Volgers - Followers

zaterdag 19 juli 2014

3 x Pan Pastel cards






Alle stempels zijn afgedrukt met Versafine en bewerkt met Pan Pastels, net als de ondergronden en stencils.
Deze kaarten had ik al eerder gemaakt...het is al dagen veel te heet in mijn hobbyhoek in de serre, op dit moment zelfs 39 graden Celcius!

Een snel geplaatste blogpost....ik kan niet goed tegen de hitte, daarom hier even weinig te vertellen maar ook weinig te reageren op blogposts van de mensen die ik volg ... na de hitte ben ik er weer!

Groetjes/Greetings
Alie


21 opmerkingen:

Amanda zei

Beautiful trio, haven't played with my PP's for ages, inspired!
Love
Amanda x

butterfly zei

These cards have such a subtle, beautiful glow about them... like Amanda, I'm inspired to get the PPs out to play. I think the first one is my favourite - absolutely beautiful!
Alison xx

Rianne Timmers zei

Toch zijn je kaartjes weer prachtig hoor met leuke stempels zeker die tekst achtergrond is geweldig mooi.
Liefs Rianne

maria's knutselplezier zei

Hele mooie pan-pastels kaarten Alie, vooral de laatste vind ik schitterend!!!

Groetjes en een heel fijn weekend!

Maria

Jetske zei

Prachtige kaarten, mijn favoriet is de eerste! Heel mooi gedaan!

Sproet zei

Ik stuur je een beetje koelte van mn aircootje, ik kan ook niet tegen de hitte! De airco scheelt...dus als er nog wat op je verlustiglijstje past.... ;-) doen!

Willy zei

Ik snap het volkomen, het is nu echt even té, gelukkig had je nog een voorraadje liggen om ons mee te vermaken :) Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten Alie!!

Willy zei

Ik snap het volkomen, het is nu echt even té, gelukkig had je nog een voorraadje liggen om ons mee te vermaken :) Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten Alie!!

Silvia(Barnie) zei

Wow, you've had a great play with PP. All your cards are wonderful.

lynnesbowsandbelles zei

Alie
Apologies for not managing to visit each and every Blog post.
The beauty in each card is spectacular. I don't own any PPs but on viewing your cards I certainly would like to experiment.
Wishes
Lynne

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful layering in your designs. Happy Weekend, Shirleyx

Gerrina zei

Hoop dat je het vandaag iets aangenamer hebt!
De kaarten zijn mooi! Zo goed bij elkaar passende stempels en kleuren; elk een waar kunstwerk! Fijne zondag verder, Gerrina

Martina2801 zei

Absolutely perfect creations, Alie... it's a complete delight!

Marjan Küppers zei

Ja, warm is het zeker geweest en nog is het broeierig! Mijn kamertje is ook veel te warm, ik heb sowieso met die warmte geen zin om te hobbyen binnen.
De drie kaartjes die je laat zien zijn mooi, prachtige combinaties!

Boukje zei

Hopelijk komt er snel een einde aan het benauwde weer. Ik heb ook weinig energie. Je kaarten zijn prachtig, vooral de bovenste!
Groetjes.

Annemieke zei

Alie wat een mooie combinaties.
Ze zijn allemaal geweldig.
Groet Annemieke

Corrie Herriman zei

Prachtig gemaakt, Alie !
Corrie x

Bianca Kalksma zei

hihi ik dacht bij de bovenste, hé dat is mooi gedaan met die fles! maar die stond er achter... maar t had zomaar gekund bij jou ;)

wat een prachtige serie!

akkina van steen zei

Mooi hoor deze reeks stuk voor stuk
Gr.Akkina

Annie zei

Fabulous cards Alie....i have never used Pan Pastels but I love the colours and layout on all three of your beautiful projects

TFS and best wishes
Annie x

Yvonne zei

Drie prachtige kaarten in pastel tinten.
Heel mooi zoals je de pan pastels hier hebt gebruikt, prachtig effect!
Gelukkig buiten wat koeler, maar binnen blijft de warmte zo lang hangen .... nog steeds hier dus wat gesmolten, hoewel het inmiddels een week na die hele hete zaterdag is.
Met jou hoop ook ik op betere (minder hete) tijden!
Warme groetjes van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...