Volgers - Followers

maandag 2 juni 2014

Viva Las VegaStamps - June 2014 Challenge


Op het blog van Viva Las VegaStamps zag ik dat er weer een nieuwe challenge is in juni. Aangezien ik een tijdje geleden 3 sheets met VLVS stempels had aangeschaft, wilde ik hier ook wel aan meedoen.
Er werd gevraagd om de kleuren blauw, groen en geel en VLVS stempels. 
Begonnen ben ik met grijsbord van 2 mm dik (Stampinback.nl), dat met een creditcard en gesso dun bestreken. Hierop met Distress stains in blauw, geel en groen kleur horizontaal kleur aangebracht. Hierop een label stempel en 3 x een tekst stempel afgedrukt en hierover weer een dunne laag gesso gestreken met een creditcard. De stempels zijn nu nog maar vaag te zien en ook de kleuren Distress zijn nu vager. Met de witte Picket Fence Distress Paint, de rondjes rechtstreeks hierop aangebracht, waardoor er een beetje wolkig (is dat een goed woord? :-)) effect ontstond. Vervolgens heb ik de vuurtoren stempel afgedrukt met Jet Black Archival (alle andere stempels ook). De vuurtoren gemaskerd en de grote vis met schoenen gestempeld. Daarna nog het vliegende vrouwtje en de teksten. De strepen die ik dwars op de randen heb gestempeld zijn eigenlijk een deel van een boomstam stempel (ideetje van Hermine Koster uit haar mooie boek KIJK!). Langs de randen een lijn getrokken met een zwarte identi pen, en daarop cirkeltjes en lussen. Twee stukjes maskertape gebruikt om de zonnestralen met gele Distress inkt aan te brengen, tussen de strookjes maskertape om lichtstralen te maken. Tot slot met een witte gel pen accenten aangebracht.
Alle stempels zijn van Viva Las VegaStamps

Dit is het mood board voor deze challenge:

I joined the June 2014 Challenge at Viva Las Blogspot
 ....................


SNEAK PEEK
Klik op de link om mijn bijdrage van dinsdag 3 juni 2014 op het Stampinback Blog te zien.



Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


18 opmerkingen:

Malika zei

Weer een pareltje

Malika

Sue Marrazzo zei

AWESOME!!!

Marianne zei

Supercombinatie van prachtige stempels. Sorry voor alle late reacties, maar ik ben zo weinig in blogland de laatste tijd. Ik kom weer even inspiratie opdoen op je site Alie.... want die is bij mij op dit moment ver te zoeken.

Karin zei

Prachtig! Leuke stempels zijn het!! Groetjes Karin

herminesplace zei

Prachtige bijdrage voor de juni challenge!

Mrs.B zei

Great images and very clever masking.
avril xx

Amanda zei

Love the surreal look of this, fabulous!!
Love
Amanda x

catherine zei

Really love this one Alie. great images and colour and a fabulous background
x catherine

Gerrina zei

Wat is dit weer een pracht kaart geworden! Even groter gezet en goed bekeken na het lezen... En ik zag dat je kaart bij Fashionable in de spotlicht stond: Gaaf! Geniet van het mooie weer deze week, groetjes, Gerrina

Coby van willigenburg zei

wat een sprookjestafereel heb je er van gemaakt, super!

Anjas-Artefaktotum zei

Yes I mean like Amanda, I love the surreal composition and the color combi is amazing too!
Lieve Groetjes Anja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een schitterend werk weer Alie. Ben gewoon een stuk op achter. Ook je vorige werken zijn prachtig en apart. groetjes xx

Willy zei

Ohhh...zóóó leuk Alie, jouw kaartjes creëren altijd een lach op mijn gezicht!!

Sylvia zei

Wow zeg Alie, dit ziet er weer fantastisch uit!! Helemaal te gék!!
Groetjes Sylvia

Annie zei

This card is super fun! Lots of great details and inspiration here. The doodling around the edge looks like fishing line and baubers...love that!

Yvonne zei

Geweldig mooi en leuk wat je weer hebt gemaakt!
Heel eerlijk gezegd, ik vind jouw bijdrage toch wel een stuk mooier dan de moodboard .....
Gaaf idee, die vis achter de vuurtoren, maar als ik daar op het strand stond, zou ik wel even flink in mijn ogen wrijven, ha ha!
Gave kaart!
Groetjes van Yvon

butterfly zei

Brilliant masking to put that giant flying fish behind the lighthouse - did make me smile! Gorgeous inky colours too...
Alison xx

Carla zei

prachtig, er is zoveel te zien
en van te genieten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...