gastdesigner voor Designs by Ryn. Allereerst heb ik een tag gesneden uit wit stempelkarton. Hierop zowel gele, oranje als rode Dylusions Ink Sprays aangebracht. Na het drogen een stencil op de tag gelegd en gesproeid met de witte Dylusions Ink Spray. Op apart papier 6 grote druppels gestempeld. Deze ingekleurd met rode en gele Kuretake markers over elkaar heen. Met witte gelpen accenten aangebracht (die door alle pigment in de markers roze opkleurde :-)). De druppels in bloemvorm op de tag gelijmd, een takje met bladeren getekend met een zwarte identi pen. De bladeren ingekleurd met de rode Kuretake marker. Op de tag kleinere regendruppels gestempeld, de tekst en twee vlinders op één van de "bloembladeren". Accenten met een witte gelpen aangebracht. De randen bewerkt met zwarte chalk en de tag gemat op een zwarte ondergrond.




Raindrop Set - art.nr. CM-T10

Tekst: StampAttack
Vlinders: Stampinback

.....................

Tot mijn grote verrassing wilde Ryn nog graag een DERDE Gastdesigner post...met alle plezier heb ik ik óók die gemaakt. Deze zullen zowel op het blog van Designs by Ryn, als mijn blog te zien zijn op dinsdag 6 augustus a.s.
Ryn nogmaals enorm bedankt voor de eer...ik heb genoten van en met je prachtige stempels en zal ze zeker nog vaak gaan gebruiken!!!

Thanks so much....

Bezoek ook eens:

Hartelijke groeten/Greetings, Alie :-)



24 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wwo Alie wat heb je dit weer prachtig gedaan, hele mooie voorbeelden heb je gemaakt hoor, maar mijn voorkeur gaat naar die prachtige oranje bloem, super mooi en heel origineel!!!

Groetjes
Maria

Gerry Vermunt zei

wow Alie in een woord prachtig. wat een fantasie heb jij toch, om van waterdruppels een prachtige bloem te maken. Geweldig.

groetjes Gerry

Gerrina zei

Super mooi! Het blijven mooie stempels, maar hoe je met de kleuren bij elke creatie hebt gewerkt is ook bijzonder! Groetjes, Gerrina

Connie Schulz zei

I really liked your cards. What exactly are Bister granules? They have an interesting effect.

akkina van steen zei

Wat mooi weer Alie

Ryn Tanaka zei

Thank you again Alie for your beautiful creations :D

Marjan Küppers zei

Prachtig Alie, vooral je thee-creatie en de tag met de bloem!

!neke zei

Alie , bedankt!
Was weer even genieten van je creaties!
En oeps, voor mij even geen school!
Vakantie met een randje .......
Even een paar dagen in de zorg en dan misschien even weg !

Terry zei

Congratulations Alie! Wow, these are all so beautiful and with such great details. I can see why they asked you! Love these!

akkina van steen zei

o wat is die kaart met die rode waterdruppels mooi,ik heb net iets gepost op mijn blog en zag dat je volger bent geworden dank je wel hoor,kom gerust weer eens een kijkje nemen vind ik leuk je zult versteld staan wat ik gepost heb op mijn blog
gr.Akkina

herminesplace zei

Prachtige voorbeelden

Jetske zei

Je hebt weer prachtige creaties gemaakt, ik ben niet verbaasd dat Ryn om meer heeft gevraagd! :-)
Vooral het mail art theezakje is een heel origineel idee.
Maar bloemen maken van druppels zal ook voor veel mensen een eye-opener zijn!

Sophie zei

Einfach nur genial!!!
Ich bin begeistert von deiner Idee mit dem Teebeutel.

Klasse, Alie :-)

Wiepke zei

Gefeliciteerd Alie dat ze jou gevraagd hebben als gastdesigner!
En ik snap heel goed waarom!!!!!!!!!
Prachtige creaties heb je gemaakt en zeer gevarieerd!

Willy zei

Nou dat is zeker een eer om daar voor gevraagd te worden, super leuk voor je Alie!! En wat een mooie creaties heb je gemaakt, ik vin dhet idee van je theezakje enz. zóóó gaaf!!

Corrie Herriman zei

Gefeliciteerd dat je gast Designer mocht zijn voor Ryn. Prachtge projecten heb je weer gemaakt !
Corrie x

Yvonne zei

Schitterend Alie!!!
XOXO Yvonne

Mrs.B zei

Another stunning set of creations Alie, no wonder Ryn would like you to do more.
Avril xx

Silvia(Barnie) zei

Wonderful creations, seems you're very busy these days.

Marlies zei

Prachtig!

butterfly zei

Brilliant work for your guest spot, Alie - the green ones are absolutely lovely, fresh and pretty - and the teabag sachet is such a cool idea. Love that final red tag too - what an inspired flower and fabulous hot colours!
Alison xx

Folkje zei

Oh wat zijn ze allemaal mooi en toch zo verschillend.

groetjes
Folkje

Yvonne zei

Wat een prachtige serie heb je met de stempels van Ryn gemaakt!!!
Logisch dat ze nog een derde blogpost van je vraagt! Echt heel mooi! En hele leuke ideeën om zelf gemaakte cadeautjes voor iemand mee te nemen.
Groetjes van Yvon

Gerrittina zei

Prachtig. Mooie stempels die je super leuk hebt gebruikt. Geweldige kleurencombinaties ook.

Gr. gZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...